Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #2461 Skrevet 18. november 2010 Hun bruker som regel å be meg dra til helvete. Når hun ikke liker spørsmålene mine. Så det er jeg godt vant med over et par år nå hehe Etter at hun separerte seg. Og det er vel ikke bare opp til henne når jeg stiller krav og ikke gir henne det hun vil ha? For en kjærlighetserklæring Hadde jeg sagt noe slik til kjæresten min, hadde jeg sittet på første fly tilbake til østlandet før jeg fikk sukk for meg - på enveis-gratis-billett. Alt er jo opp til henne. Du sitter bare å venter på en utopi.
Gjest Prøvis Skrevet 18. november 2010 #2462 Skrevet 18. november 2010 Hun må endre sin innstilling og oppførsel. Jeg blir litt svimmel av denne karusellen jeg, tror jeg må legge meg nedpå litt.. HUN KOMMER IKKE TIL Å ENDRE SIN INNSTILLING OG OPPFØRSEL, er jeg redd for.
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2463 Skrevet 18. november 2010 Hun ber deg slutte å sende meldinger, hun ber deg dra til helvete - enhver annen hadde gitt seg da og forbannet seg på at hun ikke var verdig den oppmerksomheten hun har fått så langt. Det er ikke jeg som kontakter henne. Det går 1-2 uker og så kontakter hun meg.
Gjest Blondie65 Skrevet 18. november 2010 #2464 Skrevet 18. november 2010 Her følger den siste SMS kommunikasjonen vi har hatt. I går kveld skrev jeg da: "Skal vi kutte kontakten? Blir det best?" Hun svarte da i går: "Ja, slutt å sende meldinger." Jeg skrev noe tilbake om at hun åpenbart bare er ute etter penger og at jeg derfor ikke ser noen vei videre. I dag morges får jeg så følgende SMS ifra henne: "Hva i helvete skal jeg m noen som tyter bare om penger og som over hodet ikke vil hjelpe meg !!! Håper du har jævlig god samvittighet og sitter alene til du er gammel slik du oppfører deg herregud til ett liv du fører." Jeg svarer: "Det er DU som bare tyter om penger! Oppførselen din er ren utnyttelse. Og inntil du begynner å vise meg at du virkelig er glad i meg, så skal du ikke få 1 kr." Hun svarer: "Dra til helvete" Dette var for en halvtime siden. Og sånn går nå dagan. HER Steinar har du fått ALLE de svar du noen gang har leitet etter. Nå tar du frem mobilen din og endrer navnet hennes i kontaktlisten til "Uønsket luremus". SÅ rister du godt på skuldrene, og går ut med din beste kompis og drikker deg fra sans og forsamling og har det gøy. Dagen derpå begynner et nytt liv med helt blanke ark og der denne kvinnen er ute av ditt liv. Det er ikke noe nødvendig lenger å sette hardt mot hardt, vente på endring eller at hun skal vise sitt sanne jeg. Hun har vist det. Hun lokket deg med at nå skal det flyttes sammen om et år slik at hun kan få penger av deg nå. Jeg prøvde å advare deg i september/oktober at du burde forvente ganske kraftige og "interessante" bestikkelsesforsøk. Det har du nå fått. Når du helt riktig avslører at du har gjennomskuet heksen for lenge siden får du vite hva slags drittkjerring dette er. Det triste er at du har lagt en åpning i din SMS om at det er en fremtid dersom hun finner på en enda bedre bestikkelsesmetode - så med mindre du nå foretar en bevisst handling for å fjerne henne fra ditt beviste tankemønster vil hun bli enda mer fristende. Dersom du - mot formodning - går videre i ditt liv blir det ingen anstrengelse for noen å følge med i denne tråden lenger. Men siden jeg antar det motsatte kommer jeg til å sjekke innom her om en ca 1000 innlegg eller så for å se hvordan det står til. Jeg ønsker deg lykke til i ditt (mot formodning, men forhåpentligvis) nye liv Steinar.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #2465 Skrevet 18. november 2010 Det er ikke jeg som kontakter henne. Det går 1-2 uker og så kontakter hun meg. Det sies at damer faller for bad boys, men du er nå et stjerneeksempel på at det går andre veien også. 1
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2466 Skrevet 18. november 2010 For en kjærlighetserklæring Hadde jeg sagt noe slik til kjæresten min, hadde jeg sittet på første fly tilbake til østlandet før jeg fikk sukk for meg - på enveis-gratis-billett. Alt er jo opp til henne. Du sitter bare å venter på en utopi. Alt er IKKE opp til henne. Men det er mye mulig at jeg venter på en utopi.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #2467 Skrevet 18. november 2010 Alt er IKKE opp til henne. Men det er mye mulig at jeg venter på en utopi. Så lenge du fortsetter å kommunisere med henne, så er det hun som styrer showet. Ta styring over ditt eget liv, slutt å svare henne og gå videre i livet ditt.
Lizzee Skrevet 18. november 2010 #2468 Skrevet 18. november 2010 Hun må endre sin innstilling og oppførsel. Nei det må hun ikke. For hun skal ikke være sammen med deg. Og nå man er en person som har som vane å be folk dra til helvete (pågått i flere år sier du) så endres ikke dette vet du. Men igjen... Hva ser du i henne? Ber om penger, ber deg dra til helvete, gir ikke inntrykk av å være glad i deg osv. osv. Og du har kjent henne i flere år så jeg tror vel at du har et relativt virkelig inntrykk av dama. Alt dette skal altså endres slik at hun blir den du vil hun skal være. DETTE SKJER IKKE!! Hun kommer til å fortsette å være det "sjarmtrollet" hun er! Men det er jo med denne personligheten at hun har klart å få deg på kroken da. Det sier jo noe, uten at du noen gang egentlig har forklart HVA det er som er så spesielt med henne. Du bryr deg om henne sier du. Det forklarer ikke hvorfor du er tiltrukket av henne eller hva det er som gjør at du liker henne. Hva gir hun til deg som gjør at du ønsker å være sammen med henne? Er det bare blind forelskelse dette her? Totalt selvdestruktiv sådann? Du klarer jo ikke å finne på et eneste positivt personlighetstrekk ved henne som du kan dele med oss. Og dette menneske ville du dele livet med. ...selvfølgelig bare hvis hun endrer oppførsel og innstilling! Men den rette innstillingen er faktisk noe man må ha i utgangspunktet. Man begynner ikke med et vakkert fjes f.eks. også ser man at innstillingen er totalt feil, oppførselen er uakseptabel også tenker man "JIPPI - dette skal bli kjæresten min - bare hun endrer seg radikalt!" Du hører også at den setningen der er helt helt helt feil. 4
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2469 Skrevet 18. november 2010 Hun lokket deg med at nå skal det flyttes sammen om et år slik at hun kan få penger av deg nå. Jeg prøvde å advare deg i september/oktober at du burde forvente ganske kraftige og "interessante" bestikkelsesforsøk. Det har du nå fått. Når du helt riktig avslører at du har gjennomskuet heksen for lenge siden får du vite hva slags drittkjerring dette er. Det triste er at du har lagt en åpning i din SMS om at det er en fremtid dersom hun finner på en enda bedre bestikkelsesmetode - så med mindre du nå foretar en bevisst handling for å fjerne henne fra ditt beviste tankemønster vil hun bli enda mer fristende. Ja, jeg husker at du skrev det. Det skal bli interessant å se om hun fortsetter på denne galeien eller om hun bare gir opp. Min teori er nemlig den at hvis hun bare er ute etter pengene, så kommer hun til å gi opp. Før eller senere.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #2470 Skrevet 18. november 2010 Er det bare blind forelskelse dette her? Totalt selvdestruktiv sådann? Du klarer jo ikke å finne på et eneste positivt personlighetstrekk ved henne som du kan dele med oss. Og dette menneske ville du dele livet med. ...selvfølgelig bare hvis hun endrer oppførsel og innstilling! Men den rette innstillingen er faktisk noe man må ha i utgangspunktet. Man begynner ikke med et vakkert fjes f.eks. også ser man at innstillingen er totalt feil, oppførselen er uakseptabel også tenker man "JIPPI - dette skal bli kjæresten min - bare hun endrer seg radikalt!" Du hører også at den setningen der er helt helt helt feil.
Lizzee Skrevet 18. november 2010 #2471 Skrevet 18. november 2010 Ja, jeg husker at du skrev det. Det skal bli interessant å se om hun fortsetter på denne galeien eller om hun bare gir opp. Min teori er nemlig den at hvis hun bare er ute etter pengene, så kommer hun til å gi opp. Før eller senere. Da synes jeg du skal gjøre deg selv (og henne også forsåvidt) en stor tjeneste og gi opp først!!! 1
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2472 Skrevet 18. november 2010 Så lenge du fortsetter å kommunisere med henne, så er det hun som styrer showet. Ta styring over ditt eget liv, slutt å svare henne og gå videre i livet ditt. Ja, jeg vurderer faktisk å gjøre dette. Som et alternativt hardt-mot-hardt.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #2473 Skrevet 18. november 2010 Ja, jeg husker at du skrev det. Det skal bli interessant å se om hun fortsetter på denne galeien eller om hun bare gir opp. Min teori er nemlig den at hvis hun bare er ute etter pengene, så kommer hun til å gi opp. Før eller senere. Å djiiiiises! Jeg føler en hjerneblødning komme snikende her nå
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2474 Skrevet 18. november 2010 Nei det må hun ikke. For hun skal ikke være sammen med deg. Og nå man er en person som har som vane å be folk dra til helvete (pågått i flere år sier du) så endres ikke dette vet du. Men igjen... Hva ser du i henne? Ber om penger, ber deg dra til helvete, gir ikke inntrykk av å være glad i deg osv. osv. Og du har kjent henne i flere år så jeg tror vel at du har et relativt virkelig inntrykk av dama. Alt dette skal altså endres slik at hun blir den du vil hun skal være. DETTE SKJER IKKE!! Hun kommer til å fortsette å være det "sjarmtrollet" hun er! Men det er jo med denne personligheten at hun har klart å få deg på kroken da. Det sier jo noe, uten at du noen gang egentlig har forklart HVA det er som er så spesielt med henne. Du bryr deg om henne sier du. Det forklarer ikke hvorfor du er tiltrukket av henne eller hva det er som gjør at du liker henne. Hva gir hun til deg som gjør at du ønsker å være sammen med henne? Er det bare blind forelskelse dette her? Totalt selvdestruktiv sådann? Du klarer jo ikke å finne på et eneste positivt personlighetstrekk ved henne som du kan dele med oss. Og dette menneske ville du dele livet med. ...selvfølgelig bare hvis hun endrer oppførsel og innstilling! Men den rette innstillingen er faktisk noe man må ha i utgangspunktet. Man begynner ikke med et vakkert fjes f.eks. også ser man at innstillingen er totalt feil, oppførselen er uakseptabel også tenker man "JIPPI - dette skal bli kjæresten min - bare hun endrer seg radikalt!" Du hører også at den setningen der er helt helt helt feil. Helvete begynte vel for alvor når hun separerte seg. Og da ble det litt vanskelig å snu.
Gjest Blondie65 Skrevet 18. november 2010 #2475 Skrevet 18. november 2010 Ja, jeg husker at du skrev det. Det skal bli interessant å se om hun fortsetter på denne galeien eller om hun bare gir opp. Min teori er nemlig den at hvis hun bare er ute etter pengene, så kommer hun til å gi opp. Før eller senere. Ja men jo lenger du venter med å være fullstendig kald, jo lenger blir pinen for deg. Selvsagt prøver hun å finne en annen hun kan utnytte i mellomtiden, men kan komme til å se at det kan bli tøft. Dermed vender hun tilbake til deg når hun tenker du er mør nok. Husk at det er du som har vendt henne til at du er der for henne med åpen lommebok. Det tar tid å bli avvendt. Forøvrig Steinar: ha litt stolthet. Bestem deg for at 18.11.2010 var siste gang hun fikk be deg dra til helvete. Ta styring over ditt liv, ikke vent på at hun skal slutte å kontakte deg. Hun er ikke så veldig intelligent denne damen så hun bruker lang lang tid på å lære at du ikke er noen sugardaddy. Skal du vente i 2 til 3 år på dette eller skal du bestemme i ditt liv?
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2476 Skrevet 18. november 2010 Å djiiiiises! Jeg føler en hjerneblødning komme snikende her nå Engasjerte damemennesker her gitt
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #2477 Skrevet 18. november 2010 Du sier du bryr deg om henne. Det vil være helt trygt å kutte henne ut. Det hun da får sjansen til er å finne seg en "sugerdaddy" litt nærmere der hun bor. Så slipper hun å flytte og kan bor der hvor faren til barna bor og alt ordner seg. Gi henne muligheten til det OG GÅ VIDERE MED LIVET DITT UTEN DETTE KVINNEMENNESKE SOM BARE BLIR EN STOR KAMPESTEIN RUNDT FOTEN DIN
QueenPenelope Skrevet 18. november 2010 #2478 Skrevet 18. november 2010 Min teori er nemlig den at hvis hun bare er ute etter pengene, så kommer hun til å gi opp. Før eller senere. Helst senere. Fortsetter hunde-analogien min fra tidligere, jeg. Sånn i tilfelle du har hatt en hund. Noen gang hatt en hund som begynte å ligge i sofaen? Hvis den får lov til det fra den er valp, lærer den at det er greit (=får penger når hun ber). Hvis du skal venne hunden AV med å ligge i sofaen, tar det helt utrolig lang tid. Det er MYE vanskeligere å lære noen AV noe, enn å lære det inn i utgangspunktet. Ergo: Det kommer til å ta laaaaang tid før hun endelig innser at det ikke er mer penger å hente. Er også ikke helt sikker på om du virkelig ikke har gitt henne penger siden i sommer, men det vet du jo selv. Poenget er: Det er krystallklart for alle som har lest denne tråden, hvordan dette kommer til å ende. Så spørs det da, om du er villig til å kjøpeslå og mishandle følelsene dine i lang tid, bare for å til slutt høre hun sier ordene "jeg er ikke interessert, Steinar". Eller om handling sier mer enn tusen ord, og legge henne bak seg nå. Det eneste som er verre enn å ha kastet bort 2 år, er å ha kastet bort 2 år og 1 dag...
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #2479 Skrevet 18. november 2010 Engasjerte damemennesker her gitt Ja, det får en si! Fint at du holder dem sysselsatt med tøyset ditt, Steinar, jeg er imponert!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #2480 Skrevet 18. november 2010 Engasjerte damemennesker her gitt Men nå er det slutt på mitt engasjement. Du er helt lost, og jeg har bedre ting å bruke tida mi på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå