Gå til innhold

Tolkningssak

Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest Prøvis

Men herregud, hva feiler det egentlig dere kvinnfolk!? :klø:

Må hun virkelig risikere å miste meg før hun klarer å få ræva si i gir?

Sitter du ennå og venter på at hun skal få ræva si i gir? Har vi begynt på enda en runde? Hadde hun vært interessert så hadde hun kastet seg over deg for lenge siden, gi henne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man mister ikke noe man ikke vil ha. Og ikke skjær meg over samme kam som denne vingleFilla. Hun er jo på nivå med deg, så langt jeg kan se.

Vil eller ikke vil, that's the big question.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, nå har de nemlig blitt enige om å snakke sammen. Det vil si, Steinar har blitt enig om det...

Ja, jeg skal gjøre et siste ærlig forsøk på å få til en dialog og en enighet. Hva denne enigheten måtte bli er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis

Ja, jeg skal gjøre et siste ærlig forsøk på å få til en dialog og en enighet. Hva denne enigheten måtte bli er en annen sak.

Nye 14 dager? :murvegg:

For meg hadde det vært dialog nok at jeg ikke hadde fått til en dialog og da hadde jeg innsett at her er det ikke noe å hente og sagt takk for meg og lykke til videre.

Endret av Prøvis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nye 14 dager? :murvegg:

For meg hadde det vært dialog nok at jeg ikke hadde fått til en dialog og da hadde jeg innsett at her er det ikke noe å hente og sagt takk for meg og lykke til videre.

Ingen nye 14 dager. Det dreier seg nå bare om å få til å prate i sammen så snart som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntrykket hun gir meg er at hun heller går til tannlegen og trekker ei tann, enn å prate med meg om denne situasjonen. Da er det ikke helt lett.

Enkelt å tolke: hun vil ikke prate med deg, hun vil ikke ha deg, hun vil ikke ha noe forhold med deg.

Slik dette "forholdet" er nå, så gir hun meg absolutt ingenting. Vi snakker altså ikke om smuler engang. Og dette er da selvfølgelig IKKE godt nok for meg.

Hun vil ikke ha deg, du vil ikke ha henne.

Hun vil ikke få ræva i gir. Hvorfor skal hun det for noe hun ikke vil ha? Kom deg videre. Det er bare tull og sitte og vente på ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"dere kvinnfolk"????

Jeg er kvinnfolk og feiler ikke slike ting, jeg vil ha meg frabedt å bli satt i bås sammen med utnyttere og vingler som ho du logrer for!!!

Men som KateW sier, hun vil ikke ha deg!!

Vil eller ikke vil, that's the big question.

Hadde hun VILLET ha deg, så hadde du visst det!!!

I beste fall, vet hun ikke sikkert, og det er derfor hun holder deg på gress. I værste fall er hun overhode ikke interessert i annet en pengene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"dere kvinnfolk"????

Jeg er kvinnfolk og feiler ikke slike ting, jeg vil ha meg frabedt å bli satt i bås sammen med utnyttere og vingler som ho du logrer for!!!

Men som KateW sier, hun vil ikke ha deg!!

Hadde hun VILLET ha deg, så hadde du visst det!!!

I beste fall, vet hun ikke sikkert, og det er derfor hun holder deg på gress. I værste fall er hun overhode ikke interessert i annet en pengene dine.

Hvorfor tror du jeg vil prate med henne og finne ut av tingenes tilstand?

Pengene mine får hun ikke mer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg vet jeg lovet å ikke skrive mer i denne diskusjonen, men jeg må bare;

DU ER SÅ DUM. HERREGUD.

Dere avtalte ikke engang dato og klokkeslett. Bare "så snart som mulig" som kan være om en måned. Og det kommer til å være hun som ringer deg og sier "nå passer det", og du kommer til å slippe alt du har i hendene og løpe til henne.

Jeg vedder på at dama kommer til å ha på seg en fin utrigning når dere møtes...

Og en ting til:

jeg skulle ønske hun dama leste denne tråden.

Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg lovet å ikke skrive mer i denne diskusjonen, men jeg må bare;

DU ER SÅ DUM. HERREGUD.

Dere avtalte ikke engang dato og klokkeslett. Bare "så snart som mulig" som kan være om en måned. Og det kommer til å være hun som ringer deg og sier "nå passer det", og du kommer til å slippe alt du har i hendene og løpe til henne.

Jeg vedder på at dama kommer til å ha på seg en fin utrigning når dere møtes...

Og en ting til:

jeg skulle ønske hun dama leste denne tråden.

Over og ut.

Med så lang geografisk avstand er det tlfen som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm? Telefonen som GJELDER? Når ringte hun deg sist? Hvor mange ganger om dagen er dere i kontakt?

Vet ikke om du har fått det med deg, men situasjonen har liksom gått endel i stå i den senere tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis

Vet ikke om du har fått det med deg, men situasjonen har liksom gått endel i stå i den senere tiden.

Det siste året tenker jeg vi sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm, når man ikke har kommunisert på et år, så bør man lukte lunta. Når jeg vil ha en mann, så viser jeg det. Rett og slett. Det inkluderer blant annet å snakke med ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Det inkluderer blant annet å snakke med ham...

:fnise: du er så giving av deg altså!!!

men ja, man prater med den man er interessert i! Om det ikke er fordi man er så sjenert at man ikke tør, og det virker jo ikke akkurat som om DET er saken her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: du er så giving av deg altså!!!

men ja, man prater med den man er interessert i! Om det ikke er fordi man er så sjenert at man ikke tør, og det virker jo ikke akkurat som om DET er saken her.

Det blir nok litt feil å beskylde henne for å være sjenert, ja.

Men en gang hun glemte igjen veska si ved kassa i en butikk, så sendte hun meg sporenstreks tilbake for å hente den fordi hun syns det var så flaut :ler:

Kvinnfolk er jaggu noen rare dyr hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg må tilstå at jeg jammen er glad for at du ikke er en av mine ansatte, Steinar. Så mye tid som du bruker her inne i arbeidstiden, burde du vært oppsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...