Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ta styring over ditt liv, ikke vent på at hun skal slutte å kontakte deg. Hun er ikke så veldig intelligent denne damen så hun bruker lang lang tid på å lære at du ikke er noen sugardaddy. Skal du vente i 2 til 3 år på dette eller skal du bestemme i ditt liv?

Ja, som jeg også skrev til Purple Haze over her, så vurderer jeg nå seriøst å bruke alternative hardt-mot-hardt som å ikke svare henne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, jeg husker at du skrev det.

Det skal bli interessant å se om hun fortsetter på denne galeien eller om hun bare gir opp.

Min teori er nemlig den at hvis hun bare er ute etter pengene så kommer hun til å gi opp. Før eller senere.

Hvis hun bare er ute etter pengene dine?! Hvor langt inni tåkeheimen er det mulig å komme? I den grad jeg har orket å følge med i "romanene" dine, er det ingenting som tyder på at hun er interessert i noe annet. Du snakker om å være blind for realitetene.

Skrevet

Du sier du bryr deg om henne. Det vil være helt trygt å kutte henne ut. Det hun da får sjansen til er å finne seg en "sugerdaddy" litt nærmere der hun bor. Så slipper hun å flytte og kan bor der hvor faren til barna bor og alt ordner seg.

Gi henne muligheten til det OG GÅ VIDERE MED LIVET DITT UTEN DETTE KVINNEMENNESKE SOM BARE BLIR EN STOR KAMPESTEIN RUNDT FOTEN DIN

Ja, i prinsippet har jeg tenkt noe sånt selv.

Skrevet

Ha litt selvrespekt Steinar, kjærlighet gjør vondt, men ikke utsett deg selv for dette mer...

Jeg har snoket i denne tråden med jevne mellomrom og har gledet meg lenge til det står svart på hvitt at du har slettet henne fra mobil/facebook etc. og ikke har noen planer om å snakke med henne igjen.

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja, jeg husker at du skrev det.

Forøvrig:

Ser du på meg som spesielt begavet til å spå i fremtiden? Er du sjokkert over at jeg fikk rett? Hvis jeg sier til deg her og nå at hvis du IKKE tar styringen over ditt liv så sitter vi her i denne tråden og diskuterer denne saken i november 2011, forstår du at jeg kanksje kan ha et poeng?

Du MÅ ikke "begynne å vurdere å sette hardt mot hardt" Steinar. Du må ta aksjon og styring over ditt liv. Ellers styrer hun det!

Skrevet

Helst senere.

Fortsetter hunde-analogien min fra tidligere, jeg. Sånn i tilfelle du har hatt en hund.

Noen gang hatt en hund som begynte å ligge i sofaen? Hvis den får lov til det fra den er valp, lærer den at det er greit (=får penger når hun ber). Hvis du skal venne hunden AV med å ligge i sofaen, tar det helt utrolig lang tid. Det er MYE vanskeligere å lære noen AV noe, enn å lære det inn i utgangspunktet.

Ergo: Det kommer til å ta laaaaang tid før hun endelig innser at det ikke er mer penger å hente. Er også ikke helt sikker på om du virkelig ikke har gitt henne penger siden i sommer, men det vet du jo selv.

Poenget er: Det er krystallklart for alle som har lest denne tråden, hvordan dette kommer til å ende. Så spørs det da, om du er villig til å kjøpeslå og mishandle følelsene dine i lang tid, bare for å til slutt høre hun sier ordene "jeg er ikke interessert, Steinar". Eller om handling sier mer enn tusen ord, og legge henne bak seg nå.

Det eneste som er verre enn å ha kastet bort 2 år, er å ha kastet bort 2 år og 1 dag...

Ja, det er faktisk vanskelig å ikke være enig med deg.

Skrevet

Forøvrig:

Ser du på meg som spesielt begavet til å spå i fremtiden? Er du sjokkert over at jeg fikk rett? Hvis jeg sier til deg her og nå at hvis du IKKE tar styringen over ditt liv så sitter vi her i denne tråden og diskuterer denne saken i november 2011, forstår du at jeg kanksje kan ha et poeng?

Du MÅ ikke "begynne å vurdere å sette hardt mot hardt" Steinar. Du må ta aksjon og styring over ditt liv. Ellers styrer hun det!

Ja, som jeg allerede har skrevet her et par ganger nå, så ser jeg at neste skritt vil være å ikke svare henne når hun tar kontakt.

Jeg har forøvrig allerede informert henne om at hun ikke behøver å kaste bort sin tid på å be om mer "hjelp" ettersom jeg ikke kan hjelpe henne lenger.

Det kan jo hende at hun har forstått det.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Ja, som jeg allerede har skrevet her et par ganger nå, så ser jeg at neste skritt vil være å ikke svare henne når hun tar kontakt.

Jeg har forøvrig allerede informert henne om at hun ikke behøver å kaste bort sin tid på å be om mer "hjelp" ettersom jeg ikke kan hjelpe henne lenger.

Det kan jo hende at hun har forstått det.

Er du redd for å skrive noe sånt som dette: "Jeg akter ikke å kaste bort mer av min tid på deg. Nå er det slutt!" Så svarer du henne ikke mer. Hvilken vits er det i tvære ut dette?

Jeg tror som Blondie, dette kommer til å fortsette på tredje året, også. I november om et år er du ikke kommet et skritt lenger.

Endret av Belladonna
Skrevet

Unnskyld meg, men du kan umulig være riktig klok?

Jeg tror jammen jeg skal finne meg en som ikke er forelsket i meg, og deretter innbille meg at vi kan få det kjempefint bare han endre sin innstilling og sin oppførsel. :roll: Så skal jeg diskutere dette over 130 sider på KG hvor jeg gjentar fra side 1 til side 130: Jeg vurderer nå å stille et ultimatium for n'te gang. For da forstår han nok alvoret.

Skrevet

Først vil jeg gi deg honnør forat du har gitt damen beskjed i klartekst. Men hun har fått så mange ultimata fra deg tidligere, så hun tar ikke til seg dette og tar deg ikke alvorlig. Det kan du ikke fortenke henne i. Hvis hun hadde oppfattet at du denne gangen faktisk gav henne en siste mulighet, ville hun tatt kontakt med deg omgående, hvis hun var glad i deg.

Det virker som du har lånt henne penger også, ved flere anledninger kanskje, ettersom hun skriver på denne måten? By the way liksom.

Nå gjelder det for deg å være standhaftig, kall det gjerne hard, og ikke gi henne flere sjanser. Du gjør deg selv stakkarslig. Det vil nok bli tøft, men i det lange løp vil et endelig brudd bli til det beste for deg, og du kan frigjøre deg fra usunne bånd. Lykke til! :)

Allerede her fikk du et supert råd Steinar. Hvorfor stoppet du ikke allerede da? Saken har ikke flyttet seg en milimeter.

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Det kan ta fort slutt det.

ja.... "fort" er vel litt å overdrive når det kommer til deg og denne dama.. jeg tror rett og slett ikke du er i stand til å kutte henne ut, så mulig det kan ta slutt en vakker dag Steinar, men det er ikke når DU bestemmer det!!! Ikke narr deg selv!

Skrevet

Si en fin ting om denne dama da Steinar....

Nevn en egenskap hun har som du setter pris på....

Jeg mener - hvis jeg skal forstå noe som helst av at du har "holdt ut" så lenge så du kunne si noe positivt om henne!!!

Skrevet

Er du en sånn fyr som tror på Nigeria-brev også. Som villig vekk oppretter konto og gir bort penger til en du tror skal gi deg masse en vakker dag?

For å tro på at "tolkningsdama" skal endre oppførsel og innstilling er like sannsynlig som at du blir millionær om du responderer på et Nigeria-brev!!

Også må jeg samtidig advare deg mot datingsider hvor man kan treffe på damer som ber menn om å sende penger. Ikke send penger!!! Det er bare svindel og bedrag!

Føler bare for å advare deg mot dette ettersom du er rimelig godtroende og ikke har vurderingsevne nok til å forstå hva som faktisk foregår!

Skrevet

ja.... "fort" er vel litt å overdrive når det kommer til deg og denne dama.. jeg tror rett og slett ikke du er i stand til å kutte henne ut, så mulig det kan ta slutt en vakker dag Steinar, men det er ikke når DU bestemmer det!!! Ikke narr deg selv!

Jeg mente egentlig brått, ikke fort, og jeg skal nå forklare min strategi i neste innlegg.

Skrevet (endret)

Ha litt selvrespekt Steinar, kjærlighet gjør vondt, men ikke utsett deg selv for dette mer...

Jeg har snoket i denne tråden med jevne mellomrom og har gledet meg lenge til det står svart på hvitt at du har slettet henne fra mobil/facebook etc. og ikke har noen planer om å snakke med henne igjen.

Takker for omtanken :)

Men det er ikke slik det kommer til å gå her.

Jeg tenker som så at det er hun som må endre sin innstilling og oppførsel for at det skal bli noen fremgang her. Jeg kan ikke gjøre noe med det annet enn å forsøke å påvirke henne i riktig retning. Derfor har jeg valgt å gjennomføre min hardt-mot-hardt strategi overfor henne. Som dessverre har den store ulempen at den er meget tidkrevende, men sånn er livet. Og det er mitt valg. Det var forøvrig også min feil at jeg ga henne uvanen med å kunne få penger uten å måtte gjøre noe som helst for det selv.

Denne strategien kan da bare få 1 av 2 mulige utfall.

1.) At hun innser at hun må endre sin innstilling og oppførsel og begynner å oppføre seg deretter i praksis.

2.) At hun gir opp for godt.

Jeg vil da få VITE med sikkerhet hvilken verdi hun har for meg.

Endret av Steinar40
Skrevet

Også må jeg samtidig advare deg mot datingsider hvor man kan treffe på damer som ber menn om å sende penger. Ikke send penger!!! Det er bare svindel og bedrag!

Føler bare for å advare deg mot dette ettersom du er rimelig godtroende og ikke har vurderingsevne nok til å forstå hva som faktisk foregår!

Nei man skal ikke trenge å betale penger for å få seg kjæreste.

Advares mot dette i Adressa.

Skrevet (endret)

Takker for omtanken :)

Men det er ikke slik det kommer til å gå her.

Jeg tenker som så at det er hun som må endre sin innstilling og oppførsel for at det skal bli noen fremgang her. Jeg kan ikke gjøre noe med det annet enn å forsøke å påvirke henne i riktig retning. Derfor har jeg valgt å gjennomføre min hardt-mot-hardt strategi overfor henne. Som dessverre har den store ulempen at den er meget tidkrevende, men sånn er livet. Og det er mitt valg.

1.) At hun innser at hun må endre sin innstilling og oppførsel og begynner å oppføre seg deretter i praksis.

Kutt ut det tullet om at hun må endre sin innstilling og oppførsel. Det er ingen strategi!!!

Hun er den hun er. Og hun kan ikke endre personligheten sin selv om du setter hardt-mot-hardt (som du kaller det).

Det hadde vært fint om hun hadde en annen innstilling og oppførsel. Men du må jo for pokker klare å innse at dette ikke skjer. Uansett hvor "hard" du er. Nå har du stilt ultimatum og sagt hva du mener til henne mange ganger i løpet av flere år - har det ført til noe??? Nei, hun ber deg dra til helvete....

Og du skal fortsatt vente på at hun endrer innstilling og oppførsel?????? :lete:

Griser kan fly før denne dama endrer seg til det du ønsker.

Endret av Lizzee
  • Liker 1
Skrevet

Kutt ut det tullet om at hun må endre sin innstilling og oppførsel. Det er ingen strategi!!!

Hun er den hun er. Og hun kan ikke endre personligheten sin selv om du setter hardt-mot-hardt (som du kaller det).

Det hadde vært fint om hun hadde en annen innstilling og oppførsel. Men du må jo for pokker klare å innse at dette ikke skjer. Uansett hvor "hard" du er. Nå har du stilt ultimatum og sagt hva du mener til henne mange ganger i løpet av flere år - har det ført til noe??? Nei, hun ber deg dra til helvete....

Og du skal fortsatt vente på at hun endrer innstilling og oppførsel?????? :lete:

Griser kan fly før denne dama endrer seg til det du ønsker.

Jepp, mye mulig at du har helt rett, men jeg skal altså se den flyvende grisen først med mine egne øyne.

Skrevet

...blablabla....

NEI! Du vil da få vite hvilken verdi du har for henne.

Hvilken verdi hun har for deg vet du vel allerede - og den verdien bør være veldig stor ettersom du er villig til å bruke så mye tid på å vente på henne!!!

(lurer fortsatt på hva slags fantastiske egenskaper hun har jeg som gjør at du lever i håpet)

Skrevet

Jepp, mye mulig at du har helt rett, men jeg skal altså se den flyvende grisen først med mine egne øyne.

Hvorfor det?

Sier du nå at du virkelig skal sitte der å vente på at hun endrer seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...