Gå til innhold

Ananas mot kjønnsvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

For noen uker siden oppdaget jeg at jeg hadde fått kjønnsvorter. Jeg kom meg til legen, men hun ville ikke gjøre noe med det fordi jeg har time til underlivsundersøkelse hos gynekolog om tre uker. Da syns hun det var bedre at gynekologen avgjorde hva slags behandling jeg skulle få, enten frysing eller krem. Hun sa også at jeg kunne ta det helt med ro, det var ikke noe farlig. Jeg følte meg allikevel litt skuffet da jeg gikk derfra. Hadde håpet jeg kunne få en krem og starte behandlinga med en gang. Jeg har noen få små og en større vorte. Den store er ca 1 cm og sitter mellom analåpningen og fram mot skjedeinngangen. For det første er det jo rett og slett stygt, og for det andre blir den øm ved sex og når jeg er på do. Nå har jeg lest og lest om slike vorter, og et kjerringråd er å smøre saften fra ananas på vorter, og å få i seg mye ananas. Ingen norske nettsider skrev imidlertid om å behandle kjønnsvorter på samme måte. Men så begynte jeg å lese engelske sider, og der står det at man kan fukte en bomullsdott med ananas og legge det på kjønnsvortene om kvelden, og vaske det bort om morgenen. Noen opplevde visst at vortene var borte i løpet av et par uker. Er det noen som har prøvd dette? Det kan vel ikke være noe farlig? Jeg tror jeg skal sette igang med det i kveld, og bruke meg selv som forsøkskanin. I tillegg skal jeg spise mye ananas og drikke ananasjuice. Så får vi se hva som skjer...

Sånn til slutt: Hvor vondt er det egentlig å fryse bort kjønnsvorter? Får vondt bare ved tanken....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan ikke gi noe råd for vet ikke noe om det. Men kan jo nevne at jeg har fått sår i munnvikene når jeg har spist fersk ananas, så det er tydeligvis sterke greier. Så mulig det kan ta knekken på vortene. Håper bare du ikke får sår på huden rundt. Fint om forteller hvordan det går hvis du prøver.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Tviler på at en frukt kan hjelpe deg mot kjønnsvorter.

Jeg ville ikke smurt en frukt på tissen min uansett jeg.

Skrevet

Tviler på at en frukt kan hjelpe deg mot kjønnsvorter.

Jeg ville ikke smurt en frukt på tissen min uansett jeg.

Hehe, nei, det høres jo kanskje litt sært ut.. Men folk smører seg jo inn med litt av hvert i andre anledninger, så jeg hopper i det med ananasen jeg. Får jeg sår så får jeg heller kaste inn håndkle..

Men er det noen som har fryst bort sånne vorter, som kan si noe om hvor smertefullt det egentlig var?

• 1 år senere...
Skrevet

Hei. Jeg er også plaget med kjønnsvorter og lurer på hvordan det gikk med deg og ananasen? Fungerte det?

Skrevet

Jeg leste et råd her på forumet om at morgenspytt på vorter fjerner dem. Kanskje du skal prøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...