Gjest marihøna Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Jeg er så veldig plaget av pms-møkka! Jeg blir deprimert, veldig sliten og slapp, trist, sur, sover mye, orker ingenting, vann i kroppen, og en helt elendig selvfølelse - buhu! Er det noen som har noen gode råd? Jeg er så lei og sliten av å ha det sånn litt over en ukes tid hver mnd. Kanskje noe helsekostprodukter som faktisk virker, finnes det? Bare overøs meg med gode råd, jeg blir sprø!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Jeg er så veldig plaget av pms-møkka! Jeg blir deprimert, veldig sliten og slapp, trist, sur, sover mye, orker ingenting, vann i kroppen, og en helt elendig selvfølelse - buhu! Er det noen som har noen gode råd? Jeg er så lei og sliten av å ha det sånn litt over en ukes tid hver mnd. Kanskje noe helsekostprodukter som faktisk virker, finnes det? Bare overøs meg med gode råd, jeg blir sprø!! Jeg fikk råd om å begynne med P-piller. Da forsvant mine pms-smerter. Det gjaldt magesmerter da, men det kan godt være det hjelper mot andre pms plager også... Jeg tok en "kur" på 3 mnd, noe som forandra litt på kroppens hormoner - og dermed forandra pms-plagene. Det hjalp for meg Om du allerede går på p-piller kan det kanskje nytte å skifte merke?
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Jeg anbefaler deg å prøve Female som du får kjøpt på helsekosten. De hjalp meg i forhold til tungsinn mm. Søker du på Female her inne på forumet så finner du tidligere tråder.
Slitka Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Noen sliter med PMS fordi de nettop går på P-pilla slik som jeg gjorde. Jeg tåler ikke hormonene fra pilla og etter at jeg slutta med de ble jeg et helt nytt menneske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå