Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2441 Skrevet 18. november 2010 Dette er bare tull fra ende til annen. :gjeiper: Nope. Hadde jeg funnet på dette så skulle jeg blitt forfatter.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #2442 Skrevet 18. november 2010 Jeg har lenge tenkt mye det samme som du og andre gjør her. Men jeg setter nå hardt-mot-hardt for å se hva som da skjer. Jeg vil VITE sannheten og jeg vil ikke gjøre feil. :dåne: Hvordan setter du hardt mot hardt? Dere skal jo ikke ha kontakt. Sannheten stirrer deg i hvitøyet, men du vil ikke se den. Og hva spiller det for rolle om du gjør en feil til? Det føyer seg bare inn i rekken...
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2443 Skrevet 18. november 2010 (endret) :dåne: Hvordan setter du hardt mot hardt? Dere skal jo ikke ha kontakt. Sannheten stirrer deg i hvitøyet, men du vil ikke se den. Og hva spiller det for rolle om du gjør en feil til? Det føyer seg bare inn i rekken... Nettopp. Jeg kontakter ikke henne, og hun får ingen "hjelp" (penger) av meg. I hennes verden er jeg da veldig "slem" mot henne. Dermed blir det opp til henne å gjøre noe med det (forbedre seg), eller ikke gjøre noe. Endret 18. november 2010 av Steinar40
QueenPenelope Skrevet 18. november 2010 #2444 Skrevet 18. november 2010 Men jeg skal sette hardt-mot-hardt i hvert fall. Men jeg setter nå hardt-mot-hardt for å se hva som da skjer. 3 måneder og 19 dager med å sette ting hardt-mot-hardt. Hvordan har det fungert hittil, Steinar? Må det gå nye 3 mnd 19 dager? Eller mer? Du må da se at dette har gått over til en parodi for lenge siden. Hva har denne dama som gjør henne SÅ spesiell? 2
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #2445 Skrevet 18. november 2010 Nettopp. Jeg kontakter ikke henne, og hun får ingen "hjelp" (penger) av meg. I hennes verden er jeg da veldig "slem" mot henne. Dermed blir det opp til henne å gjøre noe med det (forbedre seg), eller ikke gjøre noe. Wow, det kommer nok til å svi ja. All den tid hun ba deg dra til helvete. Og alt er tydeligvis opp til henne. Du er bare en statist i eget liv. Og du svarer aldri på det jeg spør om!
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2446 Skrevet 18. november 2010 3 måneder og 19 dager med å sette ting hardt-mot-hardt. Hvordan har det fungert hittil, Steinar? Må det gå nye 3 mnd 19 dager? Eller mer? Du må da se at dette har gått over til en parodi for lenge siden. Hva har denne dama som gjør henne SÅ spesiell? Tja, hun påsto jo at hun ville vi skulle flytte i sammen. Problemet var bare at det ikke virket spesielt gjennomtenkt. Hun kunne ikke svare på mine spørsmål. Og hun viser ikke nok interesse eller motivasjon. Men jeg har i hvert fall spart mange penger så langt
Gjest Eurodice Skrevet 18. november 2010 #2447 Skrevet 18. november 2010 3 måneder og 19 dager med å sette ting hardt-mot-hardt. Hvordan har det fungert hittil, Steinar? Må det gå nye 3 mnd 19 dager? Eller mer? Du må da se at dette har gått over til en parodi for lenge siden. Hva har denne dama som gjør henne SÅ spesiell? Du er ny her, skjønner jeg . Denne saken har versert i over to år!
QueenPenelope Skrevet 18. november 2010 #2448 Skrevet 18. november 2010 Du er ny her, skjønner jeg . Denne saken har versert i over to år! Neida, er ikke ny. Har lest tråden siden den startet, men ikke engasjert meg veldig (bare litt, innimellom). Ville bare vise Steinar at han allerede har satt "hardt-mot-hardt" en lang stund allerede. Hver gang han sier det, virker det jo som om han tror selv at det er et nytt trekk han starter nå...
QueenPenelope Skrevet 18. november 2010 #2449 Skrevet 18. november 2010 Men jeg har i hvert fall spart mange penger så langt Ja, men gått på akkord med følelsene dine i lang tid. Slikt kan vel knappest måles i penger...
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2450 Skrevet 18. november 2010 Wow, det kommer nok til å svi ja. All den tid hun ba deg dra til helvete. Og alt er tydeligvis opp til henne. Du er bare en statist i eget liv. Og du svarer aldri på det jeg spør om! Hun bruker som regel å be meg dra til helvete. Når hun ikke liker spørsmålene mine. Så det er jeg godt vant med over et par år nå hehe Etter at hun separerte seg. Og det er vel ikke bare opp til henne når jeg stiller krav og ikke gir henne det hun vil ha?
Gjest Prøvis Skrevet 18. november 2010 #2451 Skrevet 18. november 2010 Jeg har lenge tenkt mye det samme som du og andre gjør her. Men jeg setter nå hardt-mot-hardt for å se hva som da skjer. Jeg vil VITE sannheten og jeg vil ikke gjøre feil. Å deja vu, hvorfor får jeg en følelse av å ha hørt dette før? Ikke bare en gang heller..
Gjest Prøvis Skrevet 18. november 2010 #2452 Skrevet 18. november 2010 Nettopp. Jeg kontakter ikke henne, og hun får ingen "hjelp" (penger) av meg. I hennes verden er jeg da veldig "slem" mot henne. Dermed blir det opp til henne å gjøre noe med det (forbedre seg), eller ikke gjøre noe. Atter en gang, dette har jeg da lest før?
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2453 Skrevet 18. november 2010 Ja, men gått på akkord med følelsene dine i lang tid. Slikt kan vel knappest måles i penger... Nei, det har vært utrolig slitsomt hvis jeg skal være helt ærlig.
Gjest Prøvis Skrevet 18. november 2010 #2454 Skrevet 18. november 2010 Hun bruker som regel å be meg dra til helvete. Når hun ikke liker spørsmålene mine. Så det er jeg godt vant med over et par år nå hehe Etter at hun separerte seg. Og det er vel ikke bare opp til henne når jeg stiller krav og ikke gir henne det hun vil ha? Hallo, hvem vil ha en person som ber deg dra til helvete? Er det dette du anser som kan bli bra nok?
Lizzee Skrevet 18. november 2010 #2455 Skrevet 18. november 2010 Jeg vil VITE sannheten og jeg vil ikke gjøre feil. Jammen sannheten er at hun ikke er glad i deg, ikke kommer til å flytte og bare har vært ute etter å utnytte deg. Du VET det. Hvilken sannhet er det du da snakker om? Er det sånn at du vil at hun skal innrømme dette og selv si at hun kun har holdt deg for narr? Er det først da du kan VITE hva sannheten er? Kjenn heller på magefølelsen din og hva over 2000 innlegg her sier!! Det er ikke rocket-science akkurat....
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2456 Skrevet 18. november 2010 Å deja vu, hvorfor får jeg en følelse av å ha hørt dette før? Ikke bare en gang heller.. Atter en gang, dette har jeg da lest før? Ja, det stemmer det. Fordi jeg fortsatt kjører akkurat det samme løpet. Jeg har ikke gitt meg. Hun skal gi seg.
Gjest Prøvis Skrevet 18. november 2010 #2457 Skrevet 18. november 2010 Hun bruker som regel å be meg dra til helvete. Når hun ikke liker spørsmålene mine. Så det er jeg godt vant med over et par år nå hehe Etter at hun separerte seg. Og det er vel ikke bare opp til henne når jeg stiller krav og ikke gir henne det hun vil ha? Jo, det er bare opp til henne for du klarer ikke å gi slipp uansett hva hun måtte gjøre, du har fortsatt døren på gløtt.
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2458 Skrevet 18. november 2010 Hallo, hvem vil ha en person som ber deg dra til helvete? Er det dette du anser som kan bli bra nok? Hun må endre sin innstilling og oppførsel.
Gjest Prøvis Skrevet 18. november 2010 #2459 Skrevet 18. november 2010 Ja, det stemmer det. Fordi jeg fortsatt kjører akkurat det samme løpet. Jeg har ikke gitt meg. Hun skal gi seg. Hun ber deg slutte å sende meldinger, hun ber deg dra til helvete - enhver annen hadde gitt seg da og forbannet seg på at hun ikke var verdig den oppmerksomheten hun har fått så langt. Så kanskje på tide å gi opp, det er andre damer der ute som er bra nok i utgangspunktet, som du ikke trenger å endre på. Men dette har jeg visst sagt før også... 1
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2460 Skrevet 18. november 2010 Jo, det er bare opp til henne for du klarer ikke å gi slipp uansett hva hun måtte gjøre, du har fortsatt døren på gløtt. Ikke nødvendigvis. Det kan ta fort slutt det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå