Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Lurte på om noen vet hva jeg skal gjøre når mensen har uteblitt den pillefrie uken? Må jeg vente i 8 dager når jeg begynner på nytt brett, eller er jeg sikker fra pille nr.1 alikevel? Har hørt noe om at hormonene lagrer seg i kroppen i 10 dager når man har gått på pillen 3 uker i strekk, stemmer det..? Går på mercilon, vist det har noen betydning.
Lisaaa Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Hei, gådd på mercilon selv i tre år. Jeg har aldri opplevd at mensen ikke kommer når jeg spiser de småe pillene. Med mercilon er det meningen og spise alle pillene på brettet og mensen ska komme i løpet av de siste pillene, hvis du har gjort dette og mensen enno ikke er komment så fortsett på neste brett, du er heilt sikker fra pille en pågrunn av at du ikke har missa en ppille eller sluttet. Når man går på ppillene veldig lenge så blir kroppen på en måte "kunstig", dette er fordi du spiser pillene og de påvirker kroppen og kroppen får en fast bane, dermed så blir etter hvert stoffet som er i pillene lagret i kroppen. Men når man slutter eller misser en ppille så kan man fremdeles bli gravid og for andre kan man bli det med en gang og for noen tar det noen måneder
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Hei, gådd på mercilon selv i tre år. Jeg har aldri opplevd at mensen ikke kommer når jeg spiser de småe pillene. Med mercilon er det meningen og spise alle pillene på brettet og mensen ska komme i løpet av de siste pillene, hvis du har gjort dette og mensen enno ikke er komment så fortsett på neste brett, du er heilt sikker fra pille en pågrunn av at du ikke har missa en ppille eller sluttet. Når man går på ppillene veldig lenge så blir kroppen på en måte "kunstig", dette er fordi du spiser pillene og de påvirker kroppen og kroppen får en fast bane, dermed så blir etter hvert stoffet som er i pillene lagret i kroppen. Men når man slutter eller misser en ppille så kan man fremdeles bli gravid og for andre kan man bli det med en gang og for noen tar det noen måneder Takk for svar! :happy: Har vært litt glemsom denne måneden, sa er vel kanskje derfor. Skal jeg ta pillene som er igjen på brettet, eller burde jeg begynne på nytt brett?
ablaze Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Jeg gikk på Trionetta helt til de sluttet med den og måtte da bytte merke. Prøvde først Mercilon og kom ikke inn i normal syklus i løpet av ca et halvt år (mensen kom i hytt og pine..) Byttet til Synfase og kom etter litt inn i vanlig syklus. Det kan hjelpe å bytte merke.. Uansett så spiser du pillene slik som brettet er samma om mensen kommer eller ikke. Så kommer du forhåpentligvis inn i en normal syklus etter hvert..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå