Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 I forrige uke flyttet jeg. Da kom det en fyr innom som skulle overta hybelen jeg bor i. Han spurte om han kunne sjekke ut diverse ting på badet. Helt ok sa jeg. Han spør før han skal gå om jeg skal selge noe av møblene mine. Jeg sa jeg kanskje skulle selge et vitrineskap, men at det var alt, og hvis han var interessert kunne han få kjøpe det billig. Han sa han kanskje var interressert og skulle si i fra to dager senere. To timer senere (og klokka vær nærmere 12 på natta) ringer det på, og det var han. Han tilbø meg 1500 for alt, sa han. Alt?? sa jeg, og skjønte ingenting. Det viste seg at han hadde plukket ut vitrineskapet, senga mi, tv'n og et kjøkkenbord. Jeg ble ganske paff og sa jeg ikke skulle selge alt dette. kun skapet. og det sa jeg han fikk for 500. nei det var ikke aktuelt sier han da. greit nok det. samtidig presset han seg på, og turer på, som om at han faktisk har fått kjøpe alle disse tingen han ønsker seg, noe jeg har sagt flere ganger ikke er til salgs. Er han bare litt merkelig og halv-gal, eller veldig frekk? Forslag til hvordan jeg blir kvitt han????
Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Oh shit!! denne kan ikke være helt i vater. Bare prøv å unngå han så godt du kan. Og lykke til.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Kansje han er ruset, eller kansje han misforsto deg. Vær klar på hva du skal selge og si at du vil beholde de tingene du behøver å bruke videre. EVT drit i å selge ham noe som helst, han virker litt ustabil. Selg heller greia på finn til noen som virker ordentlige, men pass på da..MAnge raringer på finn og. Ikke presenter deg som jente, så utelater du raringene som bare er ute etter å snakke med deg pga at du er jente (ja de finnes,,)
Shade Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Skjønte ikke den jeg.. Du flyttet i forrige uke? Han kom innom før du flyttet men nå bor du et annet sted, ga du han den nye adressen din? Ringer han deg?
Green Lady Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Hold døren låst, og sett den største og sterkeste mannen du finner som vakt foran døren. Fra spøk til alvor, dette er creepy! Jeg ville ikke åpnet for han om jeg var alene hjemme. Har du solgt leilighet, eller har du leid og huseier har funnet en ny leieboer? I sistnevne tilfelle ville jeg gjort det klart for huseier at jeg ikke vil ha noe med han å gjøre, da han får meg til å bli utrygg, slik at alt må i så fall gå gjennom han - etter at du er ute med alt.
I.am.me Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 Be han reise til helvette..eller i hvert fall til Ikea så han får kjøpt sine egne møbler!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Be han reise til helvette..eller i hvert fall til Ikea så han får kjøpt sine egne møbler! Helvete - IKEA - IKEA - helvete - same shit
I.am.me Skrevet 23. juli 2010 #9 Skrevet 23. juli 2010 Helvete - IKEA - IKEA - helvete - same shit Skrives "helvette" med èn eller to T-er? Beklager at det er off topic, men har alltid lurt på det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #11 Skrevet 24. juli 2010 Skjønte ikke den jeg.. Du flyttet i forrige uke? Han kom innom før du flyttet men nå bor du et annet sted, ga du han den nye adressen din? Ringer han deg? Vi utvekslet tlf.nr ja. Fordi han skulle først kjøpe dette skapet, så ombestemte han seg, siden han hadde forestilt jeg både seng, og nesten alt jeg har. Vi er nesten naboer nå. Og vi bor på et tettsted med få innbyggere, så lett å vite hvor jeg bor. Til dere som mener han har misfostått. Hvordan kan han misforstå noe jeg aldri nevnte at den senga, tv'n, osv skulle selges? Han spurte om jeg skulle selge noe, jeg sier så at ja, skapet skal selges. Så plukker han ut "hele huset". tror han er litt.... "snål" i grunn. Har heldigvis ikke hørt noe i fra han nå. T.S!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #12 Skrevet 24. juli 2010 Hold døren låst, og sett den største og sterkeste mannen du finner som vakt foran døren. Fra spøk til alvor, dette er creepy! Jeg ville ikke åpnet for han om jeg var alene hjemme. Har du solgt leilighet, eller har du leid og huseier har funnet en ny leieboer? I sistnevne tilfelle ville jeg gjort det klart for huseier at jeg ikke vil ha noe med han å gjøre, da han får meg til å bli utrygg, slik at alt må i så fall gå gjennom han - etter at du er ute med alt. har leid ja. karen spurte meg om jeg kan overlevere nøkler til han, siden jeg flytter før han skulle flytte inn. kjenner jeg huseieren min rett ville han tatt betalt for de ekstra dagene hvis han skulle flytta inn da jeg flytta ut (og jeg hadde jo ikke lov til å gi han nøklene heller).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå