lille_lam Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Hei, Trenger å finne navnet på en veldig god kake jeg smakte for en stund siden.. Kaken er mørk, men ikke mørk som sjokoladekake, mer karamellfarget.. Selve kaken er kompakt i konsistensen men/og glasuren er veldig tynnflytende (ihvertfall da den ble helt over selve kaken). Glasuer er ganske tynn så den trekker seg litt ned i selve kaken..Glasueren har en smak som minner om eggedosis. Håper virkelig noen vet hvilken kake jeg mener, takk for alle svar
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Suksessterte? Var glasuren gul? Hæ? Suksessterte har gul, tykk smørkrem som ligger godt utenpå en nøttebunn, det kunne jo nesten ikke vært lengre fra det TS spør etter? TS: hadde hjulpet hvis du kan forklare hva slags smak det er på herligheten (sjokolade? Nøtter? bare søtt?) og hva slags bunn det er (med sjokolade i? Nøttebunn? Sukkerbrød-ish?) og sånt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Hæ? Suksessterte har gul, tykk smørkrem som ligger godt utenpå en nøttebunn, det kunne jo nesten ikke vært lengre fra det TS spør etter? TS: hadde hjulpet hvis du kan forklare hva slags smak det er på herligheten (sjokolade? Nøtter? bare søtt?) og hva slags bunn det er (med sjokolade i? Nøttebunn? Sukkerbrød-ish?) og sånt. Jg dreit meg ut med smørkremen en gang og da var den tyntflytende da jeg helte den over. Det kan jo hende det var meg hun så lage suksessterte? Og nøttebunn kunne det jo ha vært, den er jo brun.
lille_lam Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Hæ? Suksessterte har gul, tykk smørkrem som ligger godt utenpå en nøttebunn, det kunne jo nesten ikke vært lengre fra det TS spør etter? TS: hadde hjulpet hvis du kan forklare hva slags smak det er på herligheten (sjokolade? Nøtter? bare søtt?) og hva slags bunn det er (med sjokolade i? Nøttebunn? Sukkerbrød-ish?) og sånt. TAkk for alle svar. Smaken var bare søtt, uten sjokolade, ikke nøtter. Har faktisk vanskligheter for å forklare smaken, var mange forsjellige gode smaker.Men ja glasuren var gul, noe jeg tenker kommer fra eggene.. jeg skal søke på suksessterte og se om jeg kjenner den igjen Endret 26. juli 2010 av lille_lam
lille_lam Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2010 (endret) HA HA, jeg fant den. Takk for hjelpen.. ER litt rart at jeg ikke merket nøttene i den når jeg spiste den Nå vet jeg hvilken kake som skal lages og spises om ikke så lenge Endret 26. juli 2010 av lille_lam
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 HA HA, jeg fant den. Takk for hjelpen.. ER litt rart at jeg ikke merket nøttene i den når jeg spiste den Nå vet jeg hvilken kake som skal lages og spises om ikke så lenge Så det var suksessterte?
lille_lam Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Så det var suksessterte? Ja Hvorfor så Endret 26. juli 2010 av lille_lam
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #9 Skrevet 26. juli 2010 Suksessterte? Var glasuren gul? Hæ? Suksessterte har gul, tykk smørkrem som ligger godt utenpå en nøttebunn, det kunne jo nesten ikke vært lengre fra det TS spør etter? Så det var suksessterte? Ja Hvorfor så Derfor! Jeg hadde rett!
lille_lam Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Oja Endret 26. juli 2010 av lille_lam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå