Gå til innhold

Halloween planleggelser.


SusanneGullet

Anbefalte innlegg

Har så vidt begynt og planlegge til Halloween, og tenkte jeg skulle prøve ut noen oppskrifter.

Greskar er umulig og få tak i på denne tiden her hvor jeg bor.

Men finnes det hermetisk greskar i hylla i butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Gå i butikken og se vel...

Har forøvrig aldri sett verken vanlig eller hermetisk gresskar noen steder før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pucifer

Vanlige gresskar kommer bare ut i butikkene rundt Halloween tiden.. Får man tak i dem nå, så må de vel være genmanipulerte eller noe vil jeg tro.

Finner du hermetisk gresskar eller andre former for gresskar, så vil jeg tro at smaken ikke blir helt det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige gresskar kommer bare ut i butikkene rundt Halloween tiden.. Får man tak i dem nå, så må de vel være genmanipulerte eller noe vil jeg tro.

Finner du hermetisk gresskar eller andre former for gresskar, så vil jeg tro at smaken ikke blir helt det samme ;)

Vet at vanlig gresskar kommer kun i butikken rundt den tiden. :)

Har smakt hermetisk gresskar før, synes ikke det var så stor forskjell på smaken.

Men dette var da ikke akuratt spørsmålet mitt, eller? :forvirret:

Det du svarte på her har ikke jeg mye hjelp av.

Men takk for at du tok deg tid til og svare alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg var i en butikk med varer fra sørøst-Asia i dag, og der hadde de såkalte butternut squash, dvs små, pæreformede gresskar. Så det kan kanskje være et alternativ å prøve ut oppskrifter på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen er i overkant tidlig ute med planleggingen :gjeiper:

Sjansen for at du finner hermetisk gresskar eller ferskt på Rema, Coopen eller Rimi er vel lik null. Jeg ville satset på å dratt innom noen utenlandske matbutikker, her har de nemlig mye rart. Gresskar er jo litt sesongbelagt, men hermetisk kan det jo godt hende de har? Det eneste du kan gjøre er å dra å se og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ultra pleier å ha greskar..Evt så er det jo bar å be butikken om å bestille ett :) til halloween,ikke nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er i overkant tidlig ute med planleggingen :gjeiper:

Sjansen for at du finner hermetisk gresskar eller ferskt på Rema, Coopen eller Rimi er vel lik null. Jeg ville satset på å dratt innom noen utenlandske matbutikker, her har de nemlig mye rart. Gresskar er jo litt sesongbelagt, men hermetisk kan det jo godt hende de har? Det eneste du kan gjøre er å dra å se og spørre.

Vet at utenlanske butikker har det :) Men det er en lang vei og reise for meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...