Gå til innhold

Selge eller beholde kjolen

Skal du selge eller beholde kjolen?  

49 stemmer

1. 1. Selge eller beholde?

• Jeg trenger den ikke mer, så den selger jeg, no stress
      9
    • Jeg trenger pengene så selger den med vondt hjerte
      3
    • Jeg VIL beholde den! MIN MIN MIN! Evig minne!
      24
    • Vet ikke, tar det som det kommer
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg tror nok jeg vil beholde min. Noe med minnet, selv om jeg aldri kommer til å bruke den igjen....

Menne....hvor gjør man av en slik kjole!?!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Solgte den. Den er for fin til å støve ned i skapet hos oss for evig tid og aldri bli brukt igjen. Jeg hadde ikke brukt den til noe annet og hadde aldri tatt den på meg igjen, så hva skal jeg med den?

Skrevet

Jeg har tatt vare på min. Føler den har en stor sentimental verdi for meg. Enig med bruker over at det egentlig er synd og skam at slike fine kjoler skal henge i skapet og støve bort, men jeg kjøpte iallefall min brukt, så jeg beholder den med god samvittighet om at den er brukt tidligere. :sjenert: Det er vel relativt liten sjanse for at en fremtidig datter e.l. vil ønske å bruke den, men hvis det er en ørliten sjanse for det så føler jeg det bedre med meg selv at jeg beholdt den...

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg kommer til å gjøre med min. Får jo aldri brukt den igjen, men det er ikke akkurat plass i skapet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville solgt min. Har litt for mye erfaring med ting som bare fyller skapene. Eventuelt ville jeg fått den sydd om og farget dersom det var mulig. Nå har jeg ikke giftet meg, og sannsynligheten er nok stor for at jeg uansettt hadde valgt en kjole det gikk an å bruke til andre anledninger, og da ville jeg selvsagt beholdt den og brukt den.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville solgt min. Har litt for mye erfaring med ting som bare fyller skapene. Eventuelt ville jeg fått den sydd om og farget dersom det var mulig. Nå har jeg ikke giftet meg, og sannsynligheten er nok stor for at jeg uansettt hadde valgt en kjole det gikk an å bruke til andre anledninger, og da ville jeg selvsagt beholdt den og brukt den.

Skrevet

Jeg vet rett og slett ikke. Det er jo en flott kjole, og selv om en evt datter sannsynligvis ikke ville brukt den, så er det jo stas å ha likevel. Men den er kjempestor, så det spørs vel om den får plass, selv på loftet.. Da jeg tok den med til Norge krevde den en hel koffert for seg selv, så en kjoleboks ville ikke engang vært stor nok.

Vi får se, men jeg har en anelse om at jeg har lyst til å beholde den som minne..

Skrevet

Jeg skal gifte meg o mormors gamle kjole så jeg skal beholde den. Hvem vet, kanskje noen andre som vil gifte seg i den?

Skrevet

Jeg har akkurat solgt min.. For meg sitter ikke minnene i kjolen.

Jeg skjønner heller ikke vitsen med å ha verdens største brudekjole liggende på loftet :)

Nå er det en veldig lykkelig brud som skal bruke den i sommer,det synes jeg er litt koselig å tenke på :Nikke:

Skrevet

Har prøvd å selge den, men fikk ikke noe konstruktiv respons.

Etter to runder på Finn ble det ikke noe salg, så da velger jeg å lagre den på loftet i stedet. Jeg trenger egentlig ikke pengene, så det er ikke så farlig. Kanskje det blir koselig å ta den fram igjen om 10 år :-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte min brukt, så tror ikke det er aktuelt å selge den igjen ;)

Gjest Bianca26
Skrevet (endret)

Kjøpte min brukt, så tror ikke det er aktuelt å selge den igjen ;)

hmm om jeg hadde gifta meg tror jeg jeg hadde solgt den men beholdt sløret eller noe som et minne kanskje. Samtridig tenker jeg hvor kult om man fikk en datter som kunne arve kjolen en gang

Endret av Bianca26
Gjest AnonymBruker
Skrevet

hmm om jeg hadde gifta meg tror jeg jeg hadde solgt den men beholdt sløret eller noe som et minne kanskje. Samtridig tenker jeg hvor kult om man fikk en datter som kunne arve kjolen en gang

Hvorfor siterte du meg her egentlig? :klø:

Gjest Bianca26
Skrevet

Hvorfor siterte du meg her egentlig? :klø:

var ikke meningen. glemte bare å klikke bort det du skrev

Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg beholder kjolen for jeg har ikke en typisk brudekjole slik at jeg kan faktisk bruke den i en annen anledning. Er egentlig litt i tvil om hvilket selskap jeg ser for meg å bruke bryllupskjolen min i.

Gjest LilleLovely
Skrevet

Har kort brudekjole med båthals, som fint kan brukes igjen. Tenkte å bruke den på bryllupsreisen i Paris, dog med annet tilbehør og sort belte i livet. Blir litt Audrey Hepburn-aktig...

Skrevet

en venninne av meg beholdt kjolen på grunn av det fine stoffet i den. hun snakket om at den kunne sys om, og at en eventuelt dåpskjole kunne lages av samme :) kanskje noe å tenke på for de fingernemme og kreative?

Skrevet

en venninne av meg beholdt kjolen på grunn av det fine stoffet i den. hun snakket om at den kunne sys om, og at en eventuelt dåpskjole kunne lages av samme :) kanskje noe å tenke på for de fingernemme og kreative?

morsom ide dette med dåpskjole! :jepp:

Skrevet

Hadde tenkt å selge den, men får den ikke ren (kan ikke renses - hurra!)... Kan jo prøve å selge den "as is" for et par tusenlapper... Må være noe sted hvor man kan ha gratis annonse, isåfall. Gidder ikke å bruke penger på å selge den. Da hiver jeg den heller opp på loftet :)

Gjest Bianca26
Skrevet

Hadde tenkt å selge den, men får den ikke ren (kan ikke renses - hurra!)... Kan jo prøve å selge den "as is" for et par tusenlapper... Må være noe sted hvor man kan ha gratis annonse, isåfall. Gidder ikke å bruke penger på å selge den. Da hiver jeg den heller opp på loftet :)

å går de tikke an å rense den? De er kjip da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...