Gå til innhold

Ingen matlyst

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

I dag har jeg hatt null matlyst. Hvis jeg tar mat i munnen min så bare brekker jeg meg. Skjønner ingenting. Jeg har ikke spist noe i hele dag, og begynner å føle meg litt slapp i fisken nå. Må ha mat, men får det bare ikke ned. Eneste jeg orker er vann! Føler meg ellers frisk og rask.

Noen som har opplevd dette, vet hva årsaken kan være, eller vet hvordan jeg kan proppe i meg noe?

Jeg drar på ferie om et par timer, og har dessverre ikke tid til å bli syk akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pucifer
Skrevet

Reisenerver? Siden du skal dra på ferie mener jeg?

Gjest Bianca26
Skrevet (endret)

Hei!

I dag har jeg hatt null matlyst. Hvis jeg tar mat i munnen min så bare brekker jeg meg. Skjønner ingenting. Jeg har ikke spist noe i hele dag, og begynner å føle meg litt slapp i fisken nå. Må ha mat, men får det bare ikke ned. Eneste jeg orker er vann! Føler meg ellers frisk og rask.

Noen som har opplevd dette, vet hva årsaken kan være, eller vet hvordan jeg kan proppe i meg noe?

Jeg drar på ferie om et par timer, og har dessverre ikke tid til å bli syk akkurat nå.

Hmm Høres ut som du ikke er helt i form. Tror du må tvinge deg selv til å spise litt. Noe lett som en yoghurt eller salte kjeks eller noe og drikk noe iskaldt. Årsaken kan jeg ikke si så mye om. Er iallefall bra du får i deg væske da. Det er jo viktigst.

Endret av Bianca26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...