Gå til innhold

"pynte" pulsvarmere


lilletuss87

Anbefalte innlegg

er det noen som har noe forslag til hvordan jeg kan pynte pulsvarmerene jeg har strikket??

jeg har strikket flere par, og tenkte å gi de som julegaver, men siden de er ensfargede så er de litt kjedelige.. noen som har forslag til hva jeg kan pynte de med, og helst noe som ikke tar så altfor lang tid ;)

tenkte å pynte langs kanten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at det er en bok som tar for seg pulsvanter. Norsk forfatter.

Her blir det strikket inn perler.

Tror fint at du kan sy de på i etterkant.

Dessverre så finner jeg ikke boka igjen da jeg har glemt tittelen. Den står på ønskelista mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) skal prøve å søke litt jeg ;)

da er det vel bare å finne en tykk nok tråd som ikke ryker da, og en som ikke er så synlig, når man skal sy på perlene?? :) også finne noen perler som passer.. må vel ikke være for store ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perler kan syes på i ettertid, men er også greie å tre inn på tråden før du starter å lage vantene.

Likeså er det dekorativt å hekle små blomster, blader, figurer etc. og sy på etterpå. Eller en "blondebord" oppe og nede i en fin kontrastfarge. Det er mye å finne på bare en setter seg ned og funderer litt.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også prøve filting/toving med filtenål. Det går kjempefort, og jeg synes det blir fint. Prøv å søke litt på nettet, det er mange som er kjempeflinke. Det er lett og går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for alle svar - nå skal jeg sette igang å pynte litt på pulsvarmerene jeg har laget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...