JTess Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Har så lyst til å lage denne kaken en gang, den er veldig krevende, men tror ikke det skal være noe problem for meg. Eneste jeg vil slite med er faktisk pynten http://www.tine.no/11367.cms
Lisaaa Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Den hørtes deilig ut :D Gi resultater tilbake hvis du baker den !
JTess Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 Da har jeg laget kaken og den står nå i frysern. Skal stå der til i morgen og når jeg kommer hjem fra jobb kan jeg smake på den. Er veldig spent. Når jeg holdt på så tok det sin tid. Det var ikke vanskelig å lage selve kaka, men det var så mange forskjellige ting som skulle gjøres. Og når jeg holdt på å lage kaka, kunne fremgangsmåten være litt anderledes. Men man lærer mens man holder på Neste gang vil det bli litt lettere for da vet jeg hvordan jeg skal gjøre det og hvilken rekkefølge:)
JTess Skrevet 4. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2010 Da har mine gjester og jeg smaket på kaken og den var ganske god. Så anbefaler at dere prøver ut kaken:)
Ma03 Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Den så veldig god ut, tror jeg skal lagre den og prøve den neste gang det kommer en anledning for kakebaking
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå