Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ... ja, jeg må nok bare innrømme at jeg har forferdelig vanskelig for å innrømme (overfor meg selv) at jeg har tatt og gjort feil her.

Nå er du inne på noe her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La oss fortsette å snakke om Steinars favorittema: Steinar!!

År etter år...han elsker oppmerksomheten han får.

Skrevet

Når du selv har startet en tråd som spesifikt omhandler en konkret situasjon i livet ditt - hvorfor må du da generalisere? (og skjule deg bak generaliseringen...)

I denne tråden generaliserer jeg faktisk svært lite, fordi dette er særdeles personlig.

Skrevet

Nå er du inne på noe her!

Ja, jeg skal reflektere over dette fremover.

Skrevet

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ... ja, jeg må nok bare innrømme at jeg har forferdelig vanskelig for å innrømme (overfor meg selv) at jeg har tatt og gjort feil her.

Prøv noe nytt da Stoney! Der er sånn man utvikler seg og vokser vettu! :klemmer:

Skrevet

Forhåpentligvis mitt siste innlegg i denne tråden her. Måtte bare si:

'Alyah'

:troest:

Takk for omtanken, aline :)

Skrevet

Forhåpentligvis mitt siste innlegg i denne tråden her. Måtte bare si:

Takk for omtanken, aline :)

:ler: bare koselig.

Skrevet (endret)

Å slippe taket betyr at jeg ikke tar noen initiativ overfor henne lenger.

Dermed kommer dette til å dø av seg selv hvis ikke hun heller gjør noe med det.

MEN hvis hun gjør noe med det da er det på'n igjen. Ergo har du ikke sluppet taket! :klaske:

Endret av Guriane
Skrevet

MEN hvis hun gjør noe med det da er det på'n igjen. Ergo har du ikke sluppet taket! :klaske:

..også må Steinar forstå at om hun sender en sms og spør om penger så er ikke det et initiativ til å få til et forhold!!

Skrevet

Gjort er gjort, drit i det. Problemet er at du gjør det fremdeles.

Skrevet

Du bør prøve å prate med et menneske som nekter å kommunisere.

Så skal du få se hvor lett det er.

Vi prøver så godt vi kan. Du har helt rett, det er ikke lett.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke se at det kommer til å skje. Det blir mindre sannsynlig for hver dag som går. Dessuten blir min innstilling annerledes for hver dag som går.

Skrevet (endret)

..også må Steinar forstå at om hun sender en sms og spør om penger så er ikke det et initiativ til å få til et forhold!!

Ja, det har jeg visst lenge. Men jeg ville gi henne sjansen for å kunne få til en avgjørelse.

Og det gikk altså ut på å se om hun bestemmer seg eller ikke. Noe hun ikke har klart å gjøre i samarbeid med meg.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg har ikke lett for å innrømme at jeg har tatt feil. Spesielt ikke i denne saken.

Feil er noe andre gjør.

Skrevet

Ja, det har jeg visst lenge. Men jeg ville gi henne sjansen for å kunne få til en avgjørelse.

Og det gikk altså ut på å se om hun bestemmer seg eller ikke. Noe hun ikke har klart å gjøre i samarbeid med meg.

Kan hende hun har bestemt seg helt på egen hånd da. Ikke sikkert hun er så involvert i dette som deg.

Men for guds skyld! Du må bare sette livet ditt på hold og si at du vil gi henne sjansen om hun velger å forandre personlighet og lære seg å kommunisere.

Skrevet

Jeg har ikke lett for å innrømme at jeg har tatt feil. Spesielt ikke i denne saken.

Feil er noe andre gjør.

Så du vil at det skal bli deg og denne dama uansett. Bare for å bevise at du hadde rett??? Uansett om du er glad i henne eller ei.

Hun SKAL være den rette og hun SKAL fullføre det som dere påbegynte?

Eller? Hva er det du egentlig har rett i når det gjelder tolkningsdama???

Skrevet

Kan hende hun har bestemt seg helt på egen hånd da. Ikke sikkert hun er så involvert i dette som deg.

Jeg har gitt helt opp å forstå henne.

Men for guds skyld! Du må bare sette livet ditt på hold og si at du vil gi henne sjansen om hun velger å forandre personlighet og lære seg å kommunisere.

Som sagt, jeg gjør absolutt ingenting lenger. Og for hver dag som går så blir hun da lenger og lenger borte i tåka. For meg er denne prosessen helt nødvendig ettersom vi ikke har klart å kommunisere og bli enige om noe som helst.

Skrevet

Så du vil at det skal bli deg og denne dama uansett. Bare for å bevise at du hadde rett??? Uansett om du er glad i henne eller ei.

Hun SKAL være den rette og hun SKAL fullføre det som dere påbegynte?

Nei.

Eller? Hva er det du egentlig har rett i når det gjelder tolkningsdama???

Har jeg ikke innrømmet at jeg med all sannsynlighet har tatt feil i denne saken?

Skrevet

:lol:

Jeg kan ikke se at det kommer til å skje. Det blir mindre sannsynlig for hver dag som går. Dessuten blir min innstilling annerledes for hver dag som går.

Greit nok det. Det er det at du insisterer på at du har sluppet taket når det er tydelig at du ikke har det, jeg henger meg opp i.

Skrevet

:lol:

Greit nok det. Det er det at du insisterer på at du har sluppet taket når det er tydelig at du ikke har det, jeg henger meg opp i.

Ja, jeg har faktisk sluppet taket.

Det er som man sier; "If you love someone set them free."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...