Gå til innhold

Se og Hør - Sladder og annet tull

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Husker før når SE og HØR ble sett på som det værste sladrebladet nesten ingen som ville innrømme at de leste det (forutenom når de var på venteværelset til legen :) )

Forundrer meg over alt mulig rart som skrives, Vet jeg ikke burde lese det om jeg ikke liker det..

sånn som linken under:

http://www.seher.no/847617/courtney-love-har-melkehvit-hud

Tenk hvis hun ikke vil ha brun hud, eller ikke KAN oppholde seg i solen, eller, osv. etc..

Også lurer jeg på en ting, de "journalistene" som jobber i SE og HOR, har det en journalistutdannelse, eller har de bare plukket ut den værste overfladiske sladdrekjerringa de fant??

Endret av lille_lam
Gjest Huffsa
Skrevet

hihihi, fram til jeg var 17 trodde jeg se&hør var som avisa, bare at den kom en gang i uka :sjenert: Trodde alt var sant jeg!

Skrevet (endret)

hihihi, fram til jeg var 17 trodde jeg se&hør var som avisa, bare at den kom en gang i uka :sjenert: Trodde alt var sant jeg!

:ler:

Endret av lille_lam
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er vel også stort sett klipp og lim fra The Sun de holder på med også.

Verste er at mange faktisk tror på det.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

jeg synes slike sladreblader er morsomt, fordi de motsier seg selv opptil flere ganger i hver nummer. Spesielt C! og D! :fnise:

Og joda jeg kjøper slike blader på sommeren. Grei underholdning ute i sola. Men aller mest fordi jeg liker å se på klærne. Se&Hør kjøper jeg dog ikke fordi de skor seg på andres folks elendighet. Viser frem Herr og Fru Joggebukse, som har lidd nød pga ett lynnedslag eller lignende.

Skrevet

De finner opp ting.

Ja, jeg vet alle vet det (eller, noen tror faktisk på det), men det patetiske med se&hør, syns jeg da, er at de prøver så hardt å virke som et slikt "hard-core amerikans-look-a-like sladreblad", også funker det ikke.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt rykter om at de finner journalistene i dyrehagen.

Skrevet

Jeg har hørt rykter om at de finner journalistene i dyrehagen.

En fornærmelse mot dyrene i dyrehagen!

:gjeiper:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Se&Hør og dets like er ikke annet enn bevis på at mennesker er patetiske skapninger uten evner til å tenke selv.

Gjest Krizzy
Skrevet

Hvem er det som bryr seg om hudfargen til Courtney Love?

:klø:

Sladderpressen skriver om så mye merkelig.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvem er det som bryr seg om hudfargen til Courtney Love?

:klø:

Sladderpressen skriver om så mye merkelig.

Det merkelige, eller totalt tragiske og patetiske, er at folk leser dritten.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Det merkelige, eller totalt tragiske og patetiske, er at folk leser dritten.

Og ikke minst KJØPER dritten! 2 ganger i uka, uke på uke, år på år. Og som arrpåtil klarer å snakke nedsettende om de som er nyskjerrige og driver og graver rundt i andres liv. Slå den du!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En fornærmelse mot dyrene i dyrehagen!

:gjeiper:

Ja, du har rett. Den var litt slem. Dyrene i dyrehagen er jo faktisk langt bedre...skapninger, vil jeg tro.

Tror ikke det finnes noe å sammenligne dem med. Må vel kanskje være villdyr? :gjeiper:

Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvordan noen i det hele tatt velger å _kjøpe_ det drittbladet sitt hver eneste gang det kommer ut??!! Jeg ville heller betalt for å se gresset gro i hagen, enn å kjøpt Se å Hør!

Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvordan noen i det hele tatt velger å _kjøpe_ det drittbladet sitt hver eneste gang det kommer ut??!! Jeg ville heller betalt for å se gresset gro i hagen, enn å kjøpt Se å Hør!

Farmor ELSKER se&hør! Ukenes høydepunkt er tirsdag og torsdag!

Nå er hu ei fryktelig skravlekjærring også da :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...