Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Vet at uregelmessig mens er normalt, men 5 dager etter at forrige var avsluttet!? Og det var ikke en svakere variant heller. Like mye smerter og like mye blødning som vanlig.. Hva kan det skyldes? Bør jeg bestille en time hos legen min og høre med henne, eller..?
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Så lenge det går over tror jeg ikke du burde bekymre deg Jeg hadde mensen sånn 14 dager etter jeg nettopp hadde hatt mensen. (og jeg har mensen sånn... nærmest annenhver måned) Og da hadde jeg mensen i 12 dager!!! Men alt er greit nå liksom. Var ikke noe mer enn at jeg ble irritert over å ha mensen så ofte og lenge -.-
Coronas Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Jeg hadde 7 dager etter forrige mens. Skylder på reise til USA. Kjipt for jeg hadde 3 uker ferie 2 av dem med mens
Gjest Atanih2 Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Går du på p-piller? I så fall kan det ha noe med det å gjøre, spesielt hvis du nettopp har begynt. Men uansett er det nok ikke noe å bekymre seg over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå