Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er meg og dette er min virkelighet.

Og det eneste som gjenstår er at hun viser meg sin verdi.

Tror jeg trekker meg ut av denne tragikomiske saken nå altså. Eneste jeg kan råde deg til er å oppsøke en psykolog. Kanskje det finnes behandling mot disse vrangforestillingene du lider av. Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er meg og dette er min virkelighet.

Og det eneste som gjenstår er at hun viser meg sin verdi.

Du venter fortsatt? Håper du ikke holder pusten mens du venter.

Og jeg trodde faktisk du hadde begynt å ta til vettet, men det kommer tydeligvis aldri til å skje. Jeg håper virkelig dere blir et par, for dere fortjener hverandre!

Gjest Eurodice
Skrevet

Og jeg trodde faktisk du hadde begynt å ta til vettet, men det kommer tydeligvis aldri til å skje. Jeg håper virkelig dere blir et par, for dere fortjener hverandre!

Jeg skrev noe ment ironisk for lenge siden, men nå sier jeg det i ramme alvor. Dette tar ikke slutt før en av dem trekker sitt siste sukk.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg skrev noe ment ironisk for lenge siden, men nå sier jeg det i ramme alvor. Dette tar ikke slutt før en av dem trekker sitt siste sukk.

Det blir jo Steinar som trekker det siste sukket først. Denne dama lever livet sitt veldig godt uten han.

Skrevet

Kan noen please fortelle meg at dette er en trolletråd? Kan noen please fortelle meg at det ikke er mulig å være så dum, naiv og blottet for selvinnsikt?

Gjest Blondie65
Skrevet

Det blir jo Steinar som trekker det siste sukket først. Denne dama lever livet sitt veldig godt uten han.

Personlig håper jeg for Steinars skyld at denne damen finner en annen med gullkort slik at han kan få fred snart.

Jeg er forøvrig for at vi prøver å spå inn i fremtiden og når vi er kommet til en gitt dato - f.eks. 15. januar - så kan vi vise til hva som ble sagt 19. november for å vise Steinar hvor lite innsikt han har i sitt eget liv, og hvor enkel han er å forutse.

Jeg spår at Steinar rundt den 15. januar begynner på å sette hardt mot hardt slik at damen kan forstå at toget endelig har begynt å forlate stasjonen og at hvis hun ikke ganske snart endrer innstilling så vil Steinar bli nødt å sette enda hardere mot hardt og da vil toget garantert enda tydeligere begynne å forlate stasjonen. Hvis hardt mot enda hardere og toget skal stoppe må hun kommunisere med annet enn å dra til helvete og kontonummeret sitt for ellers ...

Er det noen som tør å vedde i mot at det er ca der vi er 15. januar?

Skrevet

Personlig håper jeg for Steinars skyld at denne damen finner en annen med gullkort slik at han kan få fred snart.

Jeg er forøvrig for at vi prøver å spå inn i fremtiden og når vi er kommet til en gitt dato - f.eks. 15. januar - så kan vi vise til hva som ble sagt 19. november for å vise Steinar hvor lite innsikt han har i sitt eget liv, og hvor enkel han er å forutse.

Jeg spår at Steinar rundt den 15. januar begynner på å sette hardt mot hardt slik at damen kan forstå at toget endelig har begynt å forlate stasjonen og at hvis hun ikke ganske snart endrer innstilling så vil Steinar bli nødt å sette enda hardere mot hardt og da vil toget garantert enda tydeligere begynne å forlate stasjonen. Hvis hardt mot enda hardere og toget skal stoppe må hun kommunisere med annet enn å dra til helvete og kontonummeret sitt for ellers ...

Jeg tør absolutt ikke vedde i mot, men vi kan jo i hvertfall håpe på at denne dama møter en annen eller i hvertfall slutter å svare på meldinger fra Steinar, så vi får slutt på dette tullet en gang for alle. Gnålinga til steinar derimot må vi nok leve med å aldri bli kvitt.

...fornuft.....endre innstilling og oppførsel...bevise sin verdi....kommunisere....endre innstilling og oppførsel...sette hardt mot hardt...innse at hun ikke kommer noen vet...dårlig vett...få til noe fornuftig sammen...endre inntilling og oppførsel....HJELP! :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror faktisk at innen 15. januar (det er leeeenge til med denne repetisjons-raten!!) så har Steinar satt hardt mot hard 2-3 ganger allerede, svart på meldinger ett par ganger mer, og variert fra "nå svarer jeg ikke på meldinger før hun endrer seg" til "min strategi er å vente til hun gir seg!!" ett par ganger til.

HUN har antagelig både lovet flytting og bedt ham dra til helvete og aldri kontakte henne mer ca 3-4 ganger.

Skrevet

Kjære vene, jeg kjenner igjen tøys når jeg ser det. Steinar bare tuller med dere! :lur: Jeg er hellg overbevist om at alt det han skriver i denne tråden bare er rein bløff! :fise:

Gjest Eurodice
Skrevet

Kjære vene, jeg kjenner igjen tøys når jeg ser det. Steinar bare tuller med dere! :lur: Jeg er hellg overbevist om at alt det han skriver i denne tråden bare er rein bløff! :fise:

Jeg har sterke mistanker selv. Hvis det er tilfelle, skal jeg finne ut hvor han bor, og samle alle oss som har brukt mye tid og omtanke og gitt gode råd i mange tråder, så skal vi kaldkvele ham langsomt :kjefte: .

Skrevet

I så falt må alt han skriver i andre tråder være bløff også. Jeg tror dessverre ikke det er tull, vise mennesker er faktisk så håpløse. :sukk:

Skrevet

Jeg venter bare på å se om hun endrer sin innstilling og oppførsel.

Men jeg holder ikke akkurat pusten lenger, nei. Til det har jeg nå sett altfor mange ganger at det ikke har vært noen som helst fremgang i positiv retning.

Det har hittil bare vært mer tomt prat ifra hennes side. Ettersom hun ikke klarer å prate om problemer og legge konkrete planer, er dette rimelig åpenbart også for meg.

Men det er altså hun som må gjøre noe her. Jeg kan ikke gjøre noe.

Dvs., jeg forstår at jeg kan bestemme meg for å kutte henne helt ut for godt, men jeg ønsker altså fortsatt å gi henne sjansen til å innse at hun må endre sin innstilling og oppførsel.

Imidlertid vurderer jeg nå seriøst å gi henne klar beskjed om at jeg kutter henne helt ut hvis hun kontakter meg igjen med noe mer åpenbart tomt prat. Eller hun ber om mer "hjelp" i denne situasjonen.

Skrevet

I så falt må alt han skriver i andre tråder være bløff også. Jeg tror dessverre ikke det er tull, vise mennesker er faktisk så håpløse. :sukk:

VISSE men jeg, ikke vise :ler:

Skrevet

VISSE men jeg, ikke vise :ler:

VISSE MENTE JEG er visst håpløst å ligge og skrive

Skrevet

Jeg venter bare på å se om hun endrer sin innstilling og oppførsel.

Men jeg holder ikke akkurat pusten lenger, nei. Til det har jeg nå sett altfor mange ganger at det ikke har vært noen som helst fremgang i positiv retning.

Det har hittil bare vært mer tomt prat ifra hennes side. Ettersom hun ikke klarer å prate om problemer og legge konkrete planer, er dette rimelig åpenbart også for meg.

Men det er altså hun som må gjøre noe her. Jeg kan ikke gjøre noe.

Dvs., jeg forstår at jeg kan bestemme meg for å kutte henne helt ut for godt, men jeg ønsker altså fortsatt å gi henne sjansen til å innse at hun må endre sin innstilling og oppførsel.

Imidlertid vurderer jeg nå seriøst å gi henne klar beskjed om at jeg kutter henne helt ut hvis hun kontakter meg igjen med noe mer åpenbart tomt prat. Eller hun ber om mer "hjelp" i denne situasjonen.

:murvegg:

Skrevet

Hva er så feil med dette da?

Jeg kaller det å skru til tommeskruene hardere og hardere.

Som sagt, min strategi er altså å gi henne sjansen(e) til å innse og forstå hvordan hun selv oppfører seg. Og at hun derfor må endre sin oppførsel overfor meg.

Om det da ikke skjer, så oppnår hun ingenting. Hun kan da selvfølgelig velge å gi opp, og i så fall er alt avsluttet.

Skrevet

...fornuft.....endre innstilling og oppførsel...bevise sin verdi....kommunisere....endre innstilling og oppførsel...sette hardt mot hardt...innse at hun ikke kommer noen vet...dårlig vett...få til noe fornuftig sammen...endre inntilling og oppførsel....HJELP! :sjokkert:

Ja, kvinnfolk er ikke akkurat kjente for sin logikk og fornuft :smoke:

Skrevet

Ja, kvinnfolk er ikke akkurat kjente for sin logikk og fornuft :smoke:

Ikke du heller.....

Skrevet

Hva er så feil med dette da?

Jeg kaller det å skru til tommeskruene hardere og hardere.

Som sagt, min strategi er altså å gi henne sjansen(e) til å innse og forstå hvordan hun selv oppfører seg. Og at hun derfor må endre sin oppførsel overfor meg.

Om det da ikke skjer, så oppnår hun ingenting. Hun kan da selvfølgelig velge å gi opp, og i så fall er alt avsluttet.

HUN kan velge å gi opp? :skratte:

Det faktisk du som burde gi opp. Hun er kun ute etter penger. :kjefte:

Skrevet

Nei. Dette er virkeligheten. Og det som gjør alt så sært her er denne damas oppførsel og IKKE bare min.

Hun er altså en av "dere". Og et relativt typisk kvinnfolk vil jeg påstå.

Jeg er riktignok ekstremt tålmodig overfor henne, men det burde egentlig ikke være negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...