Jenta24 Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 (endret) Jeg har fått circadin av legen grunnet mine psykiske problemer, og søvnløse netter. Jeg har enda ikke turt å begynte å bruke dem siden jeg er redd jeg får "hangover" av dem. Endret 27. juli 2010 av Jenta24
miss_stjerne Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Det er helt ufarlig og du får absolutt ingen hangover, dette er et naturlig hormon, og er du som meg har det ingen effekt overhodet. Nå har ikke jeg effekt av noe annet enn stilnoct, så jeg er litt vrang. Men prøv å ta det i kveld, legg deg som normalt og håp på det beste! Men du har ingen grunn til å bekymre deg =) Lykke til og forhåpentligvis sov godt!
Gjest gjest Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Disse er helt ufarlige. Jeg har også disse, noen ganger hjelper de, og noen ganger ikke.
Alaïne Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Jeg prøvde circadin en liten stund etter måneder med store søvnproblemer (i hovedsak tidlig oppvåkning) pga psykiske problemer, men sluttet igjen da jeg ikke merket noe særlig effekt av dem. Er nok veldig individuelt om de gir noen virkning. Prøvde både å øke dose og variere tidspunkt jeg tok pillene på.. Gir ingen hangover nei
Aeryn Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Har brukt Circadin pga forsinket søvnfasesyndrom. Hadde god effekt og fikk ikke hangover.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå