Gjest Sobril Skrevet 14. august 2010 #581 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Det er som regel ikke feil å høre andres synspunkter. Men min plan er nå krystall-klar. Om hun skulle kontakte meg, så kommer jeg ikke til å svare henne engang. Ikke før hun vil endre sin innstilling og oppførsel, og hun ber meg på sine knær om å få lov! Hvorfor skal du overanlysere og ha en plan med alt? Blir fort slitsomt. Endret 14. august 2010 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #582 Del Skrevet 14. august 2010 Hvorfor skal du overanlysere og ha en plan med alt? Blir fort slitsomt. Fordi jeg er sånn. Jeg er filosoferende, analyserende og liker å ha en plan. Jeg er praktisk og logisk anlagt (vanligvis). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #583 Del Skrevet 14. august 2010 Fordi jeg er sånn. Jeg er filosoferende, analyserende og liker å ha en plan. Jeg er praktisk og logisk anlagt (vanligvis). Da har du ikke møtt kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. august 2010 #584 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Det blir ingen "passion" uten at dama er "bra nok". Dere kvinner forstår ikke hva "bra nok" betyr. Mye mulig at hun ikke forstår det heller. Men det blir hennes tap. Skal vi se, vi som ikke liker begrepet "bra nok" og derfor ikke bruker det, lever og har levd i velfungerende forhold over lengre tid. Mens du som mener bra nok er kimen til all passion sliter nå med å avbryte et ikke-eksisterende forhold med ei dame som var utro mot ektemannen sin med deg og som lopper deg for penger mens hun holder både deg og mannen på gress. Nei, jeg forstår visst ikke det der med "bra nok".. Endret 15. august 2010 av Prøvekandidat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. august 2010 #585 Del Skrevet 15. august 2010 Men min plan er nå krystall-klar. Igjen, eller i hvert fall i 14 dager framover.. Jeg sliter visst litt med begrepet krystallklart også jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #586 Del Skrevet 15. august 2010 Da har du ikke møtt kjærligheten. Det er dette som skal vise seg de neste ukene. Men det er nå veldig lite som tyder på at jeg har møtt den store kjærligheten her som jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 15. august 2010 #587 Del Skrevet 15. august 2010 Det er dette som skal vise seg de neste ukene. Men det er nå veldig lite som tyder på at jeg har møtt den store kjærligheten her som jeg kan se. Herregud. Du snakker om dama/forholdet/ikke-forholdet som om du er inne i et tungt studie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 15. august 2010 #588 Del Skrevet 15. august 2010 Ingen framgang, ser jeg. Why am I not surprised? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #589 Del Skrevet 15. august 2010 Skal vi se, vi som ikke liker begrepet "bra nok" og derfor ikke bruker det, lever og har levd i velfungerende forhold over lengre tid. Mens du som mener bra nok er kimen til all passion sliter nå med å avbryte et ikke-eksisterende forhold med ei dame som var utro mot ektemannen sin med deg og som lopper deg for penger mens hun holder både deg og mannen på gress. Nei, jeg forstår visst ikke det der med "bra nok".. Med "vi" så mener du praktisk talt alle dere kvinner, tenker jeg. Det er faktisk slitsomt med alt romantisk gpp dere forventer dere å få høre. For hvis ikke så er det jo ingen "passion" - ifølge dere. Det hadde vært mye enklere om kvinnfolk var som andre folk Og jeg har altså IKKE sagt at hun er "bra nok" sånn som hun oppfører seg overfor meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #590 Del Skrevet 15. august 2010 Igjen, eller i hvert fall i 14 dager framover.. Jeg sliter visst litt med begrepet krystallklart også jeg.. Som sagt, dette er siste fase, og den siste sjansen hun får. Det som er nytt er altså at jeg ikke skal svare henne selv om hun skulle kontakte meg. Dette har ikke skjedd før. Etter dette er det ikke noe mer å hente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. august 2010 #591 Del Skrevet 15. august 2010 Steinar: What you see is what you get. Det er så enkelt som det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #592 Del Skrevet 15. august 2010 Herregud. Du snakker om dama/forholdet/ikke-forholdet som om du er inne i et tungt studie. Ja, og det har det jaggu vært også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #593 Del Skrevet 15. august 2010 Steinar: What you see is what you get. Det er så enkelt som det. Mye mulig, men jeg skal se det med egne øyne først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 15. august 2010 #594 Del Skrevet 15. august 2010 Ja, og det har det jaggu vært også!!! Da er det kanskje på tide at du avslutter studiet. Det var tydeligvis ikke noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 15. august 2010 Da er det kanskje på tide at du avslutter studiet. Det var tydeligvis ikke noe for deg Ja, det ser ikke bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. august 2010 #596 Del Skrevet 15. august 2010 Med "vi" så mener du praktisk talt alle dere kvinner, tenker jeg. Det er faktisk slitsomt med alt romantisk gpp dere forventer dere å få høre. For hvis ikke så er det jo ingen "passion" - ifølge dere. Det hadde vært mye enklere om kvinnfolk var som andre folk Og jeg har altså IKKE sagt at hun er "bra nok" sånn som hun oppfører seg overfor meg. Tror ikke du skjønte hva jeg mente egentlig. Jeg snakker om de av oss her inne som har funnet oss livspartnere og som har hatt og fortsatt har langvarige forhold. Du kritiserer oss fordi du mener vi har urealistiske romantiske forventninger når vi sier hva vi mener om begrepet "bra nok", og det virker jo rart siden du som er brukeren av begrepet er den som ennå ikke har klart å få til et fungerende forhold. Er det noen som har vært blåøyd her så er det du. Og det der med at hun ikke er "bra nok" sånn som hun oppfører seg nå, det er jo bare bullshit for du har jo brukt så mye tid og penger på henne så du må jo ha ansett henne som mer enn bra nok siden du har giddet å holde på sånn et par år nå. Det hadde ikke jeg giddet, så romantisk er jeg ikke av meg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #597 Del Skrevet 15. august 2010 Tror ikke du skjønte hva jeg mente egentlig. Jeg snakker om de av oss her inne som har funnet oss livspartnere og som har hatt og fortsatt har langvarige forhold. Du kritiserer oss fordi du mener vi har urealistiske romantiske forventninger når vi sier hva vi mener om begrepet "bra nok", og det virker jo rart siden du som er brukeren av begrepet er den som ennå ikke har klart å få til et fungerende forhold. Er det noen som har vært blåøyd her så er det du. Og det der med at hun ikke er "bra nok" sånn som hun oppfører seg nå, det er jo bare bullshit for du har jo brukt så mye tid og penger på henne så du må jo ha ansett henne som mer enn bra nok siden du har giddet å holde på sånn et par år nå. Det hadde ikke jeg giddet, så romantisk er jeg ikke av meg. :gjeiper: Ja, jeg er faktisk romantisk (og sikkert blåøyd). For jeg tror på den store og ekte kjærligheten. Og når jeg først finner den så kommer jeg aldri til å slippe den igjen. Spørsmålet har hele tiden bare vært om hun er den store kjærligheten min. Jeg har lenge følt at hun vil være "bra nok" (som den store kjærligheten) hvis hun bare viste meg det i praksis. Deri ligger altså det store problemet som må løses - på den ene eller den andre måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. august 2010 #598 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Ja, jeg er faktisk romantisk (og sikkert blåøyd). For jeg tror på den store og ekte kjærligheten. Og når jeg først finner den så kommer jeg aldri til å slippe den igjen. Spørsmålet har hele tiden bare vært om hun er den store kjærligheten min. Jeg har lenge følt at hun vil være "bra nok" (som den store kjærligheten) hvis hun bare viste meg det i praksis. Deri ligger altså det store problemet som må løses - på den ene eller den andre måten. Spørsmålet har vært om hun er den store kjærligheten din??? Du er tydeligvis mye mer tålmodig enn meg, for jeg hadde funnet ut at dette ikke var den store kjærligheten for et år siden. Jeg ser ikke noe stort problem her ut fra hva du skriver om henne og "forholdet" deres, hun har ikke vist noe som tyder på bra nok i praksis så da er det ikke noe problem lenger egentlig, etter mitt syn. Jeg er tydeligvis både mer fornuftig, rasjonell, logisk og mindre naiv enn deg - og det til tross for at jeg er en kvinne. Joda, jeg er romantisk også og tror på kjærligheten. :gjeiper: Endret 15. august 2010 av Prøvekandidat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #599 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg er tydeligvis både mer fornuftig, rasjonell, logisk og mindre naiv enn deg - og det til tross for at jeg er en kvinne. Joda, jeg er romantisk også og tror på kjærligheten. :gjeiper: Ja, jeg tror faktisk at de fleste kvinner er mer fornuftig, rasjonell, logisk og mindre naiv enn de fleste menn når det kommer til kjærlighet. Kanskje ikke som helt unge, men senere i livet. Det er mitt inntrykk i hvert fall. Men hvorfor det virker til å være sånn vet jeg ikke :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #600 Del Skrevet 15. august 2010 Hvor lenge er det siden forrige gangen du møtte denne damen Steinar? hva gjorde dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå