nattsvermer Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Noen som har testet en sånn? Liker veldig godt tanken på å slippe og putte i meg hormoner for å unngå graviditet... Mer info om pfc her.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Ikke prøvd nei. Vet at mange bruker den og er fornøyd. Men jeg er gammeldags og har en sønn som heter "hopp av i svingen" til mellomnavn, han har to søsken som er tvillinger. Så jeg tar INGEN sjanser mer noen sinne! Her går det i spiraler og piller og plast om hverandre... ;oD
Bomullstrusa Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Ei venninne av meg bruker en sånn, og hun sier den funker. Det eneste som er kjipt, sier hun, er at den til tider ødelegger sexlivet hennes. Den må brukes hver morgen før hun er i aktivitet, hvorpå hun må vente og se hvilket lys den viser. Så når hun og samboeren våkner og kanskje er litt yre og sånn, så legger det en demper på alt, og kanskje viser den rødt. Kondomer liker de ikke. Det har blitt mindre spontan sex etter hun begynte å bruke den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå