Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Gratulerer med 1 måneds-dagen til den lille frøkna. :strix:

Så koselig med smil! :rodmer: Kjenner jeg gleder meg til jeg får sett det jeg også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Gratulerer med 1 måneds-dagen til den lille frøkna. :strix:

Så koselig med smil! :rodmer: Kjenner jeg gleder meg til jeg får sett det jeg også. :sjenert:

Takk :)

Tiden flyr virkelig, så her er det bare å nyte hver en liten stund ;)

Gleder meg til helg nå. Er vår første helg der vi har helt fri og ikke skal eller må noenting :rodmer:

Tenker vi blir liggende i sengen lenge i morgen, for det er første gang vi har kunnet gjøre alle tre!

Hun er mest våken på morningen, og det er som regel da vi får smil fra henne :)

Har ryddet og vasket litt i dag, men har litt igjen så bare kos blir det nok ikke i helgen :) Men uansett blir det noke en fin helg tenker jeg :)

:hjerte: Den vesle familien vår :hjerte:

God helg alle sammen! :goodbye::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Hm, tok meg i å svelge en kamel her i sted.... :sjenert:

Har alltid sagt jeg vil vere så bevisst på å ikke kjøpe for mye rosa om jeg får jente, og at ihvertfall dyre ting skal få vere nøytrale.....

Jeg har nå da kjøpt mye rosa ull :daane: Rigtignok på kjempetilbud, men hva med neste barn da, om det blir en gutt.....? :sjenert:

Hm, må skjerpe meg, men ofte er der jo liksom ikke alternativ da...er enten rosa eller mørk marineblå. lyseblått er greit, det kan jeg kle henne i, men ikke mørk marineblå - det er jo så dystert og trist!

Finnes liksom ikke kjønnsøytrale klær lenger! Jeg er veldig glad i rødt for det går til begge. Men for det første så er det ekstremt lite rødt å finne, og for det andre så er der ALLTID trykk, sløyfer eller annet jentete på dem, så det uansett ikke kan brukes til gutt senere.

Irriterer meg veldi over dette, og lurer på å starte butikk :fnise:

Vet det finnes endel kjønnsnøytale nettbutikker, men det er bare sånne retro-klær føler jeg, og det er liksom ikke meg da :sjenert:

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Tenkte akkurat det samme som deg når det gjelder klær og hvem er det nå som går amok og kjøper rosa eller lilla :skratte:

Men jeg er enig i det at det finnes ikke så mye fint kjønnsnøytralt. Blir liksom hvitt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nøstebarnullplagg i natur eller grå (hvit) jeg, med tanke på nr to.. :ler:

Men nå har jeg tatt av og har havnet på den rosa bølgen, men jeg er enig med deg - det er lite kjønnsnøytralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt samme problematikken jeg også. Skulle IKKE bli opptatt av å kle gutta i like klær, men det blir ofte til at jeg kjøper to like antrekk, eller ihvertfall to som er i samme serien. Så mye for å skape to individer. :roll:

Men det kommer kanskje av seg selv når de begynner å gulpe og tisse/bæsje. Kan liksom ikke bytte på begge for at de skal matche heller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner problemet - vi har jo begynt å kikke litt på bebisklær, og selvom det er en del ting i kjønnsnøytrale farger, så er pynten eller designen laget slik at det som regel er rettet mot et kjønn.

De fungerer jo ikke så bra med en rød body til en gutt, når den har små rysjekanter rundt armer og ben liksom :fnise:

Kjedelig om den lille bare skal gå i hvitt også - og dessuten blir det mindre og mindre kjønnsnøytralt hvitt i større størrelser også, for da regner man vel med at folk selvsagt kjøper rene gutteklær eller jenteklær, når babyen er ute og man vet kjønn :roll:

En ting er jo om noe klær blir litt jentete/guttete, men så lenge større ting, som vogn etc, er nøytralt, så er det da noe :jepp:

Må si at jeg ALDRI kunne fått meg til å kjøpe en splitter ny vogn til 8000 i rosa altså - gjør noen slik om de har tenkt på flere barn? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:rodmer: Det høres bare herlig ut med smil. Nyter hvert sekund av svangerskapet og ser megselv i speilet, nyter den store magen, for nå er det ikke lenge til den forsvinner og snuppa er på utsiden.

Her har vi fått en del nøytrale klær med trykk på, mamma er ufattelig flink til akkurat det, mest fordi den bestemoren har erfaring etter to stk barn. Alt vi har kjøpt selv har vi prøvd å gjøre så kjønnsnøytralt så mulig, men vi kjøpte et laken hvor det står "Girl", håper bare jeg ikke brenner meg på det og får en gutt nå (til tross for at vi har fått bekreftet at snuppa hadde en bønne mellom bena og ikke noen baller og tut). :sjenert:. Alle vi har fått klær av har kjøpt masse rosa, noe som er greit med første, men hva om andre er gutt? Han blir vel søt i rosa uansett. :skratte: Vet jo vi får fra en annen del av familien da, men.. Det hadde vært greit å kunne bruke alt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Skjønner problemet - vi har jo begynt å kikke litt på bebisklær, og selvom det er en del ting i kjønnsnøytrale farger, så er pynten eller designen laget slik at det som regel er rettet mot et kjønn.

De fungerer jo ikke så bra med en rød body til en gutt, når den har små rysjekanter rundt armer og ben liksom :fnise:

Kjedelig om den lille bare skal gå i hvitt også - og dessuten blir det mindre og mindre kjønnsnøytralt hvitt i større størrelser også, for da regner man vel med at folk selvsagt kjøper rene gutteklær eller jenteklær, når babyen er ute og man vet kjønn :roll:

En ting er jo om noe klær blir litt jentete/guttete, men så lenge større ting, som vogn etc, er nøytralt, så er det da noe :jepp:

Må si at jeg ALDRI kunne fått meg til å kjøpe en splitter ny vogn til 8000 i rosa altså - gjør noen slik om de har tenkt på flere barn? :overrasket:

Vi kunne aldri ha kjøpt rosa eller lilla vogn ihvertfall! Men vet mange gjør det og tenker at de selger den jo bare om de får gutt neste gang. Noen selger vel vognene sine uansett, fordi man SKAL ha ny til neste også :sjenert:

Gruer meg til sykler, akebrett, ski og sånt jeg, for der er det jo nesten umulig å finne noe kjønnsnøytralt! :kjefte:

(Jeg jobber på sportsbutikk, jeg vet det er vanskelig.....) Så kommer nok til å setta av ting lang tid i forveien om jeg kommer over noe som er fint, men kjønnsnøytralt :fnise: En egen "ruccola-avdeling" på bakrommet... :hoho: Da hadde nok sjefen blitt blid da :fnise:

:rodmer: Det høres bare herlig ut med smil. Nyter hvert sekund av svangerskapet og ser megselv i speilet, nyter den store magen, for nå er det ikke lenge til den forsvinner og snuppa er på utsiden.

Her har vi fått en del nøytrale klær med trykk på, mamma er ufattelig flink til akkurat det, mest fordi den bestemoren har erfaring etter to stk barn. Alt vi har kjøpt selv har vi prøvd å gjøre så kjønnsnøytralt så mulig, men vi kjøpte et laken hvor det står "Girl", håper bare jeg ikke brenner meg på det og får en gutt nå (til tross for at vi har fått bekreftet at snuppa hadde en bønne mellom bena og ikke noen baller og tut). :sjenert:. Alle vi har fått klær av har kjøpt masse rosa, noe som er greit med første, men hva om andre er gutt? Han blir vel søt i rosa uansett. :skratte: Vet jo vi får fra en annen del av familien da, men.. Det hadde vært greit å kunne bruke alt igjen.

Nyt magen, for du kommer til å savne den når den er borte! ;)

Ja hadde vert greit å kunne bruke alt til neste, men sånn er det dessverre ikke. Er i grun det som er greit med flere av samme kjønn, selv om de fleste har mest lyst på en av hver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten hadde foreldrene mine tydeligvis brukt opp rødfargen på min søster, så jeg hadde blått rom jeg. Var blå-jente med blått akebrett, blå skidress, blå sykkel osv... Søster fikk alt det røde.

Men jeg var ikke noe mindre jentete av den grunn, jeg bare ble ikke en rosa-bimbo som liten :ler:

Men det var nok enklere før enn nå - rosa har jo tatt HELT av de siste årene. Før var det nok ikke SÅ mye rosa, men kanskje like mye rødt? Har vel litt med trender og gjøre også...

Er det virkelig noen som selger alt av vogner etc når de vet at de skal ha en unge til? Altså, om du har kjøpt brukt, så forstår jeg det, men å kjøpe nytt, bare i ulik farge, til hvert barn...? Har andre ting vi vil bruke pengene våre på iallfall... :sjenert:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vognen jeg har tenkt på et ganske dyr (:sjenert:) så før den blir kjøpt skal jeg være sikker på at fargen passer til begge kjønn, vil ikke brenne meg på det :)

Og når jeg og broren min var små hadde vi begge røde sykler, jeg hadde blått akebrett etter pappa og han fikk et nytt som var rosa og lilla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å kjøpe ny vogn til nestemann, men den trenger ikke være ny, bare ny for meg :) Det finnes så mye fint, og selv om jeg er kjempefornøyd med vognen jeg har nå, så vil jeg gjerne ha en bugaboo, eller en silvercross :rodmer: Men det får bli neste gang ;)

Lurer på om det finnes butikker som bare har kjønnsnøytrale klær og utstyr. tror de ville gjort det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var liten hadde foreldrene mine tydeligvis brukt opp rødfargen på min søster, så jeg hadde blått rom jeg. Var blå-jente med blått akebrett, blå skidress, blå sykkel osv... Søster fikk alt det røde.

Men jeg var ikke noe mindre jentete av den grunn, jeg bare ble ikke en rosa-bimbo som liten :ler:

Men det var nok enklere før enn nå - rosa har jo tatt HELT av de siste årene. Før var det nok ikke SÅ mye rosa, men kanskje like mye rødt? Har vel litt med trender og gjøre også...

Er det virkelig noen som selger alt av vogner etc når de vet at de skal ha en unge til? Altså, om du har kjøpt brukt, så forstår jeg det, men å kjøpe nytt, bare i ulik farge, til hvert barn...? Har andre ting vi vil bruke pengene våre på iallfall... :sjenert:

Ja jeg også syns det har tatt så indelig av med alt det rosa :( Men sånn er det vel egentlig med alt i dag, folk tenker ikke miljø, de bare shopper og shopper, og kaster etterhvert :/

Der er vi omvendt! Istedenfor å kjøpe en billig sofa og tenke at da kan vi bytte den ut om 4-5 år, så har vi valgt å kjøpe en dyr kvalitetssofa som skal vare i maaaange år :)

Eneste vi bytter ut her hjemme er gardiner og sofaputer og noen få pynteting så har vi fornyet hele stua ;)

Har tre sett med gardiner vi bytter på, alt etter årstid og humør ;)

Jeg fikk 5 poser med arveklær med en venninne her en dag. MYE flott! Gikk igjennom, og fylte bare opp 1 pose med ting vi syns var litt for slitt eller litt feil for oss. Det gikk i en kleskonteiner :) Så det ble 4 poser med nye klær til snuppa vår! ;) Da har man litt mer samvittighet å kjøpe dyrere vinterklær, for man har spart så mye på de vanlige klærne ;)

Og ja, det er MANGE med vogndilla har jeg skjønt! Sjokket over at enkelte har hatt 8 vogner på to år for eksempel! Skjønner at man vi ha noe som passer sin bruk, men hallo? :klo:

Nei her har vi kjøpt våre ene, og tenker vi klarer oss fint med den :) Men så sjekket vi godt opp før vi kjøpte vogn også, og passet på at den hadde en størrelse som gikk inn i bilen, en vekt som vi kunne håndtere, hjul som passer vårt klima og vinterføre og at juniordelen kan legges helt flat i ryggen ;)

Så da føler vi at vi hadde dekket d et som var viktig for oss.

Vognen jeg har tenkt på et ganske dyr (:sjenert) så før den blir kjøpt skal jeg være sikker på at fargen passer til begge kjønn, vil ikke brenne meg på det.

Og når jeg og broren min var små hadde vi begge røde sykler, jeg hadde blått akebrett etter pappa og han fikk et nytt som var rosa og lilla.

Ja var det vi også gjorde. Vognen vår var også ganske dyr, ihvertfall etter vi hadde lagt på alt tilbehøret :sjenert: (solskjerm, vinterpose, myggnetting, regntrekk og stelleveske)

Jeg har også hatt mye blått etter storebroren min :)

Og lillebroren min har hatt mye rødt etter meg :)

Men det går liksom ikke lenger i dag siden alt skal vere råååååsa :(

(i sportsbutikken jeg jobbet var det et foreldrepar som rett og slett måtte gå ut med jenta si på ca 2 år, for hun hylte av full kapasitet når hun skjønte at moren ville kjøpe rødt regntøy og ikke rååååsa! :hakeslepp: )

Jeg kommer nok til å kjøpe ny vogn til nestemann, men den trenger ikke være ny, bare ny for meg. Det finnes så mye fint, og selv om jeg er kjempefornøyd med vognen jeg har nå, så vil jeg gjerne ha en bugaboo, eller en silvercross :rodmer Men det får bli neste gang.

Lurer på om det finnes butikker som bare har kjønnsnøytrale klær og utstyr. tror de ville gjort det bra.

Tror det er noen på nett som har det, men de jeg har funnet er veldig sånn retro-stil, med oransj og grønt og sånt, og med masse mønster og print. Og det er så lite meg... :/

vet bl.annet nøstebarn ALLTID har et kjønnsnøytralt valg på alle sine modeller siden ull er laget for å vare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det går liksom ikke lenger i dag siden alt skal vere råååååsa :(

(i sportsbutikken jeg jobbet var det et foreldrepar som rett og slett måtte gå ut med jenta si på ca 2 år, for hun hylte av full kapasitet når hun skjønte at moren ville kjøpe rødt regntøy og ikke rååååsa! :hakeslepp: )

:daane:

Håper dere får en flott helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le i går kveld da jeg hadda badet vesla :fnise:

Tok henne i hånduken, og satte meg ned på dolokket med henne i fanget og begynte å tørke henne. Hadde bleia i hånden, klar til å ta på, men måtte bare tørke henne innimellom hudfoldene på lårene først.

Så promper hun, og jeg ser antydninger til bæsj.... tenker at jeg får ta litt dopapir som det kan lande på, men rekker den ikke siden jeg holdt hodet hennes med den hånden som kunne nå bort til dorullen.

Så der bæsjer gullet midt nedi håndduken :fnise: Jeg bare holdt hånden under for å ta imot, og tenkte jeg får nå bare la henne bli ferdig, mens jeg satt der og lo litt for meg selv :hoho:

Når det ikke kommer mer, tørker jeg bort restene med håndduken, og akkurat da tisser hun så strålen står! :hoho:

Da var jeg kjapp og la henne og håndduken ned på gulvet, for ellers hadde det gått gjennom og ned på meg :)

Tørket henne ren med våtserviett og la henne på en ren håndduk og fikk på henne bleien og pysjen :fnise:

Blir nok ikke siste gangen med sånne episoder tenker jeg :hoho:

Så enoppmodning til alle dere som nettopp har fått barn!

IKKE TVIHOLD PÅ STØRRRELSENE I KLÆR!

Jeg har nok gjort det, og det resulterte i at jeg hadde masse fint i 56 som vi rett og slett ikke har fått brukt :snufs:

50 har liksom passet helt fin, selv om jeg har jo sett at armene og beina begynte å bli litt korte. Begynte vel med 56 når hun var 3 uker, en har fortsatt brukt mye av det i 50.

Tok på henne en nydelig strikketdress i dag i 56 som vi ikke har brukt enda. har liksom spart litt på den til vi skulle noe - var på en måte for fin til å bare bruke her hjemme....

DEN ER KJEMPEKORT I ARMENE! :sjenert::grine:

Så bruk det fine tøyet også, selv om dere bare skal vere hjemme, og prøv neste str, selv om nåværende fortsatt passer!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei! :)

Jeg synes det virker så mye enklere for dere som har jenter i forhold til klesskjøping, for det er så mye dårligere utvalg i gutteavdelingen. I alle fall her i byen.. :sjenert: Så det blir fort til at det blir hvitt, grått eller lignende.

Synd at det ikke skal være et bedre utvalg når det kommer til kjønnsnøytrale klær, ja.

Hehe, ja man må vel være forberedt på at den lille av og til skal både en og to når man egentlig er ferdigskiftet/holder på :sjenert: Jeg tror jeg må være flink til å legge en klut oppå tuten slik at jeg slipper å få strålen i ansiktet hvis uhellet først er ute.. :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda, mange som gjør det...

Jeg kjenner ei som fikk en gutt, kjøpte en mørkeblå barnevogn så ble hun gravid igjen ganske kjapt og denne gangen med ei jente. Da kunne jo ikke hun bruke den mørkeblå vogna, da ble det kjøpt inn en splitter ny rosa vogn....

Her gikk vi for en grå vogn, passer fint til begge kjønn og vi kommer nok til å beholde den en stund for eventuelt den kommende nr 2...

Måtte le i går kveld da jeg hadda badet vesla :fnise:

Tok henne i hånduken, og satte meg ned på dolokket med henne i fanget og begynte å tørke henne. Hadde bleia i hånden, klar til å ta på, men måtte bare tørke henne innimellom hudfoldene på lårene først.

Så promper hun, og jeg ser antydninger til bæsj.... tenker at jeg får ta litt dopapir som det kan lande på, men rekker den ikke siden jeg holdt hodet hennes med den hånden som kunne nå bort til dorullen.

Så der bæsjer gullet midt nedi håndduken :fnise: Jeg bare holdt hånden under for å ta imot, og tenkte jeg får nå bare la henne bli ferdig, mens jeg satt der og lo litt for meg selv :hoho:

Når det ikke kommer mer, tørker jeg bort restene med håndduken, og akkurat da tisser hun så strålen står! :hoho:

Da var jeg kjapp og la henne og håndduken ned på gulvet, for ellers hadde det gått gjennom og ned på meg :)

Tørket henne ren med våtserviett og la henne på en ren håndduk og fikk på henne bleien og pysjen :fnise:

Blir nok ikke siste gangen med sånne episoder tenker jeg :hoho:

Så enoppmodning til alle dere som nettopp har fått barn!

IKKE TVIHOLD PÅ STØRRRELSENE I KLÆR!

Jeg har nok gjort det, og det resulterte i at jeg hadde masse fint i 56 som vi rett og slett ikke har fått brukt :snufs:

50 har liksom passet helt fin, selv om jeg har jo sett at armene og beina begynte å bli litt korte. Begynte vel med 56 når hun var 3 uker, en har fortsatt brukt mye av det i 50.

Tok på henne en nydelig strikketdress i dag i 56 som vi ikke har brukt enda. har liksom spart litt på den til vi skulle noe - var på en måte for fin til å bare bruke her hjemme....

DEN ER KJEMPEKORT I ARMENE! :sjenert::grine:

Så bruk det fine tøyet også, selv om dere bare skal vere hjemme, og prøv neste str, selv om nåværende fortsatt passer!!! ;)

Hahaha, tissing/bæsjing uten bleie på når man skifter ja. Moro!

Skjer meg ofte, og ja det morsomt :fnise:

Til og med på helsestasjonen i stad klarte hun det, det rant over alt!!

Kjenner til det med klærne også, her bruker hun nå både 50, 56 og 62. Det er så stor forskjell på størrelsene og merkene. Vi prøver å få brukt alt det fine også selv om det bare er hjemme, er så kjipt å bare ha det liggende ubrukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av Vesla :lol: Vi har hatt endel sånne uhell vi også :ler:

Jeg har AKKURAT samme erfaring som deg når det gjelder klær og størrelser! 50 passet så lenge, og jeg tviholdt litt på den størrelsen, for så å oppdage at 56 nesten ble for lite. Opplevde også at dritdyre Armaniklær han fikk fra bestemoren sin i størrelse 3 mnd var for lite da jeg endelig prøvde dem på han da han var 2-3 mnd gammel :daane: Det var ogsåflere klær i større størrelser som ble pakket bort, og glemt å ta frem... Innmari kjedelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg synes det virker så mye enklere for dere som har jenter i forhold til klesskjøping, for det er så mye dårligere utvalg i gutteavdelingen. I alle fall her i byen.. :sjenert Så det blir fort til at det blir hvitt, grått eller lignende.

Synd at det ikke skal være et bedre utvalg når det kommer til kjønnsnøytrale klær, ja.

Hehe, ja man må vel være forberedt på at den lille av og til skal både en og to når man egentlig er ferdigskiftet/holder på :sjenert: Jeg tror jeg må være flink til å legge en klut oppå tuten slik at jeg slipper å få strålen i ansiktet hvis uhellet først er ute.. :sjenert :fnise

Ja gutter får nok litt mer futt i strålene sine enn jenter :hoho:

Og er nok mer jenteklær enn gutteklær ja. Og så innmari irriterende dette med kjønnsnøytrale klær - at de skal vere så innmari kjedelige! :bond:

Åjoda, mange som gjør det...

Jeg kjenner ei som fikk en gutt, kjøpte en mørkeblå barnevogn så ble hun gravid igjen ganske kjapt og denne gangen med ei jente. Da kunne jo ikke hun bruke den mørkeblå vogna, da ble det kjøpt inn en splitter ny rosa vogn....

Her gikk vi for en grå vogn, passer fint til begge kjønn og vi kommer nok til å beholde den en stund for eventuelt den kommende nr 2...

Hahaha, tissing/bæsjing uten bleie på når man skifter ja. Moro!

Skjer meg ofte, og ja det morsomt :fnise

Til og med på helsestasjonen i stad klarte hun det, det rant over alt!!

Kjenner til det med klærne også, her bruker hun nå både 50, 56 og 62. Det er så stor forskjell på størrelsene og merkene. Vi prøver å få brukt alt det fine også selv om det bare er hjemme, er så kjipt å bare ha det liggende ubrukt...

Ja, kjenner sånne vogndilla-mammaer jeg oså :sjenert:

Vi også har gått for grå, og har tenkt å ha den til neste også ;)

Ja Vesla tisset faktisk på helsesøsteren når hun var her på hjemmebesøk :fnise:

Ja er så irriterende at str ikke er samme i alt! Vi må oppi str 62 på nattdrakt med ben nå!

Måler de lengden på 6 ukerskontrollen? :klo: Vesla må da vere kjempelang nå siden sånne helplagg er for små i 62.....??? :daane:

Må le av Vesla :lol: Vi har hatt endel sånne uhell vi også :ler:

Jeg har AKKURAT samme erfaring som deg når det gjelder klær og størrelser! 50 passet så lenge, og jeg tviholdt litt på den størrelsen, for så å oppdage at 56 nesten ble for lite. Opplevde også at dritdyre Armaniklær han fikk fra bestemoren sin i størrelse 3 mnd var for lite da jeg endelig prøvde dem på han da han var 2-3 mnd gammel :daane: Det var ogsåflere klær i større størrelser som ble pakket bort, og glemt å ta frem... Innmari kjedelig :(

Ja lo godt jeg også :lol:

Nå har jeg vert og kjøpt plastbokser til boden. De skal merkes med de forskjellige str, snn at det blir lett å finne frem neste når en er for liten, og så "arkiverer" jeg de str som er for små til lillebroren min får sin jente om noen mnd :rodmer:

Vi gjør det sånn at vi tar vare på noen få plagg selv, de vi er redd for eller har spesielle minner til. Disse vil bli spart til Vesla, så hun kan få dem når hun blir voksen og skal ha barn selv :)

Jeg og sambo hadde nesten ingenting fra vi selv var små, og det er kjempetrist syns vi! :sjenert:

Har hørt at det er smart å bruke sånne vaccumposer, da holder klærne seg elastiske og fine i maaaange år :) (Er jo ofte elastikken i plagg som morkner når man oppbavarer dem lenge)

Nå sovnet Vesla igjen, så da skal jeg gå å få gjort litt her i huset tenker jeg ;)

Ha en fin uke alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...