JTess Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Jeg skal invitere noen gode venninner på middag neste mnd. Vi blir 4 jenter og jeg tenkte jeg skulle lage noe av lam til hovedrett, men hva ligger prisen på lam sånn ca?
Gjest navnelapp Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Dyrt! Og dessutan er du utanfor sesongen, så det kan vere vanskeleg å finne. Lammekotelettar brukar å ligge rundt 180-190, filet og baron endå dyrare.
Gjest Eurodice Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Dyrt! Og dessutan er du utanfor sesongen, så det kan vere vanskeleg å finne. Lammekotelettar brukar å ligge rundt 180-190, filet og baron endå dyrare. Hva er baron?
Gjest navnelapp Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Lammebaron er to lårstykke som vert lagt saman og steikt som eitt kjøtstykke, gjerne farsert. Du får kjøpt den ferdig tillaga hos gode slaktarar i sesongen, og det smakar fastastisk. Beskrivelse her: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:57oWnT0L57MJ:www.appetitt.no/warehouse/pdf/oppskrift-lamogkalv.pdf+lammebaron&cd=3&hl=no&ct=clnk&gl=no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå