Gjest Blondie65 Skrevet 20. oktober 2010 #2041 Skrevet 20. oktober 2010 Ja, det kan du godt si, men problemet er altså at man ikke kan vite dette i detalj før man har blitt meget godt kjent. Det er ikke for ikkenoe at man sier at du kjenner ingen før du bor i sammen med vedkommende. Jeg undrer meg på hvordan Steinar kan forklare hvordan 2 personer skal bli meget godt kjent hvis man samtidig skal holde seg til regelen om å ikke ha venner av det annet kjønn?
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2042 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg undrer meg på hvordan Steinar kan forklare hvordan 2 personer skal bli meget godt kjent hvis man samtidig skal holde seg til regelen om å ikke ha venner av det annet kjønn? Som 2 single personer så er jo ikke det noe problem. Problemene oppstår først når den ene ikke er singel lenger.
Krill Skrevet 20. oktober 2010 #2043 Skrevet 20. oktober 2010 Hva tenker du egentlig om denne 103 siders lange tråden her Steinar? Har du fått noen gode råd? Er det fremgang synes du?
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2044 Skrevet 20. oktober 2010 Hva tenker du egentlig om denne 103 siders lange tråden her Steinar? Har du fått noen gode råd? Er det fremgang synes du? Det er en modningsprosess. Dette har pågått over så lang tid at det vil ta tid å komme seg videre igjen også. Men jeg føler i hvert fall at det er en fremgang sånn sett.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. oktober 2010 #2045 Skrevet 20. oktober 2010 Det er en modningsprosess. Dette har pågått over så lang tid at det vil ta tid å komme seg videre igjen også. Men jeg føler i hvert fall at det er en fremgang sånn sett. Ok bra. Da var det kanskje på tide å avslutte denne tråden da
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #2046 Skrevet 20. oktober 2010 Det er en modningsprosess. Dette har pågått over så lang tid at det vil ta tid å komme seg videre igjen også. Men jeg føler i hvert fall at det er en fremgang sånn sett. Er ikke den frukten overmoden for lenge siden? Finn deg noe friskt istedet. Råtten frukt smaker ikke godt!
Gjest Katee Skrevet 20. oktober 2010 #2047 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg tipper vi ikke er halvveis ennå... Noen som vedder imot?
Krill Skrevet 20. oktober 2010 #2048 Skrevet 20. oktober 2010 Det er en modningsprosess. Dette har pågått over så lang tid at det vil ta tid å komme seg videre igjen også. Men jeg føler i hvert fall at det er en fremgang sånn sett. Men føler du at du får noe hjelp i denne tråden??
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2049 Skrevet 20. oktober 2010 Men føler du at du får noe hjelp i denne tråden?? Det har faktisk vært noen innlegg som har "truffet" meg her Dessuten hjelper det litt å skrive selv også.
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2050 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg tipper vi ikke er halvveis ennå... Noen som vedder imot? Tja, det kommer an på hun dama. Hvis hun forsvinner i dimman så er problemet løst. Hvis hun derimot ikke forsvinner så blir det mer komplisert.
Krill Skrevet 20. oktober 2010 #2051 Skrevet 20. oktober 2010 Tja, det kommer an på hun dama. Hvis hun forsvinner i dimman så er problemet løst. Hvis hun derimot ikke forsvinner så blir det mer komplisert. Har du vurdert å forsvinne i "dimman" selv? Altså ta litt kontroll?
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2052 Skrevet 20. oktober 2010 Har du vurdert å forsvinne i "dimman" selv? Altså ta litt kontroll? Det er akkurat det jeg gjør.
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2054 Skrevet 20. oktober 2010 Hvordan? Jeg gjør ingenting. Kontakter henne ikke i det hele tatt.
Gjest Katee Skrevet 20. oktober 2010 #2055 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg tror ikke du blir ferdig med henne med det første, selv om jeg tror det hadde vært for det beste (for dere alle sammen)... Hvis vi sitter her om 1 år og diskuterer det samme så vil jeg vurdere min stilling her inne på KG.
Krill Skrevet 20. oktober 2010 #2056 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg gjør ingenting. Kontakter henne ikke i det hele tatt. Hva ønsker du å oppnå med dette?
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2057 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg tror ikke du blir ferdig med henne med det første, selv om jeg tror det hadde vært for det beste (for dere alle sammen)... Hvis vi sitter her om 1 år og diskuterer det samme så vil jeg vurdere min stilling her inne på KG. Hvorfor tror du ikke at jeg blir ferdig med henne? Hun har ingen fordeler av meg lenger.
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2058 Skrevet 20. oktober 2010 Hva ønsker du å oppnå med dette? Enten at hun bare forsvinner i dimman, eller at hun faktisk innser at hun må endre sin innstilling og oppførsel.
Krill Skrevet 20. oktober 2010 #2059 Skrevet 20. oktober 2010 Enten at hun bare forsvinner i dimman, eller at hun faktisk innser at hun må endre sin innstilling og oppførsel. Det er to veldig motstridende ønsker. Å forsvinne i dimman er veldig passivt. Ønsker du å kutte kontakten - avslutte kan du fortelle dette ved å si: ikke kontakt meg mer, jeg er ferdig. Forsvinne i dimman er langpining for deg og gjør at meldinger kan poppe inn en gang i mnd i årevis. Hun sitter med kontrollen. Ønsker du at hun skal innse at hun må endre innstilling så må du fortelle henne det. Du må også si hvor lenge du er villig til å vente på dette. Når den grensen er passert, bør du ha en plan på hva du gjør. Slik du holder på nå så går mnd og du blir en passiv tilskuer i ditt eget liv. VIrker veldig slitsomt og energi tappende spør du meg..
Gjest Katee Skrevet 20. oktober 2010 #2060 Skrevet 20. oktober 2010 Hvorfor tror du ikke at jeg blir ferdig med henne? Hun har ingen fordeler av meg lenger. For det første: du diskuterer henne i bortimot hver eneste tråd på KG, noe som gjør, for meg, at det virker som at du ikke er ferdig med henne. For det andre: som du sier, det er følelser med i bildet og det kompliserer (og forlenger) hele dritten. For det tredje: hun har vist seg som en manipulativ person som har noen triks og fiksfanterier som tydeligvis har fungert tidligere. Jeg regner med at hun er smart nok til å finne nye triks. Dama er ikke dum! For det fjerde: du tror du kan forandre henne. Det er et evighetsprosjekt, så inntil hun blir ferdig med deg og finner en annen, så har vi det gående... Det er bare mine tanker da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå