Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Hun viser deg jo sin verdi NÅ.

Ditt problem er at du ønsker at den verdien skal endres.

Du er en selvhøytidelig og patetisk mann som kommer til å sitte på gamlehjemmet og tro at "tolkningsdama" snart kommer til å velge samme gamlehjem bare hun har vett på å endre innstilling og oppførsel....

Signerer, veldig klart sagt.

Men: det er bare å la Steinar seile sin egen sjø, da han verken kan eller vil innse forholdene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører bare min egen stemme heldigvis.

Og har hun litt vett så ser hun på meg som "Guds gave" til henne.

Men det gjenstår altså å se.

Hvis du er "Guds gave", hvorfor har hun ikke oppdaget det ennå?

Kanskje du må endre oppførsel og innstilling også???

Skrevet

DU ER SÅ DUM AT DU FORTJENER Å BLI UTNYTTET!!!!

Jeg lar meg ikke utnytte. Jeg forventer avkastning. Snart.

Skrevet

Hvordan er det mulig å være så dum?

Skrevet

Hvis du er "Guds gave", hvorfor har hun ikke oppdaget det ennå?

Kanskje du må endre oppførsel og innstilling også???

Det er og har vært en veldig vanskelig situasjon i praksis.

Og jeg tviler ikke på at hun syns at jeg burde endre min innstilling og oppførsel.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Jeg venter på at himmelen skal falle ned i hodet på meg. Regner med at det tar et par år.

Skrevet

Men jeg tror nok at jeg nå skal endre taktikk.

Før neste gang hun ikke klarer å prate og diskutere alle sider av saken, så skal jeg si klart ifra at jeg da blir nødt til å kutte henne ut for godt.

Dermed blir det i hvert fall et resultat. Som jeg nå føler er på tide.

Skrevet

Jeg venter på at himmelen skal falle ned i hodet på meg. Regner med at det tar et par år.

Ja, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves vettu ;)

Skrevet

Du...

Hver gang du har gitt henne penger - hva har du fått igjen?

Avkastningen - hva er det? At hun enderer seg og ser at du er "gaven" og kommer til deg? Det skjer ikke.

Den eneste "avkastningen" du skal tenke på er at du ikke skal ha henne i livet ditt. Jeg vil tro at det i seg selv vil være en stor lettelse og gjøre livet ditt betraktelig bedre!! Invester i ditt eget liv UTEN henne du gutten!!

Skrevet

Før neste gang hun ikke klarer å prate og diskutere alle sider av saken, så skal jeg si klart ifra at jeg da blir nødt til å kutte henne ut for godt.

Har det noen gang falt deg inn at hun ikke kan prate eller diskutere alle sidere av "saken" fordi noen sider ganske enkelt ikke eksisterer for henne???

Hvis du hadde innbilt deg at jeg var forelsket i deg men jeg visste at så ikke var tilfelle - da kunne ikke vi ha snakket om hva som skulle skje med min forelskelse. For den eksisterer ikke!!!! Sånn er det med den dama også. Hun kan ikke diskutere en fremtid med deg når hun ikke vil ha den!!!!!

Og du har ikke kommet et skritt lenger enn du var på side 14 i denne tråden. Et skritt frem og to tilbake... Steinar i et nøtteskall....

Skrevet

Ja, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves vettu ;)

Det er som om jeg skulle sitte å se på en nøttesjokolade (jeg har nøtteallergi) og håpe på at den forvandlet seg til en ren melkesjokolade det.... Noen ganger venter man totalt forgjeves selv om det er på noe godt.

Jeg vet ihvertfall at om jeg vil ha melkesjokolade så kjøper jeg melkesjokolade. Og tanken er da at du ikke kan vente på at "tolkningsdama" endrer seg til "perfektedama". Du må møte en ny dame som ikke trenger å endre seg!!!!

Skrevet

Du...

Hver gang du har gitt henne penger - hva har du fått igjen?

Ingenting. Og det er denne stygge feilvurderingen ifra min side som har skapt hennes kravmentalitet og manglende omtanke overfor meg.

Avkastningen - hva er det? At hun enderer seg og ser at du er "gaven" og kommer til deg? Det skjer ikke.

Det som skjer, det skjer. Og det som ikke skjer, det skjer ikke.

Den eneste "avkastningen" du skal tenke på er at du ikke skal ha henne i livet ditt. Jeg vil tro at det i seg selv vil være en stor lettelse og gjøre livet ditt betraktelig bedre!! Invester i ditt eget liv UTEN henne du gutten!!

Mye mulig.

Skrevet

Har det noen gang falt deg inn at hun ikke kan prate eller diskutere alle sidere av "saken" fordi noen sider ganske enkelt ikke eksisterer for henne???

Hvis du hadde innbilt deg at jeg var forelsket i deg men jeg visste at så ikke var tilfelle - da kunne ikke vi ha snakket om hva som skulle skje med min forelskelse. For den eksisterer ikke!!!! Sånn er det med den dama også. Hun kan ikke diskutere en fremtid med deg når hun ikke vil ha den!!!!!

Og du har ikke kommet et skritt lenger enn du var på side 14 i denne tråden. Et skritt frem og to tilbake... Steinar i et nøtteskall....

Nei, det beveger seg ikke så fort akkurat. Men jeg er nødt til å bruke den tiden jeg trenger.

Skrevet

WaitingForPerfectMan.gif

Har lest tråden.. er du virkelig sann?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sann, ja. Vil ikke påstå at jeg er en perfekt mann da men ;)

Skrevet

Jeg sender en tekstmelding til denne dama i går med et ultimatum som lød omtrent noe sånt; "Du må nå bestemme deg for om du ønsker å miste meg for alltid eller ikke. Gi meg beskjed senest i morra, men hvis jeg ikke hører noe så går jeg videre i livet uten deg."

Hva har skjedd på disse månedene, Steinar?

Du sa at du går videre uten henne i juli, du skal si det samme igjen nå i november. Skjønner du ikke at det du sier har null verdi for henne? Det er jo bare tomprat og tull!

Hvordan rettferdiggjør du dette for deg selv? Hva slags tankerekke er det du har i hodet ditt som gjør at du kan stille de samme ultimatumene med 3,5 måneds mellomrom, selv om INGENTING har skjedd siden sist? Dere har jo ikke beveget dere en millimeter i riktig retning siden forrige ultimatum.

Du går i en evig sirkel, og ser ut til å tro at du gjør noe nytt. Men det er jo bare det samme, gamle opp igjen og opp igjen med jevne mellomrom. Hva i alle dager sier deg at hun kommer til å reagere annerledes denne gangen, enn hun gjorde i juli???

For all del, du kan jo stille det samme ultimatumet hver 3,5 måned til evig tid, og sitte der som 80-åring og lure på hvor livet ditt ble av. Noen ganger må vi bare innse at "intet svar også er et svar".

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor havner sære, merkelige menn her på KG? Menn som ingen vil ha og som er bitter mot verden, eller som Steinar, som er helt livsfjern og ikke har noen mannlige hormoner i seg. Han har tydeligivs ingen erfaring, og jeg vet om 14-årige gutter som kan mer om jenter enn Steinar.

Skrevet

Hvorfor havner sære, merkelige menn her på KG? Menn som ingen vil ha og som er bitter mot verden, eller som Steinar, som er helt livsfjern og ikke har noen mannlige hormoner i seg. Han har tydeligivs ingen erfaring, og jeg vet om 14-årige gutter som kan mer om jenter enn Steinar.

Det alle kvinner burde være interesserte i er skikkelige mannfolk som behandler dem bra.

Skrevet

Har det noen virkning på deg at flere tusen innlegg her inne mener at du gjør feil? At de mener at du bør avslutte og bli ferdig?

Skrevet (endret)

Hva har skjedd på disse månedene, Steinar?

Du sa at du går videre uten henne i juli, du skal si det samme igjen nå i november. Skjønner du ikke at det du sier har null verdi for henne? Det er jo bare tomprat og tull!

Hvordan rettferdiggjør du dette for deg selv? Hva slags tankerekke er det du har i hodet ditt som gjør at du kan stille de samme ultimatumene med 3,5 måneds mellomrom, selv om INGENTING har skjedd siden sist? Dere har jo ikke beveget dere en millimeter i riktig retning siden forrige ultimatum.

Du går i en evig sirkel, og ser ut til å tro at du gjør noe nytt. Men det er jo bare det samme, gamle opp igjen og opp igjen med jevne mellomrom. Hva i alle dager sier deg at hun kommer til å reagere annerledes denne gangen, enn hun gjorde i juli???

For all del, du kan jo stille det samme ultimatumet hver 3,5 måned til evig tid, og sitte der som 80-åring og lure på hvor livet ditt ble av. Noen ganger må vi bare innse at "intet svar også er et svar".

I praksis har ingenting skjedd på disse månedene.

Hun har heller ikke fått 1 kr til.

Og det finnes selvfølgelig ingen garanti for at hun kommer til å reagere annerledes denne gangen (neste gang).

Den eneste garantien som finnes er at jeg kommer til å reagere annerledes.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...