Gjest anonymemeg Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 heisann!! Jeg har en fantasi som jeg har holdt HELT for meg selv og ikke engang forloveden min vet om den! Jeg tenner altså på gutter som er høyere enn ham, og i fantasi verden har de høye guttene STOR penis og jeg lar de pule meg lenge og HARDT så jeg føler meg som en sexgudinne! Så setter jeg meg på huk over forloveden min og når han er inni meg kjenner han at her har det vert noe som er større enn han, og jeg føler at han er så liten inni meg, at jeg vet han nesten ikke kan føle at vi har sex! Og da føler meg meg så horete, og som en sex gudinne! Jeg VETT at dette ikke er noe som kan gjøres i virkligheten, men jeg har VELDIg lyst til å ha rolle spill med ham som handler om dette! Er det en fantasi jeg kan fortelle han uten at han tar det ille opp!
Gjest gjest Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 heisann!! Jeg har en fantasi som jeg har holdt HELT for meg selv og ikke engang forloveden min vet om den! Jeg tenner altså på gutter som er høyere enn ham, og i fantasi verden har de høye guttene STOR penis og jeg lar de pule meg lenge og HARDT så jeg føler meg som en sexgudinne! Så setter jeg meg på huk over forloveden min og når han er inni meg kjenner han at her har det vert noe som er større enn han, og jeg føler at han er så liten inni meg, at jeg vet han nesten ikke kan føle at vi har sex! Og da føler meg meg så horete, og som en sex gudinne! Jeg VETT at dette ikke er noe som kan gjøres i virkligheten, men jeg har VELDIg lyst til å ha rolle spill med ham som handler om dette! Er det en fantasi jeg kan fortelle han uten at han tar det ille opp! Nope
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Med mindre mannen din er en av de som tenner på ydmykelse, så ville man kanskje latt vær å fortelle om det... Men, selvfølgelig, tror du han ikke tar det ille opp, skader det ikke å spørre..
Ethereal Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Det hadde ikke jeg fortalt typen min, hvertfall. 1
Stefan Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Av og til er det lurt å holde fantasiene for seg selv. Dette er et godt eksempel på akkurat det. Hvordan ville du likt at typen din fortalte at han tente på å pule små, trange fitter med kjempemusker for deretter å stikke den inn i deg, for å føle hvor svær og slaskete du føles?
B.A. Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Nei, ikke fortell det. Det vil ikke føre til noe godt i det hele tatt. Tenk om situasjonen var motsatt, at typen fantaserte om ei dame som var tynnere/lavere/høyere/trangere/større pupper ect. Det hadde nok ikke du likt å høre, og du kan ikke regne med positiv respons hvis du velger å dele denne fantasien. 1
womenwomen Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 heisann!! Jeg har en fantasi som jeg har holdt HELT for meg selv og ikke engang forloveden min vet om den! Jeg tenner altså på gutter som er høyere enn ham, og i fantasi verden har de høye guttene STOR penis og jeg lar de pule meg lenge og HARDT så jeg føler meg som en sexgudinne! Så setter jeg meg på huk over forloveden min og når han er inni meg kjenner han at her har det vert noe som er større enn han, og jeg føler at han er så liten inni meg, at jeg vet han nesten ikke kan føle at vi har sex! Og da føler meg meg så horete, og som en sex gudinne! Jeg VETT at dette ikke er noe som kan gjøres i virkligheten, men jeg har VELDIg lyst til å ha rolle spill med ham som handler om dette! Er det en fantasi jeg kan fortelle han uten at han tar det ille opp! Håper du ikke har tenkt å gifte deg med han - ettersom det ikke høres ut som om din forlovede er " drømmemannen " din likevell ...lav og liten pikk etc ... Et godt råd : Finn deg det du egentlig vil ha og som egentlig tenner deg - en høy mann med bra utstyr ... Ellers vil du hele livet sikle etter høye spennende menn ...og fantasere om at de sikkert har bra utstyr også ...kjedelig når man ikke kan leve det ut .
Djungelvrål Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Finn deg heller en høy type med stor penis da vel!
Stefan Skrevet 24. juli 2010 #9 Skrevet 24. juli 2010 Finn deg heller en høy type med stor penis da vel! Disse er en såpass sjelden art at vi som går under den kategorien enten er opptatte eller går som vandrepokal. Og man kan banne på at vi kan plukke fra øverste hylle. Så kan heller de som skriker etter slik her inne tenke over hvorfor det ikke er DEM som har en slik type.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå