Gå til innhold

Hvordan slappe av og nyte dagen?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Snart gifter jeg meg med min kjære, det er litt over en måned til :rødme:

Jeg lurer på om det er noen tips på hvordan man best mulig nyter dagen, jeg er vant med å være vertinne og liker at alle gjestene har det bra, - men jeg har jo skjønt at jeg kan ikke gå rundt og tenke på det - det er jo vår dag. Også er jeg en liten perfeksjonist, men har en toastmaster som er likedan.

Så hvordan klarte du å slappe av og nyte dagen?

-Bride to be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gifter meg nå på lørdag. Jeg har heletiden vært veldig opptatt av at alt skal være perfekt (nesten litt bridezilla, men ikke så mye at det har biket over, hehe).

Nå som det snart skal skje så er jeg overraskende rolig. Jeg vet at det uansett blir en flott da med hyggelig blide forhåpningsfulle mennesker som er der for å feire sammen med oss og ha en flott dag! :)

Jeg klarer faktisk å gi litt F i om det regner, om noen av gjestene plutselig ikke skulle dukke opp, om noen tråkker på kjolen (slepet) mitt og river meg overende, om vi snubler i valsen. Det er helt greit. Gift blir vi uansett og det er det viktigste. :) Gleder meg masse! (men ja, jeg gruer meg litt til dørene går opp...men det hadde vel vært unormalt å ikke vært det).

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du skriver ;)

Blir nesten litt smågal av å gå og bekymre seg for at alt skal gå bra!

Drømmer masse rart, om festen, kjolen, bildene + + + Men det får gå som det går!

Gift blir man! Og det går bra - noen gjester kommer ikke i siste liten, noen av gjestene vil bli drita fulle, noen klager kanskje på musikkvalget, organisten spiller litt surt, det regner selvfølgelig, kjolen blir møkkete, - men de er bare bagateller.

Det er ekteskapet og menneskene dere deler dagen med som et viktig

P.s Snart Frue!

Ser ut som det blir sol lørdagen som kommer! (Selv om det regner ned nå)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Pust i løpet av dagen

-Ta dere tid til å nyte opplevelsen, stopp opp og kjenn på følelsene!

Dagen går veldig fort, så ta dere tid - ikke stress!

-Lykkelig gift

Gjest Pippelipp
Skrevet

Pass på at du har delegert vekk de viktigste detaljene. Vi hadde én person som var "vertskap" (det er et veldig ærefullt oppdrag å få der jeg kommer fra) han delte ut programmer og pseet på at alle hadde et sted å sitte under vielsen og han kontaktet også restauranten da det viste seg at vi kom til å bli litt forsinket. Det gjorde meg veldig rolig. I tillegg har vi tilsammen en veldig engasjert og oppegående familie som også hadde tenkt igjennom alt på forhånd og vært med å gjøre ferdig helt på slutten så "alle" visste hva som skulle skje og hva som måtte til og da dagen kom tenkte vi at "i dag blir det som det blir. Om noe går "galt", gjør det ingen verdens ting for det er en deilig dag uansett!"

Alt gikk bra, vi hadde regn både dagene før og dagene etter bryllupet, men på selve dagen skinte sola som om hun ville ta igjen det forsømte, snakker om griseflaks! Alt gikk glatt, noen ting måtte improviseres, men det gikk også bra. Så lenge du selv er fleksibel skal det mye til for at noe går virkelig galt. Nyt dagen og mannen og familien din! :klemmer:

Skrevet

Jeg gifter meg nå på lørdag. Jeg har heletiden vært veldig opptatt av at alt skal være perfekt (nesten litt bridezilla, men ikke så mye at det har biket over, hehe).

Nå som det snart skal skje så er jeg overraskende rolig. Jeg vet at det uansett blir en flott da med hyggelig blide forhåpningsfulle mennesker som er der for å feire sammen med oss og ha en flott dag! :)

Jeg klarer faktisk å gi litt F i om det regner, om noen av gjestene plutselig ikke skulle dukke opp, om noen tråkker på kjolen (slepet) mitt og river meg overende, om vi snubler i valsen. Det er helt greit. Gift blir vi uansett og det er det viktigste. :) Gleder meg masse! (men ja, jeg gruer meg litt til dørene går opp...men det hadde vel vært unormalt å ikke vært det).

Jeg er SÅ enig med deg. Det viktigste er jo at jeg får mannen i mitt liv! Alt det andre kommer bare i tillegg. Vi har snaue 3 mnd igjen, men jeg har masse sommerfugler i magen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...