MIKKELBRUD Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Dere er så veldig flinke til å planlegge her inne, men jeg vil bare komme med noen betraktninger sånn i etterkant av bryllupet....ting jeg ville gjort anderledes, eller ting jeg er ekstra glad for at vi gjorde. For det første - alle burde definitivt ha gjestebok, vi har hatt utrolig mye glede og moro av den :D Den lå jo framme hele kvelden/natten, så det er noen virkelilg morsomme meldinger i den Kjenner deres familier hverandre?? Det gjorde ikke våre, og jeg angrer i dag på at jeg ikke blandet familiene på bordplasseringen! Jeg tenker ikke på å dele par, det ville jeg aldri gjøre, men putte parene fra de forskjellige familiene litt inniblant hverandre, for å bli litt kjent under middagen. Det ble litt "klikkete" etter middagen, min familie for seg, og hans for seg. Det ble ikke noe ukoselig altså, men jeg har tenkt så mye på dette siden! Vi hadde fire engangskameraer på bordene under middagen, dette var for mye (vi var 48 personer til middag) Det ble fryktelig mange like bilder, og det var nesten ikke igjen bilder å ta under kaffe/fest. To kameraer på bordene hadde vært mer enn nok, så kunne vi lagt fram to nye under kaffen. Derimot skulle vi hatt to kameraer og ikke ett, ved gjesteboken. Til slutt en liten ting: vi hadde ikke champagne utenfor kirken, men jeg skulle absolutt ha sørget for at det var et eller annet å drikke der, vi var så tørre i munnen at det var en pine!! Kanskje noen kan dra nytte av disse erfaringene jeg gjorde, så slipper andre å irritere seg over de samme tingene?? Lykke til alle vordende bruder, dere har litt av en dag i vente :D
Arwen Skrevet 28. september 2003 #2 Skrevet 28. september 2003 gratulerer!! :D og tusen takk for tips. Skal skrive opp flere av de med en gang
Snorkie Skrevet 28. september 2003 #3 Skrevet 28. september 2003 Kjempeflott med tips Mikkelbrud! Takk skal du ha :D
klaraklokk Skrevet 29. september 2003 #4 Skrevet 29. september 2003 Kjempegode tips! Jeg har notert dem allerede
cappocino Skrevet 29. september 2003 #7 Skrevet 29. september 2003 Det burde bli laget en egen tråd med tips og råd fra ex bruder.....
Augustbrud02 Skrevet 29. september 2003 #8 Skrevet 29. september 2003 For det første - alle burde definitivt ha gjestebok' date=' vi har hatt utrolig mye glede og moro av den [/quote'] Gjesteboken er et veldig hyggelig minne! Forøvrig finnes noen av mine tips her: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=12609
Snurre Skrevet 29. september 2003 #9 Skrevet 29. september 2003 Tusen takk for gode tips :D når får vi se bildene ?
Gjest MrsL Skrevet 29. september 2003 #10 Skrevet 29. september 2003 Kjempegode tips å ta med seg til vår store dag :blunke:
Gjest sexysadie Skrevet 29. september 2003 #11 Skrevet 29. september 2003 Og brudene kommer tilbake igjen.... Sikker på at dere ikke burde gifte dere èn gang til......
Gjest MrsL Skrevet 29. september 2003 #12 Skrevet 29. september 2003 Synes det er fint å høre fra de som allerede har vært gjennom sin STORE dag.......bedre det enn sure oppstøt fra de som ikke har det
Gjest sexysadie Skrevet 29. september 2003 #13 Skrevet 29. september 2003 Synes det er fint å høre fra de som allerede har vært gjennom sin STORE dag.......bedre det enn sure oppstøt fra de som ikke har det Og den var myntet på meg.... :blunke: Overhodet ikke sur;jeg ler bare jeg.
Gjest Tex Skrevet 29. september 2003 #14 Skrevet 29. september 2003 Champagne på kirketrappen står på lista vår, men jeg fikk så pepper for det her inne at jeg nesten ble engstelig... Men jeg hadde tenkt å ha det uansett, og når jeg nå kan gjemme meg bak en anbefaling i tillegg.... :blunke:
¤Tiili¤ Skrevet 29. september 2003 #15 Skrevet 29. september 2003 Som jeg skrev i et annet innlegg, så får jeg masse gode tips, og her kom flere! :D Gratulerer med overstått bryllup! Klem fra meg!
Gjest MrsL Skrevet 29. september 2003 #16 Skrevet 29. september 2003 ibe skrev: Synes det er fint å høre fra de som allerede har vært gjennom sin STORE dag.......bedre det enn sure oppstøt fra de som ikke har det Og den var myntet på meg.... Overhodet ikke sur;jeg ler bare jeg. og det var ment som en spøk også :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå