Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har iløpet av de 3 siste dagene opplevd å få bitte bittelitt blod på papiret etter jeg har tisset...virker ikke som at det er "i" urinen,kommer gjerne på siste tørket... ( beklager ekle detaljer)... Noen som vet hva dette kan være tegn på? UVI, graviditet, kreft???
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 takk for svar =) Jeg har aldri fått mensen på den her måten tidligere... Dette har vært minimalt med blod fordelt på 2 av 3 dager....Vanligvis merker jeg veldig godt når jeg får mensen,med menssmerter minst 2 dager i forveien...Har ikke kjent noe til det nå... Er det mensen som kommer snikende så blir jeg lettet ,selvom jeg ikke har følelsen av at det er det..
Paibunn Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Tror du kan ta det helt med ro i alle fall. Er kanskje en mellomblødning Endret 22. juli 2010 av solsikkesøndag
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Gjennom hele tenårene var min mens slik at den kom for fullt når den kom, men så plutselig i 20-årene begynte jeg å spotte 2-3 dager før mensen kom for fullt, så det er godt mulig at sånt endrer seg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Hvis du ikke går på p-piller (noe jeg gjetter du ikke gjør, for da vet man jo når man får mensen) kan det hende at det er såkalt eggløsningsblødning. Helt normalt, og ikke farlig, ei venninne av meg har det innimellom. Er bare noen få dråper her og der. UVI tror jeg du ville merket, det pleier å gjøre ganske vondt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Jeg går på loette...har alltid vært flink til å ta de regelmessig,men nå de siste par ukene har jeg glemt minst 4/5 piller :s Men jeg har gått på p-piller i maaaange år,så tviler på at jeg kan ha blitt gravid..
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Først må du finne ut hvor blodet komme fra, skjeden eller urinrøret. Er det skjeden er det sikkert bare en mellomblødning som pleier å gå greit over av seg selv, og spesielt hvis man har tullet litt med p-pillene. Er det fra urinrøret så ville jeg ha levert en urinprøve hos legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå