Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 er 19 uker på vei, og leste akkurat om at utfloden bør ikke være gulfarget, da det kan være et tegn på infeksjon. Min har vært ganske gulfarget (eller, det er vel egentlig lysegult, ganske tykt, slim) gjennom hele graviditeten, men vet ikke om det automatisk sjekkes for infeksjoner når man leverer urinprøve på kontroll? Burde jeg be om å sjekkes for infeksjoner?
SummerJoy Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Infeksjoner pleier gi andre symptomer i tilegg til missfarget utflod (og med missfarget mener jeg grønn, brun, knallgul eller lignende). I mine øyne er det normalt å ha litt lys gul utflod.. Men altså, om du i tilegg klør eller om det lukter fælt - så kan det være tegn på infeksjon. Men ta det opp på neste kontroll så kan de sjekke deg. (ved å ta en GU) Utflod har ingenting med urinprøve å gjøre.
Mamaloco Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Det hadde jeg også under svangerskapet, men så var jeg mye plaget med tilbakevendende soppinfeksjon også. Dermed klødde jeg i tillegg. Tror nok det er normalt å ha litt lysgul utflod. Men ta det opp på neste kontroll likevel, bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå