Jensemann Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Sjekk dette... Forskere har konkludert med at en kvinne må få orgasme under sex. Ellers kan sykdommer oppstå på grunn av stagnasjon i blodet. Det er snakk om sykdommer som rammer bryst eller livmor. I fravær av orgasme i den kvinnelige kroppen oppstår det alvorlig stress. Under magnetisering øker nivået av hormonene østrogen og blodet løper til kjønnsorganene Under orgasme renses det stillestående blodet, noe som bidrar til ødeleggelse av patogene bakterier i kroppen. Hvis orgasme ikke oppnås, stagnerer blodet, og det er en risiko for ulike sykdommer. Eksperter har lenge vist at mangel på orgasme påvirker menns helse. Ifølge eksperter fra Queen's University i Belfast lever menn som ofte får orgasme lenger enn de som sjelden oppnår klimaks. Like viktig for helsen for kvinner og menn, sammen med hyppigheten av sex. Forskere fra hele verden råder alle som ønsker å opprettholde helse og ungdom, å ha sex så ofte som mulig. http://www.thefemaleview.com/dating-relationships/ http://www.forbes.com/2003/10/08/cz_af_1008health.html Jeg skal hjem å gjøre kona og meg selv frisk....)) Jensemann
Gjest Eurodice Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Sjekk dette... Forskere har konkludert med at en kvinne må få orgasme under sex. Ellers kan sykdommer oppstå på grunn av stagnasjon i blodet. Det er snakk om sykdommer som rammer bryst eller livmor. I fravær av orgasme i den kvinnelige kroppen oppstår det alvorlig stress. Under magnetisering øker nivået av hormonene østrogen og blodet løper til kjønnsorganene Under orgasme renses det stillestående blodet, noe som bidrar til ødeleggelse av patogene bakterier i kroppen. Hvis orgasme ikke oppnås, stagnerer blodet, og det er en risiko for ulike sykdommer. Eksperter har lenge vist at mangel på orgasme påvirker menns helse. Ifølge eksperter fra Queen's University i Belfast lever menn som ofte får orgasme lenger enn de som sjelden oppnår klimaks. Like viktig for helsen for kvinner og menn, sammen med hyppigheten av sex. Forskere fra hele verden råder alle som ønsker å opprettholde helse og ungdom, å ha sex så ofte som mulig. http://www.thefemaleview.com/dating-relationships/ http://www.forbes.com/2003/10/08/cz_af_1008health.html Jeg skal hjem å gjøre kona og meg selv frisk....)) Jensemann Teller egensex? Eller er det slik at vi som er single må finne en eller annen tilfeldig partner når lysten kommer over oss? Jeg levde i sølibat i 12 år, men tror jeg har både fysisk og psykisk helse i behold.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Teller egensex? Eller er det slik at vi som er single må finne en eller annen tilfeldig partner når lysten kommer over oss? Jeg levde i sølibat i 12 år, men tror jeg har både fysisk og psykisk helse i behold. Tror det gjelder alle typer sex - så lenge den er god og med orgasme . Føler meg absolutt sunnere og friskere etter et par orgasmer ,og merker det på bedret kondisjon faktisk og bedre humør ,uansett om jeg har framprovosert de selv eller fått de under par sex . Men et godt , deilig samleie er mer "mettende " og tilfredsstillende ofte .Massasjen der innvendig er bare deilig og nødvendig av og til .Kjenner meg så mye mer " mett på sex " i hele underlivet etterpå , på en litt annen måte enn ved onani .
Gjest Eurodice Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Tror det gjelder alle typer sex - så lenge den er god og med orgasme . Føler meg absolutt sunnere og friskere etter et par orgasmer ,og merker det på bedret kondisjon faktisk og bedre humør ,uansett om jeg har framprovosert de selv eller fått de under par sex . Men et godt , deilig samleie er mer "mettende " og tilfredsstillende ofte .Massasjen der innvendig er bare deilig og nødvendig av og til .Kjenner meg så mye mer " mett på sex " i hele underlivet etterpå , på en litt annen måte enn ved onani . Dette var veldig bra sagt, jeg er enig med deg. Tilfredsstillende parsex har en annen kvalitet, ingen tvil om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå