Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det mest opplagte, merkelig at du ennå ikke har forstått det, er at du ikke svarer på sms og telefon fra henne mer.

Ja, men jeg har villet se om det er noen fremgang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest opplagte, merkelig at du ennå ikke har forstått det, er at du ikke svarer på sms og telefon fra henne mer.

Hehe, jeg har sluttet å forundre meg over Steinar for lenge siden. Hver gang jeg har tenkt at nå kan det bare ikke bli verre, så har det blitt nettopp dét. Frustrerende og fascinerende nok. Og det er jo dessuten sånn de aller fleste andre som har svart i denne tråden har det på samme måte, har jeg inntrykk av.

Han er jo virkelig noe for seg selv, og han representerer dessuten en personlighetstype jeg aldri noensinne har vært borti tidligere.

Skrevet

Men nå er det vel ganske lenge siden du har gitt henne penger? Orker ikke å tråle bakover her for å finne det igjen, men det må være lenge siden.

Og noen fremgang har det vel ikke vært, akkurat.

Skrevet

Han er jo virkelig noe for seg selv, og han representerer dessuten en personlighetstype jeg aldri noensinne har vært borti tidligere.

Og bare så ddet er sagt, Steinar (jeg har jo lagt merke til at du har en hang til å tolke ting på rimelig spesielle måter): Dette er IKKE en kompliment. Men jeg mener heller ikke å være slem. Jeg ønsker deg faktisk alt godt. Det triste faktum er imidlertid at du ikke kan bli lykkelig hvis du fortsetter med å være virkelighetsfjern og nekter å forholde deg til fakta.

Skrevet (endret)

Men nå er det vel ganske lenge siden du har gitt henne penger? Orker ikke å tråle bakover her for å finne det igjen, men det må være lenge siden.

Og noen fremgang har det vel ikke vært, akkurat.

Hun har ikke fått en krone siden i sommer.

Og det har ikke vært noen bedring i praksis, nei.

Det ble snakk om nå nylig at hun tenkte at vi kunne flytte i sammen til sommeren. Men da trenger hun selvfølgelig min "hjelp" i mellomtiden. Og det å svare på mine spørsmål, det klarer hun ikke.

Da tenker jeg for mye ifølge henne, med den hjernen min. Som tydeligvis bare er i veien.

Endret av Steinar40
Skrevet

Det ble snakk om nå nylig at hun tenkte at vi kunne flytte i sammen til sommeren. Men da trenger hun selvfølgelig min "hjelp" i mellomtiden. Og det å svare på mine spørsmål, det klarer hun ikke.

Da tenker jeg for mye ifølge henne, med den hjernen min. Som tydeligvis bare er i veien.

:opplyser: Og da skjønner du sikkert selv at det nå er slutt mellom dere. Kjærlighet gjør blind, men ikke SÅ blind, Steinar. Du er da tross alt en voksen mann som har vært ute en vinternatt før, ikke sant?

Gjest Eurodice
Skrevet

Kast bort livet ditt, du. Det blir sikkert koselig å tenke tilbake på som 95-åring alt du har gått glipp av.

Skrevet

Dette er IKKE en kompliment.

Jammen godt at du fikk fram det :smoke: hehe

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du skjønner vel at forslaget om å flytte sammen til sommeren, kun er et knep for å få deg til å bidra med penger fram til da? I hennes øyne er dere jo da praktisk talt samboere, og det skulle bare mangle at du ikke hjelper henne med penger.

At du i det hele tatt gidder å tenke tanken om at denne dama skal "ta til fornuft", som du sier, er helt utrolig. Hun har de siste dagene vist at hun er manipulerende, beregnende og spiller på de følelsene hun vet du har for henne. Fyttirakkern, sier jeg bare.

Og attpå til ber hun deg dra til helvete når det ikke blir som hun vil.

Dette er bare lavmål.

• Liker 1
Skrevet

:opplyser: Og da skjønner du sikkert selv at det nå er slutt mellom dere. Kjærlighet gjør blind, men ikke SÅ blind, Steinar. Du er da tross alt en voksen mann som har vært ute en vinternatt før, ikke sant?

Det synker inn smått om senn.

Skrevet

Nei, jeg vil ikke at hun skal lyve.

Men hvis hun lyver, så syns jeg at det er merkelig at hun ikke lyver om alt :klø:

Ok, la meg spør deg dette:

Dersom hun hadde løyet om alt, dersom det hadde vært gjennomført løgn fra ende til annen, ville det tatt deg like lang tid å vurdere om forholdet kanskje ikke var liv laga?

Eller ville du, dersom hun hadde løyet om alt og det hadde vært SÅ tydelig, også for deg, hva hun var ute etter, ha tatt lommeboka di og gått for lenge siden?

Hvis du ikke er direkte slem med deg selv, så har du svaret på det du lurer på her.

Skrevet

Du skjønner vel at forslaget om å flytte sammen til sommeren, kun er et knep for å få deg til å bidra med penger fram til da? I hennes øyne er dere jo da praktisk talt samboere, og det skulle bare mangle at du ikke hjelper henne med penger.

Ja, du er nok ikke langt unna sannheten, det tror jeg også.

Derfor blir jeg nå nødt til å sørge for at det å gi mer penger i denne situasjonen aldri blir aktuelt.

At du i det hele tatt gidder å tenke tanken om at denne dama skal "ta til fornuft", som du sier, er helt utrolig. Hun har de siste dagene vist at hun er manipulerende, beregnende og spiller på de følelsene hun vet du har for henne. Fyttirakkern, sier jeg bare.

Og attpå til ber hun deg dra til helvete når det ikke blir som hun vil.

Dette er bare lavmål.

Nei, hun viser ikke akkurat det jeg ønsker å se. Det er ikke å overdrive.

Gjest Eurodice
Skrevet

Denne saken vitner virkelig ikke om noen særlig hjerneaktivitet hos deg, synes jeg :fnise: .

Skrevet

Ok, la meg spør deg dette:

Dersom hun hadde løyet om alt, dersom det hadde vært gjennomført løgn fra ende til annen, ville det tatt deg like lang tid å vurdere om forholdet kanskje ikke var liv laga?

Eller ville du, dersom hun hadde løyet om alt og det hadde vært SÅ tydelig, også for deg, hva hun var ute etter, ha tatt lommeboka di og gått for lenge siden?

Hvis du ikke er direkte slem med deg selv, så har du svaret på det du lurer på her.

Joda, hun har nok skjønt at det ikke er så smart å gå for langt.

Skrevet

Denne saken vitner virkelig ikke om noen særlig hjerneaktivitet hos deg, synes jeg :fnise: .

Ifølge henne er det altfor mye hjerneaktivitet etter hennes smak.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja, du er nok ikke langt unna sannheten, det tror jeg også.

Derfor blir jeg nå nødt til å sørge for at det å gi mer penger i denne situasjonen aldri blir aktuelt.

Nei, hun viser ikke akkurat det jeg ønsker å se. Det er ikke å overdrive.

Kan du ikke bare innrømme at det jeg sier er spot on, i stedet for å komme med disse svadasvarene dine?

Du vet jeg (og alle andre som svarer her) har rett i det vi sier, og likevel holder du bakdøra åpen for denne damen.

Det er til å bli fullstendig gal av! :bond:

Skrevet

Kan du ikke bare innrømme at det jeg sier er spot on, i stedet for å komme med disse svadasvarene dine?

Du vet jeg (og alle andre som svarer her) har rett i det vi sier, og likevel holder du bakdøra åpen for denne damen.

:fnise:

Skrevet

Dette er bare tull fra ende til annen. :gjeiper:

Skrevet

Jeg har lenge tenkt mye det samme som du og andre gjør her.

Men jeg setter nå hardt-mot-hardt for å se hva som da skjer.

Jeg vil VITE sannheten og jeg vil ikke gjøre feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...