Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Hei! Jeg orker ikke å ramse opp alle mine PMS symptomer nå, det ville bli alt for langt, og dessuten virker ikke hodet... Men det er en ting jeg lurer på: Er det vanlig for dere andre som er sterkt plaget av PMS å føle at dere har feber, uten at dere egentlig har det? Slik jeg har det nå er jeg "lemster" og støl i kroppen, utroolig trøtt (til tross for at jeg sov som en stein i natt), tung i hodet og øyne, har frostrier i kroppen og er glodvarm i hodet og ansiktet. Men som sagt, ingen forhøyet kroppstemperatur ved måling. Merethe
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Ja det er helt vanlig. Og antakelig kan du som meg, se frem til de herligste hetetokter fra omkring 45 års alder...
uten filter Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Har ikke store pms-plager, men det murrer litt og jeg får feberfølelse noen dager før.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Ja det er helt vanlig. Og antakelig kan du som meg, se frem til de herligste hetetokter fra omkring 45 års alder... Å herregud, jeg som er 44...
uten filter Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Å herregud, jeg som er 44... Gjennomsnittsalderen for menopause er 51-52 år, med variasjon fra 40 til 58 år. Arvelige faktorer spiller en stor rolle for når den intreffer, og røykende kvinner har menopause ca 2 år tidligere enn ikkerøykere. Hilsen Google
Gjest scorpius Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Ja, det er vanlig å føle det slik. Jeg har ikke begynt å komme i overgangsalderen enda, da (er for øyeblikket bare 23), men jeg har stooore pms-plager. Det er helt forferdelig. Da jeg var tenåring, hadde jeg absolutt INGEN plager i det hele tatt. Forsto ikke hvordan flere av venninnene mine kunne ha det så vondt, så nå etter å ha opplevd det selv, så har jeg litt dårlig samvittighet etter at jeg alltid fortalte de at de skulle slutte å klage så utrolig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå