AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #2181 Skrevet 24. oktober 2010 Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ... ja, jeg må nok bare innrømme at jeg har forferdelig vanskelig for å innrømme (overfor meg selv) at jeg har tatt og gjort feil her. Nå er du inne på noe her!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #2182 Skrevet 24. oktober 2010 La oss fortsette å snakke om Steinars favorittema: Steinar!! År etter år...han elsker oppmerksomheten han får.
Steinar40 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #2183 Skrevet 24. oktober 2010 Når du selv har startet en tråd som spesifikt omhandler en konkret situasjon i livet ditt - hvorfor må du da generalisere? (og skjule deg bak generaliseringen...) I denne tråden generaliserer jeg faktisk svært lite, fordi dette er særdeles personlig.
Steinar40 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #2184 Skrevet 24. oktober 2010 Nå er du inne på noe her! Ja, jeg skal reflektere over dette fremover.
Krill Skrevet 24. oktober 2010 #2185 Skrevet 24. oktober 2010 Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ... ja, jeg må nok bare innrømme at jeg har forferdelig vanskelig for å innrømme (overfor meg selv) at jeg har tatt og gjort feil her. Prøv noe nytt da Stoney! Der er sånn man utvikler seg og vokser vettu!
Gjest Katee Skrevet 24. oktober 2010 #2186 Skrevet 24. oktober 2010 Forhåpentligvis mitt siste innlegg i denne tråden her. Måtte bare si: 'Alyah' Takk for omtanken, aline
aline Skrevet 24. oktober 2010 #2187 Skrevet 24. oktober 2010 Forhåpentligvis mitt siste innlegg i denne tråden her. Måtte bare si: Takk for omtanken, aline bare koselig.
Guriane Skrevet 24. oktober 2010 #2188 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Å slippe taket betyr at jeg ikke tar noen initiativ overfor henne lenger. Dermed kommer dette til å dø av seg selv hvis ikke hun heller gjør noe med det. MEN hvis hun gjør noe med det da er det på'n igjen. Ergo har du ikke sluppet taket! Endret 24. oktober 2010 av Guriane
Bernina Skrevet 25. oktober 2010 #2189 Skrevet 25. oktober 2010 MEN hvis hun gjør noe med det da er det på'n igjen. Ergo har du ikke sluppet taket! ..også må Steinar forstå at om hun sender en sms og spør om penger så er ikke det et initiativ til å få til et forhold!!
Stillest vann Skrevet 25. oktober 2010 #2190 Skrevet 25. oktober 2010 Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ... ja, jeg må nok bare innrømme at jeg har forferdelig vanskelig for å innrømme (overfor meg selv) at jeg har tatt og gjort feil her. Gjort er gjort, drit i det. Problemet er at du gjør det fremdeles.
Stillest vann Skrevet 25. oktober 2010 #2191 Skrevet 25. oktober 2010 Du bør prøve å prate med et menneske som nekter å kommunisere. Så skal du få se hvor lett det er. Vi prøver så godt vi kan. Du har helt rett, det er ikke lett. 1
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2192 Skrevet 25. oktober 2010 MEN hvis hun gjør noe med det da er det på'n igjen. Ergo har du ikke sluppet taket! Jeg kan ikke se at det kommer til å skje. Det blir mindre sannsynlig for hver dag som går. Dessuten blir min innstilling annerledes for hver dag som går.
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2193 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) ..også må Steinar forstå at om hun sender en sms og spør om penger så er ikke det et initiativ til å få til et forhold!! Ja, det har jeg visst lenge. Men jeg ville gi henne sjansen for å kunne få til en avgjørelse. Og det gikk altså ut på å se om hun bestemmer seg eller ikke. Noe hun ikke har klart å gjøre i samarbeid med meg. Endret 25. oktober 2010 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2194 Skrevet 25. oktober 2010 Vi prøver så godt vi kan. Du har helt rett, det er ikke lett. Jeg har ikke lett for å innrømme at jeg har tatt feil. Spesielt ikke i denne saken. Feil er noe andre gjør.
Bernina Skrevet 25. oktober 2010 #2195 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, det har jeg visst lenge. Men jeg ville gi henne sjansen for å kunne få til en avgjørelse. Og det gikk altså ut på å se om hun bestemmer seg eller ikke. Noe hun ikke har klart å gjøre i samarbeid med meg. Kan hende hun har bestemt seg helt på egen hånd da. Ikke sikkert hun er så involvert i dette som deg. Men for guds skyld! Du må bare sette livet ditt på hold og si at du vil gi henne sjansen om hun velger å forandre personlighet og lære seg å kommunisere.
Bernina Skrevet 25. oktober 2010 #2196 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har ikke lett for å innrømme at jeg har tatt feil. Spesielt ikke i denne saken. Feil er noe andre gjør. Så du vil at det skal bli deg og denne dama uansett. Bare for å bevise at du hadde rett??? Uansett om du er glad i henne eller ei. Hun SKAL være den rette og hun SKAL fullføre det som dere påbegynte? Eller? Hva er det du egentlig har rett i når det gjelder tolkningsdama???
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2197 Skrevet 25. oktober 2010 Kan hende hun har bestemt seg helt på egen hånd da. Ikke sikkert hun er så involvert i dette som deg. Jeg har gitt helt opp å forstå henne. Men for guds skyld! Du må bare sette livet ditt på hold og si at du vil gi henne sjansen om hun velger å forandre personlighet og lære seg å kommunisere. Som sagt, jeg gjør absolutt ingenting lenger. Og for hver dag som går så blir hun da lenger og lenger borte i tåka. For meg er denne prosessen helt nødvendig ettersom vi ikke har klart å kommunisere og bli enige om noe som helst.
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2198 Skrevet 25. oktober 2010 Så du vil at det skal bli deg og denne dama uansett. Bare for å bevise at du hadde rett??? Uansett om du er glad i henne eller ei. Hun SKAL være den rette og hun SKAL fullføre det som dere påbegynte? Nei. Eller? Hva er det du egentlig har rett i når det gjelder tolkningsdama??? Har jeg ikke innrømmet at jeg med all sannsynlighet har tatt feil i denne saken?
Guriane Skrevet 25. oktober 2010 #2199 Skrevet 25. oktober 2010 Vi prøver så godt vi kan. Du har helt rett, det er ikke lett. Jeg kan ikke se at det kommer til å skje. Det blir mindre sannsynlig for hver dag som går. Dessuten blir min innstilling annerledes for hver dag som går. Greit nok det. Det er det at du insisterer på at du har sluppet taket når det er tydelig at du ikke har det, jeg henger meg opp i.
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2200 Skrevet 25. oktober 2010 Greit nok det. Det er det at du insisterer på at du har sluppet taket når det er tydelig at du ikke har det, jeg henger meg opp i. Ja, jeg har faktisk sluppet taket. Det er som man sier; "If you love someone set them free."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå