bioing Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Noen som har prøvd denne formen for hårfjerning? Ser de selger den på elkjøp men koster 4000 kr så tenkte jeg kunne høre om noen av dere har prøvd den før jeg kjøper den:)
Gjest nancy Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har prøvd den en gang og skal gjenta det i morgen. Du skal først barbere området før du starter behandling. Etter 7-10 dager faller hårene. Du skal gjenta behandlingen etter 2 uker. Da får du tatt det som ble igjen første gang. Jeg tror ikke man vil få oppnådd permanent hårfjerning, men det tar tid før hårene gror og man får et glatt resultat uten at det gjør vondt. En patron koster 400 kr og rekker til å ta hele kroppen eller legger flere ganger osv. Så det koster litt. For min del er det verdt hvis hårene er borte i en måned, fordi jeg er såpass hårete og det gjør både vondt og tidkrevende for meg og fjerne hår på armer, legger og lår. Jeg gir en oppdatering på resultatet av andre behandling
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har prøvd den en gang og skal gjenta det i morgen. Du skal først barbere området før du starter behandling. Etter 7-10 dager faller hårene. Du skal gjenta behandlingen etter 2 uker. Da får du tatt det som ble igjen første gang. Jeg tror ikke man vil få oppnådd permanent hårfjerning, men det tar tid før hårene gror og man får et glatt resultat uten at det gjør vondt. En patron koster 400 kr og rekker til å ta hele kroppen eller legger flere ganger osv. Så det koster litt. For min del er det verdt hvis hårene er borte i en måned, fordi jeg er såpass hårete og det gjør både vondt og tidkrevende for meg og fjerne hår på armer, legger og lår. Jeg gir en oppdatering på resultatet av andre behandling Ja oppdatering mottas med stor takk.. Det sies jo at hårene skal fjernes hvertfall over 50%, så er spent på hva slags resultat du får..
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Hmm.. jeg har prøvd den tre ganger på legger, bikinilinja, armhulen.. men jeg lurer på om jeg tok det for ofte. Trodde den skulle brukes annhver uke, men det står med to uker imellom i brosjyren, så jeg har ikke sett så mye forandring enda. Bare litt mindre hårvekst. Jeg har hvit (nordisk) hud og svarte hår.. Gjør ikke vondt, men det kan bli veldig varmt noen områder og svi litt, anbefaler å smøre aloe vera rett etter hver behandling, det har hjulpet meg hvertfall:) Håper det funker!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Ha hatt denne maskina i fire måneder. Og, ja den funker. Hadde kraftig hårvekst på legger og lår. Nå har jeg blanke flekker på leggene hvor det faktisk ikke vokser noe hår! Men det må en fem-seks behandlinger til for å merke de store forskjellen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå