Gå til innhold

Krystallseodorant

Fremhevede innlegg

Skrevet

I håp om å stelle bedre med huden og å være litt miljøvennlig kjøpte jeg meg en krystalldeodorant. Den skal fuktes med vann før bruk. Den funker fint den, det er bare det at dagen etter bruk lukter den skikkelig sur svette. For å få vekk lukta må jeg vaske den med såpe, og da er jeg ikke noe mer miljøvennlig i alle fall. Noen som har vært borti lignende problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd en laang rekke økologiske/miljøvennlige deodoranter (Krystall, Jason, Dr. Hauscha, Weleda osv), og ingen har funket for meg. Jeg tror jeg svetter mer enn vanlige folk eller noe.. :sukk: Ihvertfall har jeg venninner som har vært overbegeistret for de samme deodorantene.

Men nå har jeg funnet noe som funker; nemlig Green People Aloe Vera Deo! Den er økologisk, miljøvennlig, og den VIRKER!! :danse:

Verdt å prøve ut, det hjelper lite om deoen er bra for naturen om den ikke fjerner svettelukt.. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har prøvd krystall deodorant. Jeg merket ikke at den luktet svette, når du tar den på så er du jo ren, ikke svett. Etter bruk så skylte jeg den.

Jeg syntes egentlig at den fungerte bra, men den brukte så veldig lang tid på å tørke.

Gjest Emera
Skrevet

Jeg skylte alltid krystalldeodoranten med vann rett etter bruk. Da ble det ingen lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...