Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor havner sære, merkelige menn her på KG? Menn som ingen vil ha og som er bitter mot verden, eller som Steinar, som er helt livsfjern og ikke har noen mannlige hormoner i seg. Han har tydeligivs ingen erfaring, og jeg vet om 14-årige gutter som kan mer om jenter enn Steinar.

Aner ikke hvorfor den type menn kommer hit. Det har også vært enkelte menn som har hatt problemer med å skaffe seg dame, men sett sine egne begrensninger og som har kommet hit og bedt om råd, tatt rådene til seg og takket for dem. Disse mennene er ok, men virkelighetsfjerne menn som Steinar, og sutrete bitre menn som stadig henger her er egentlig mest plagsomt. Eneste jeg tenker etter å ha lest denne tråden er: "Hvor dum går det ann å bli?".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steinar: Du har kun en ting denne dama vil ha. Nemlig penger. Hvis du vil fortsette å ha kontakt med denne dama må du gi henne penger. Hun kommer ikke til å flytte til deg og hun kommer ikke til å forandre innstilling og oppførsel, men vil du ha henne i livet ditt må du gi henne penger. Du må betale husleien hennes hver måned. Ikke spør om planer for fremtiden eller om hun skal flytte til deg, det er bare å plage henne. Gi henne penger når hun ber og det, og slutt å være masete.

Skrevet

Har det noen virkning på deg at flere tusen innlegg her inne mener at du gjør feil? At de mener at du bør avslutte og bli ferdig?

Selvfølgelig har det en viss påvirkning.

Akkurat som at mora hennes og samboer påvirket meg når det gjelder denne dama.

Men jeg kommer til å bestemme dette selv utifra hva som skjer og hva som ikke skjer imellom henne og meg.

Skrevet

Den eneste garantien som finnes er at jeg kommer til å reagere annerledes.

På hvilken måte da? Hvordan vil du reagere når du har stilt et nytt ultimatum, og du kun får noen svadasvar med hentydning til at hun desperat trenger penger. Hva gjør Steinar da?

Skrevet

På hvilken måte da? Hvordan vil du reagere når du har stilt et nytt ultimatum, og du kun får noen svadasvar med hentydning til at hun desperat trenger penger. Hva gjør Steinar da?

Da blir jeg virkelig nødt til å avslutte all kontakt med henne for godt.

Selv om jeg ikke kontakter henne først i dag heller. Jeg har bare svart henne.

Skrevet

Selvfølgelig har det en viss påvirkning.

Akkurat som at mora hennes og samboer påvirket meg når det gjelder denne dama.

Men jeg kommer til å bestemme dette selv utifra hva som skjer og hva som ikke skjer imellom henne og meg.

Vi VET det. At du bestemmer selv uansett hvilke råd du får.

I mens sitter det snille damer i denne verden og prøver gang på gang å få deg til å innse hvilken trassigpomp du er. :slår:

Jeg kjenner pulsen stiger når jeg leser innleggene dine. Du er så sta og trangsynt at det er til å bli matt av. :murvegg:

Jeg ser irritasjonen vokser i innlegene våre og gang på gang prøver noen å komme opp med ord som får deg til å ta til vettet og ta styring over ditt eget liv. Utrolig nok - etter over 2000 innlegg har vi fortsatt håp. :klaske:

Du vekker tråden sånn ca hver 3 mnd med en ny melding og en ny "sette hardt mot hardt" svada. Kan du ikke bare surre med dette uten å blande inn oss.? :cry3:

Du er ikke interessert i råd

Du følger ikke råd

Du er sta som et esel :murvegg:

Du har null stolthet

Du skjønner ikke ditt eget beste :scorpis:

Jeg må ha en valium.... :grine:

Skrevet

Da blir jeg virkelig nødt til å avslutte all kontakt med henne for godt.

Selv om jeg ikke kontakter henne først i dag heller. Jeg har bare svart henne.

Hva har du svart henne?

Skrevet

Du har null stolthet

Dette er ikke sant.

Jeg kommer aldri til å satse noe mer på henne uten at hun endrer sin innstilling og oppførsel overfor meg.

Skrevet (endret)

Hva har du svart henne?

Jeg har svart at jeg ønsker å prate (for å se om det er noen fremgang).

Endret av Steinar40
Skrevet

Dette er ikke sant.

Jeg kommer aldri til å satse noe mer på henne uten at hun endrer sin innstilling og oppførsel overfor meg.

Den må du lenger ut på landet med. Du bruker jo hver dag, hver time og hvert minutt på henne.

Skrevet

Den må du lenger ut på landet med. Du bruker jo hver dag, hver time og hvert minutt på henne.

Tja, sånn kan du jo se på det selvfølgelig.

Skrevet

Dette er ikke sant.

Og det kan det jo hende at hun gjør - I løpet av de neste 80 årene, så da er det jo bare å vente, ikke sant?!?!?

Det ER jo sant!

DU har ingen stolthet, ryggrad, tydelighet i denne saken.

Hva du har ellers i livet skal jeg ikke uttale meg om, men her opptrer du som en gelè klump som luller deg inn i egen sannhet og forventninger, og utsetter en fornuftig avgjørelse.

Det ender med at du bli enda bitrere ovenfor kvinner etter denne "runden" og så tar du alle oss andre over en kam. Alle vi som fånyttes har vært like korka som deg og brukt tid, - tilfelle DU endrer din innstilling og oppførsel.

(nå ser jeg det.. Vi er jo like trassige som deg... :murvegg: VI må lære at toget med deg - det har gått... )

Må ha en valium til.... :kjefte::tristbla: )

Skrevet

Og det kan det jo hende at hun gjør - I løpet av de neste 80 årene, så da er det jo bare å vente, ikke sant?!?!?

Det ER jo sant!

DU har ingen stolthet, ryggrad, tydelighet i denne saken.

Hva du har ellers i livet skal jeg ikke uttale meg om, men her opptrer du som en gelè klump som luller deg inn i egen sannhet og forventninger, og utsetter en fornuftig avgjørelse.

Det ender med at du bli enda bitrere ovenfor kvinner etter denne "runden" og så tar du alle oss andre over en kam. Alle vi som fånyttes har vært like korka som deg og brukt tid, - tilfelle DU endrer din innstilling og oppførsel.

(nå ser jeg det.. Vi er jo like trassige som deg... :murvegg: VI må lære at toget med deg - det har gått... )

Må ha en valium til.... :kjefte::tristbla: )

Det er VIKTIG å gjøre det som føles rett for en selv.

Føles det rett å vente så gjør man det, og føles det rett å gå videre så gjør man det.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det eneste som er sikkert, er at denne tråden kommer til å bli en KG-klassiker, som vi mimrer over om noen år. "Husker dere den Tolkningssak-tråden?". "Å guuuuuud, noe så fjernt." :skratte:

Eller kanskje den fortsatt lever om 5 år. Jeg setter en 10`er på det.

• Liker 1
Skrevet

Det eneste som er sikkert, er at denne tråden kommer til å bli en KG-klassiker, som vi mimrer over om noen år. "Husker dere den Tolkningssak-tråden?". "Å guuuuuud, noe så fjernt." :skratte:

Eller kanskje den fortsatt lever om 5 år. Jeg setter en 10`er på det.

Tviler ikke. Denne slår jo ketchuptråden ned i støvlene.

Skrevet

Det er VIKTIG å gjøre det som føles rett for en selv.

Føles det rett å vente så gjør man det, og føles det rett å gå videre så gjør man det.

SÅ LA VÆR Å SNAKK MED OSS OM DET DA!!! :kjefte:

Gjest Purple Haze
Skrevet

SÅ LA VÆR Å SNAKK MED OSS OM DET DA!!! :kjefte:

Valiumen virket ikke, ser jeg :kose:

Skrevet

Noen som vil bli med i støttegruppen for Anonyme Tolkningssaklesere? Dere er velkommen dere ikke anonyme også :tog:

Skrevet

Noen som vil bli med i støttegruppen for Anonyme Tolkningssaklesere? Dere er velkommen dere ikke anonyme også :tog:

Nå forlater vi perrongen alle i hop :tog:

Gjest Blondie65
Skrevet

Nå forlater vi perrongen alle i hop :tog:

Er perrongen denne tråden? Tut-tut --- dette toget går i retning den virkelige Steinarfrie verden. Alle passasjerer bes ta plass. Dette er et tog som går, ikke et tog som tenker på om man kanskje skal vurdere å bli i ferd med å trekke den slutning at det muligens kan bli en fremtid der stasjonen forlates! Dørene lukkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...