Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Tok hull i ørene hos frisør. Har fått betennelse. Står på lappen eg fikk med at eg må ta ut øredobben og rense den, men eg får den søren meg ikkje av. "Bla bla bla, vipp den til siden til du kjenner plasten løsner, og gjør det samme motsatt vei". Jada, det går ikkje det, eg har prøvd å vippe i alle retninger uten at den rikker seg. Husker i "gode gamle dager" når den dingsen bakpå bare kunne bli dratt av og så var den løs. Hordan i helsike skal eg få denne greia av? Det er umulig å se bakpå selv, og kjæresten sa at det ikkje så ut som den kunne vippes. Rett før eg henter ei tang...
fruBeist Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Tror kanskje det er lurest å pøse på med klorhexidin eller pyrisept (det du fikk beskjed om å rense med da du tok hull) og avvente til i morgen, for så å dra tilbake til frisøren og få hjelp der. Om du piller for mye på det betente øret nå, så kan du gjøre vondt verre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Tror kanskje det er lurest å pøse på med klorhexidin eller pyrisept (det du fikk beskjed om å rense med da du tok hull) og avvente til i morgen, for så å dra tilbake til frisøren og få hjelp der. Om du piller for mye på det betente øret nå, så kan du gjøre vondt verre. Eg blei sinna, eg fikk kjæresten til å bruke tang på begge dobbene som satt fast. Øredobbene er no ute, har kokt, rensa og satt inn noen litt eldre dobber eg har hatt i mine første hull... Hoven og varm i øret, men 1000 ganger mindre frustrert og irritert. Fader så komplisert det skal gjøres for tida.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå