Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 I den siste tiden har jeg opplevd å være ekstremt mye trøtt, føler ikke at energien strekker til i det hele tatt. Jeg har også slitt en del med at jeg har uforklarlige smerter i ledd. Noen ganger våkner jeg av så intens smerte i begge hånledd at jeg knapt klarer å rette dem ut. i går opplevde jeg noe skikkelig ekkelt, nemlig at et par av fingrene "låste seg" da jeg bar på noe litt tungt, følte ikke at jeg klarte å bevege dem igjen uten å få hjelp til å lukke hånda. Både min mor og min mormor har leddgikt, så jeg er redd for at det er dette som er i ferd med å skje meg også. Er det bare tullete av meg og tenke at det kan være noe sånnt? (er forresten midt i 20 årene om det har noe å si )
Gjest Anna Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Det kan være det, men det trenger heller ikke være det. Ta deg en tur til legen, og ta det derfra. Om det skulle vise seg å faktisk være begynnende leddgikt er det bra å få startet medisinering så fort som mulig for å få sykdommen og utviklingen under kontroll.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå