Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hva skal du gjøre da?

Er du i det hele tatt forelsket i henne?

Liker du henne?

Det eneste jeg hører er at du forteller om alt det negative med henne, meeeeeeen hvis hun forandrer seg totalt så kan du se en fremtid.....

Finnes det ikke kvinner der ute som er bra nok i utgangspunktet, som har de verdiene du ønsker og som du ikke trenger forandre? Kanskje de er ledige også og kommer uten mann og barn!

Ikke svar "jammen det er ikke så lett og en gang i tiden så kommuniserte vi bra" (du sier jo nå at hun bare er god på tom prat).

Ting er ikke alltid så lett - men det gir deg mulighet til å vise at du har ryggrad!! Eller er du sånn martyrtype som liker å bli utnyttet og som liker å lulle deg inn i vanskeligheter....?

Jeg kommer selvfølgelig til å avskrive henne for godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært denne dama og sett hva du her skriver om meg så hadde jeg vel aldri ønsket å se trynet ditt igjen.

Skrevet

...men den har vi jo hørt før.....

Skrevet

Hvor er din vettuge balansegang da?

Og hvis din "utkårede" aldri velger deg og bare blir der hun er med barna sine - ja da forstår du jo hva som er viktigst for henne og hva hun kommer til å prioritere. Og kanskje hun prioriterer sånn for hun ikke vil prioritere deg. Men hun ønsker bare ikke å si det i klartekst. Men litt må du jo forstå selv også. Du trenger ikke få dette mer inn med teskje.

Jeg tror du bare var en avledningsgreie for henne for å lettere bryte ut av ekteskapet sitt.

Tro hva du vil. Your guess is probably as good as mine. Det spiller ingen trille allikevel.

Skrevet

Hadde jeg vært denne dama og sett hva du her skriver om meg så hadde jeg vel aldri ønsket å se trynet ditt igjen.

Nei, folk tåler som regel ikke å høre sannheten. Og hun er sikkert intet unntak i så måte.

Skrevet

Når da? :popcorn:

Skrevet

Når da? :popcorn:

Tja, jeg vet ikke noe annet enn at hun allerede er avskrevet.

Men skjedde det et mirakel og hun plutselig fikk litt godt vett oppi den lille nøtta si, så vet jo ikke jeg hva som hadde skjedd da.

Jeg er ingen spåmann.

Det eneste som er sikkert det er at hun nå forsvinner mer og mer bort i tåka for hver dag som går.

Skrevet

Men skjedde det et mirakel og hun plutselig fikk litt godt vett oppi den lille nøtta si, så vet jo ikke jeg hva som hadde skjedd da.

Jeg er ingen spåmann.

Det eneste som er sikkert det er at hun nå forsvinner mer og mer bort i tåka for hver dag som går.

Du sier du har avskrevet henne, men samtidig sier du at det KAN hende det blir noe likevel. Hm. Høres ikke ut som noen avskrivelse for meg.

Skrevet

Du sier du har avskrevet henne, men samtidig sier du at det KAN hende det blir noe likevel. Hm. Høres ikke ut som noen avskrivelse for meg.

Så lenge jeg er fri og frank så kan jeg gjøre akkurat som jeg føler for og vil selv.

Det betyr imidlertid ikke at jeg vil ha henne senere om hun så kommer bedende og krypende på sine knær!

Tar man ikke sjansen når man får den i livet, så blir den borte igjen. Noe jeg har sagt til henne et utall av ganger. Hun har ingen unnskyldning å komme med da.

Den som lever får se.

Skrevet

Så lenge jeg er fri og frank så kan jeg gjøre akkurat som jeg føler for og vil selv.

Det betyr imidlertid ikke at jeg vil ha henne senere om hun så kommer bedende og krypende på sine knær!

Tar man ikke sjansen når man får den i livet, så blir den borte igjen. Noe jeg har sagt til henne et utall av ganger. Hun har ingen unnskyldning å komme med da.

Den som lever får se.

Så du har ikke avskrevet henne, nei.

Skrevet

Så du har ikke avskrevet henne, nei.

Man avskriver ikke et menneske man har kjent igjennom mange år på ei uke. I så fall måtte det ha skjedd noe som brant alle broer.

Skrevet

Det er avskriving på samme måte som ulitimatum - Steinarmåten. :roll:

Skrevet

Jeg er ingen spåmann.

Det er noe som heter at når en person viser deg sitt sanne jeg så skal du tro på det - istedenfor å tro på mirakler.

Hun har vel hatt lang tid på å vise deg hvem hun er Steinar. Så da får du bare godta det som det er.

Lykke til!!

Gjest Eurodice
Skrevet

Den som lever får se.

Så lenge du er fri og frank gjør du som du vil, skriver du. Samtidig fordømmer du andre mennesker som gjør som de føler for i samme situasjon.

Du uttaler deg så ufattelig stygt og negativt om denne damen, så du skulle skjemmes. Jeg har spurt flere ganger uten å få svar, jeg spør igjen, hvorfor er det så om å gjøre for deg å få henne? Hun viser med all tydelighet at hun ikke er interessert i deg. Kanskje hun var forelsket en periode, men det er hun ikke lenger. Jeg synes du viser en ynkelig, hevngjerrig oppførsel. Megaloman er du også som fremstiller deg selv som hennes livs sjanse. Jeg kan ikke tenke meg noen (i hvert fall etter det inntrykket du gir på KG) ser på deg som et varp.

Skrevet

Problemet er at tomt prat har null verdi. Og hun er full av det!

Det hun har bevist overfor meg i praksis er at hun er særdeles egoistisk.

At hun prioriterer barna sine er positivt for dem - og henne selv - men det hjelper ikke meg noe når prioriteringen hun gir meg er lik null.

Det kommer like mye tomprat ut av munnen din. Ultimatumer i histen og pisten uten at du klarer å holde dem selv. Det beviser at du er en person som verken kan stå for det du har sagt eller holde det du lover.

Ganske komisk situasjon egentlig. Dama er ikke interessert i deg, og du er ikke interessert i henne med mindre hun forandrer seg totalt. Du står rett og slett ikke i posisjon til å kreve i denne situasjonen. Du kan ikke sette krav og premisser til en som i utgangspunktet ikke er interessert.

Blir som om jeg skulle gått til naboen min og sagt at jeg nektet å kjøpe bilen hans hvis jeg ikke fikk den for 400.000,- og med en stor utstyrspakke når bilen i utgangspunktet var verdt 500.000 og ikke var til salgs :ler:

Skrevet

Man avskriver ikke et menneske man har kjent igjennom mange år på ei uke. I så fall måtte det ha skjedd noe som brant alle broer.

Ei uke? Det har jo gått mange måneder!

Skrevet

Så lenge du er fri og frank gjør du som du vil, skriver du. Samtidig fordømmer du andre mennesker som gjør som de føler for i samme situasjon.

Det kommer helt an på hva man gjør.

Du uttaler deg så ufattelig stygt og negativt om denne damen, så du skulle skjemmes.

Jeg sier det bare akkurat som jeg har oppfattet hennes innstilling og oppførsel overfor meg. Hun kan bare skylde seg selv.

Skrevet

Det er noe som heter at når en person viser deg sitt sanne jeg så skal du tro på det - istedenfor å tro på mirakler.

Hun har vel hatt lang tid på å vise deg hvem hun er Steinar. Så da får du bare godta det som det er.

Lykke til!!

Takk.

Skrevet

Ei uke? Det har jo gått mange måneder!

Jeg pratet med henne sist for ca en uke siden.

Skrevet

Og hva skal egentlig til for å brenne alle broer hos deg?

Du er alltid frampå her inne med å si at et kjæreste-emne for deg MÅ være sånn og sånn, hun må gjøre akkurat sånn og sånn og ikke noe i mellom, for da er hele greia dødfødt for deg. Men du viser jo tydelig her at alt faktisk ikke er så svart-hvitt for deg heller. Selvinnsikt er en fin bil..

Det er avskriving på samme måte som ulitimatum - Steinarmåten. :roll:

Ja :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...