Gå til innhold

Kvalme og hodepine konstant

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De siste tre mnd har jeg vært plaget med omtrent konstant kvalme, svimmelhet og tidvis intens hodepine (da mener jeg så vondt at det er vanskelig å fokusere, og jeg klarer ikke lyder). Legene har sjekka ut og inn og høyt og lavt og her og der, men de finner ingenting feil med meg. Eneste de ikke har utredet fullstendig ennå er migrene, men jeg tror ikke symptomene helt stemmer? Har sjekket synet, men det er som det skal være, tatt røntgen av hodet uten å finne noe, sjekket for alle mulige typer allergi, eneste er pollen men det har jeg hatt i mange år.

Jeg begynner snart å bli sprø av dette. Kan ikke spise uten at jeg må kjempe for å få ned maten og ikke kaste opp etterpå, er bleik hele tiden, og skjemmes over hvordan jeg ser ut. klarer ikke å dra på kino, sitte lenge på kafé eller gå ut og spise, osv på grunn av hodesmerter, og klarer heller ikke noen form for trening fordi jeg blir svimmel med en gang. Jeg frykter at det kan være psykisk, jeg går hos psykolog pga depresjon og tar 20mg cipralex daglig (har tatt det i snart to år). Men selv om jeg tenker hardt på at dette bare er nerver eller angst, forsvinner ikke symptomene.

Noen innspill? Jeg sover mye, ca 8-9 hver natt, og drikker masse vann. Røyker ikke, og er helt avholds. Drikker lite kaffe og spiser (i den grad jeg får i meg noe) ganske balansert og for det meste sunt. Tar tilskudd av jern og multivitaminer.

Videoannonse
Annonse
Gjest smoothie22
Skrevet

kanskje du må gjøre det samme som meg, jeg har også diffuse symptomer på sånne ting som deg, pluss en del annet. tilsynelatende er alt bra, men jeg skal snakke med legen min om og utrede stoffskiftet mitt likevel, kanskje du burde gjøre det samme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...