Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde du vært god på å kommunisere (tolke budskap), så hadde du kuttet henne ut for over et år siden. Men du er dårlig til å kommunisere og henger derfor etter denne dama ennå.

Jeg henger ikke etter henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så "Lysta driver verket" gjelder bare alle andre altså? Ikke det som gjelder deg?

Jo, det gjelder for meg også. Selvfølgelig.

Skrevet

Sauene kommer seg i hvertfall ut og frem. Du derimot sitter der på perrongen og venter....

Jeg sitter nå faktisk i jernbanevogna og bare venter på avgang.

Skrevet

Du har sitter der i tre måneder nå. Det er mange tog som har gått forbi i mellomtiden. Hopp heller på toget på neste perrong som går om 2 minutter.

Skrevet

Sett deg i lokomotivet og trykk på knappen i stedet (eller hva nå enn det er de gjør for å få toget til å gå).

Skrevet

Hun har ansvar for egne utsagn og handlinger. Du har ansvar for hvordan du velger å forholde deg til dette. Så når du velger å vente på skatten i enden av regnbuen etter flere såkalte utlimatum, så er det ditt valg, og ditt valg alene. Det må du ta ansvar for.

Ja, jeg må ta mitt ansvar. Og hun må ta sitt.

Skrevet

Enig. Og ventingen er ditt ansvar. Ikke hennes.

• Liker 1
Skrevet

Og hun må ta sitt.

Hva hun tar ansvar for er hennes egen avgjørelse. Kanskje hun ikke vil ta ansvar?

Skrevet

Du har sitter der i tre måneder nå. Det er mange tog som har gått forbi i mellomtiden. Hopp heller på toget på neste perrong som går om 2 minutter.

Sett deg i lokomotivet og trykk på knappen i stedet (eller hva nå enn det er de gjør for å få toget til å gå).

Det spiller ingen rolle lenger. Det er like før avgang.

Skrevet

Hun har bedt deg dra til helvete. Hva mer ønsker du at hun skal gjøre?

• Liker 1
Skrevet

Enig. Og ventingen er ditt ansvar. Ikke hennes.

Feil. Når hun har kontaktet meg så har hun delansvar i at jeg har ventet. Det var ikke jeg som ba henne om å kontakte meg. Det var hennes ansvar.

Skrevet

Hva hun tar ansvar for er hennes egen avgjørelse. Kanskje hun ikke vil ta ansvar?

Nei, det er ikke mye som er mer åpenbart enn akkurat dette. Hun vil absolutt ikke ta ansvar.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Og problemene ved min adferd er da altså ifølge deg ...?

I følge meg, og alle andre som har svart deg over ca 140 sider, at du bare venter på hennes neste trekk til en hver tid. Du nekter å se hva slags rolle du selv har i dette. Alt er bare opp til henne, mens stakkars deg er prisgitt hennes innfall. Vel, det er helt feil. Du kunne valgt å kutte henne fullstendig, men det klarer du ikke.

Og ikke lytter du til et eneste råd du får her. Du bare går i ring. Jeg er egentlig fullstendig forbløffet over at en voksen mann kan være så ensporet.

• Liker 3
Skrevet

Hun har bedt deg dra til helvete. Hva mer ønsker du at hun skal gjøre?

Forsvinne.

Når hun ikke ønsker å ha noen verdi så er hun verdiløs. Og hun kan bare skylde seg selv.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Ikke vær så negative da, jenter.

Steinar har funnet seg en dame han ikke liker (så lenge hun ikke endrer innstilling/oppførsel), og som ikke liker ham (så lenge han ikke gir henne penger). En sånn kjemi opplever man kanskje bare én gang i livet. Dette er jo romantikk som grenser opp mot poesi. Et eventyr fra virkeligheten.

Tipper at dere bare er misunnelige.

:fnise:

Skrevet

I følge meg, og alle andre som har svart deg over ca 140 sider, at du bare venter på hennes neste trekk til en hver tid. Du nekter å se hva slags rolle du selv har i dette. Alt er bare opp til henne, mens stakkars deg er prisgitt hennes innfall. Vel, det er helt feil. Du kunne valgt å kutte henne fullstendig, men det klarer du ikke.

Og ikke lytter du til et eneste råd du får her. Du bare går i ring. Jeg er egentlig fullstendig forbløffet over at en voksen mann kan være så ensporet.

Det du opplever igjennom meg er en mann som ønsker å gi ei kvinne muligheten til å bestemme seg selv.

Hvorfor skal alltid mannen måtte bestemme seg?

Det kommer selvfølgelig til å skje at jeg bestemmer meg, men det er virkelig trist å se at kvinner er så hjernedøde.

Skrevet

Det du opplever igjennom meg er en mann som ønsker å gi ei kvinne muligheten til å bestemme seg selv.

Det kommer selvfølgelig til å skje at jeg bestemmer meg, men det er virkelig trist å se at kvinner er så hjernedøde.

Har ikke du bestemt at du ikke vil flytte dit hun bor så hun må ta med seg ungene og flytte til deg, da?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Så flott! Venting har alltid lønt seg, viser verdenshistorien innen kjærlighet. Prinsessen vil bare plutselig ringe på, så du må ikke gå ut av jernbanevognen - bli der! Vent! Hør på fuglesangen så lenge...se lyset, føl solen - og bare vent! Venting er en dyd. Den som venter belønnes alltid.

Du må ha tålmodighet! Dette kan jo ta evigheten, men det er verdt det! Du bør, i anstendighetens navn, sende din prinsesse penger hver uke, ellers vil ikke ventingen lønne seg for deg.

Du er jo interessert i win-win. :)

Endret av gjestdeluxe
Skrevet

Er jo ikke snakk om å være mann eller kvinne dette, men om at hver enkelt må bestemme seg. Hva så om hun ikke bestemmer seg, du kan vel bestemme deg likevel du? Hun har forresten bedt deg om å dra til helvete fordi du ikke ville gi henne penger. Mer tydelig kommunikasjon enn det skal vanskelig gjøres å forvente.

Skrevet

Har ikke du bestemt at du ikke vil flytte dit hun bor så hun må ta med seg ungene og flytte til deg, da?

Jo, det hadde aldri blitt aktuelt i denne idiotsituasjonen i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...