Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Fikk for ei tid siden strekkmerker på innsiden av lårene. Noen av de har bleknet, men eg føler eg bare får fleire og fleire, og at de sprer seg. Før var de bare på innsiden av lårene, men no er de begynt å komme på framsiden av lårene også (det la eg merke til i dag). Er det noe som kan gjøres for å blekne de fortere og stoppe de fra å spre seg? Kan ikkje si eg føler meg så veldig lekker når eg står naken, med røde merker på innside og framside av lår. Skjønner egentlig ikkje heilt hvorfor eg har fått de heller, har ikkje gått særlig opp eller ned i vekt. Begynner jo nesten å lure på om buksene eg bruker har noe med det å gjøre, eller om det er fordi eg har bittelitt "tjukke" lår som gnisser mot hverandre når eg går. Argh...
Puzifina Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Fikk for ei tid siden strekkmerker på innsiden av lårene. Noen av de har bleknet, men eg føler eg bare får fleire og fleire, og at de sprer seg. Før var de bare på innsiden av lårene, men no er de begynt å komme på framsiden av lårene også (det la eg merke til i dag). Er det noe som kan gjøres for å blekne de fortere og stoppe de fra å spre seg? Kan ikkje si eg føler meg så veldig lekker når eg står naken, med røde merker på innside og framside av lår. Skjønner egentlig ikkje heilt hvorfor eg har fått de heller, har ikkje gått særlig opp eller ned i vekt. Begynner jo nesten å lure på om buksene eg bruker har noe med det å gjøre, eller om det er fordi eg har bittelitt "tjukke" lår som gnisser mot hverandre når eg går. Argh... Heihei=) strekkmerkene har ingen ting å gjør med at lårene gnisser mot hverandre. Man får strekk merker pga hormon forandringer i kroppen eller ved å legge på seg mye fort/eller ved graviditet. Jeg fikk selv strekk merke på lårene innside og utside når jeg kom i puberteten når jeg var 13 år. Tror du får kremmer på apoteket som du kan smøre på, men vet igrunn ikke hvor mye det hjelper, har aldri prøvd det selv.Du kan jo ta deg en tur på nærmeste apotek å spør de som jobber der. Men strekkmerkene blir lyse etterhvert og mindre synlig ihvertfall. Håper dine strekkmerker blekner fort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå