Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Min pappa har så lyst å gi en romantisk gave til mammaen min som fyller 50 år.Men han har ingen ideer stakkaren... Så vi lurer på om det er noen kreative damer her inne som kan hjelpe han. ALT av tips taes imot med takk!! :D
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #3 Skrevet 28. september 2003 En pappa jeg kjenner holdt tale med 50 roser. Hun fikk 24 for antall år de hadde vært sammen, 4 for antall barn osv... Ikke et øye var tørt!
diddi Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 En sldetur bare de to. Med fakler og gløgg. Og deretter middag og overnatting på et hotell. Det er nok noen hoteller i fjellheimen som kunne ordnet noe slikt.
cappocino Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 Hvis hun bruker smykker, kan han lage (få laget hos gullsmed lign) et armbånd med bilder av de viktigste menneskene i livet hennes. Feks ektemannen, barna, foreldrene hennes.... Bildene blir "brent" inn i steiner og festet sammen med hyssing i gull/sølv har sett en dame hadde en lignende en dag og syns det var kjempetøft! Men har ingen anelse om hvor du kan få laget det....
bluebird Skrevet 30. september 2003 #6 Skrevet 30. september 2003 En flott bukett røde roser, en god parfyme/bodylotion og en tur på restaurant. Det hadde i hvert fall min mamma blitt glad for. Litt ekstra omtanke og oppmerksomhet er vel egentlig det viktigste. Ikke nødvendigvis hvor mye gaven koster.
Trønderveitja Skrevet 1. oktober 2003 #7 Skrevet 1. oktober 2003 Flere gode forslag her,synes jeg.Det viktigste er vel å finne på noe som de ikke har gjort på lenge/vanligvis gjør. Teaterbilletter..En romantisk middag.. Vin og røde roser..massasje..osv :oops: Det viktigste er at HUN får ALL oppmerksomhet, og tid sammen med mannen sin. Du har en omtenksom og god pappa.
bizzy Skrevet 1. oktober 2003 #8 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har følgende forslag; massasje/aromaterapi deretter middag på flott restaurant og natt på hotel. Dette ble gitt til en bekjent av meg, mannen hadde ordnet konen fri fra jobben i all hemlighet, og vekket henne med frokost på sengen, ny morgenkåpe samt programm for resten av dagen! Stor suksess!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå