Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du skal lage middag til en du er forelsket i, hva lager du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett for at det blir biff altså. Mannen min blir kjempeglad hvis han får en god biffrett (matprat har mange gode forslag her) med en god rødvin til. Ellers er en god pastasalat med masse snadder i alltid populært.

Skrevet

Jeg lager en fiskerett med karrisaus, og hjemmelaget potetstappe hehe:-)

Skrevet

Andebryst

Lasagne

Tapas

Thaisuppe med masssssse chilli (dersom jeg kjenner han litt)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ovnsbakt kveite med asparges og beurre blanc med kjørvel. Og en hvit burgunder til.

Eller kanskje champagne, og i tillegg østers til forrett. :spise:

Skrevet

Pizza, for det er jeg utrolig flink til å lage ;)

Skrevet

Ovnsbakt kveite med asparges og beurre blanc med kjørvel. Og en hvit burgunder til.

Eller kanskje champagne, og i tillegg østers til forrett. :spise:

Huff, håper jeg slipper å være forrett...

Skrevet
Biffrisotto, men med vanlig risottoris, ikke byggris. Skikkelig snadder.
Skrevet

Vel, nå har jo jeg kjæreste og han elsker all maten min. Hadde jeg derimot vært singel og vært på date med en ukjent som jeg ikke visste hva likte, tror jeg hadde satset på Biff Wellington. Det er jo en klassiker som de fleste liker. Dersom jeg kjente fyren litt bedre fra før av, ville jeg nok gått for noe litt mer utfordrende. På date skal det helst ikke være noe for tungt, for en skal jo gjerne spise dessert også. Og kanskje en annen type dessert etterpå ;) og da er det dumt hvis magen er for full. Men her er noen tips uansett:

- Biff Wellington

- Kylling "chow mein"

- Kongekrabbe

- Paella

- Lammekoteletter

- Fiske curry-gryte

Osv, osv, osv. Mye god i mat som fins ja :enig:

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Nå har jeg kjæreste, men da jeg var singel pleide jeg å lage lasagne med salat og deilige rundstykker til hvis jeg hadde en hjemmedate. Mest fordi det er ca det eneste jeg kan lage bortsett fra taco og makaroni og pølsebiter :gjeiper: Lasagnen pleide iallfall å bli veldig godt mottatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...