Snurrepippen Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Jeg er forlover og skal arrangere utdrikningslag om en måneds tid. I den forbindelse skal deltagerene bla. gjennom en natursti/quiz om henne. Vi er igang med spørsmålene, men trenger hjelp og inspirasjon! F. eks hvilken idrettsstjerne hun likte i ungdommen osv - gjerne litt artige spørsmål. PLEASE HELP ME! :-)
DDuck Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Hva het det første kjæledyret hennes? (om hun har hatt noen) Hvem fikk hun sitt første kyss av? Hvem var hennes første "store" kjærlighet? Hva er det andre sier/gjør som gjør henne pinlig berørt? Hvilken middag hadde hun i sin konfirmasjon? Hva er hennes yndlings godteri? Foretrekker hun fisk eller kjøtt? Tror dere hun noen gang ville ha hoppet i fallskjerm/strikkhopp? Er hun redd for edderkopper? Jeg vet ikke jeg... er jo gøy med sånne spørsmål som man ikke har sjangs å vite svaret på slik at man må tippe litt
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 I mitt ble det spurt om ting som hvor mange ganger jeg har flytta og hvor mange skoler jeg har gått på. Ble også spurt om fobier, dårlige vaner, røyking, vinpreferanser, og en del interne ting om hvordan jeg og forloveren ble kjent. Spørsmål om kallenavn, rare ting som har skjedd i barndom/ungdomstid o.l. er også morsomt. Skal deltakerne være på lag kan det være lurt å sette opp lag med folk som har kjent bruden i forskjellige sammenhenger, sånn at alle kan svare litt hver. Forloveren min gjorde det sånn at søstrene mine var på lag med venninner jeg har fått i senere år. Kanskje det kunne være moro å spørre forloveden hennes om han har noen forslag?
SiljeMa Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Jeg syns det er litt artig når det er spørsmål forskjellige mennesker vet svaret på, slik at alle har en sjans til å kunne bidra litt Noe jobbrelatert, noe personlig, noe familie osv. Også gjøre sånn som Anonym sier over, at man setter opp lag med folk fra ulike sammenhenger i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå