Aurora_A Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Hei, Noen som kan hjelpe meg? Er på utkikke etter en bra blender som er i salg i butikk nå. Har sjekket ut en del av de som er best i test i forskjellige tester, men de er ikke lenger i butikk. Den blenderen vi har er helt elendig... knuser ikke is, sliter med å lage bare en enkel smoothie. Så nå er det på tide å invistere i litt kvalitet. Tips anyone? Endret 22. juli 2010 av Aurora_A
Isis_ Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Hei! Ei venninne av meg har denne, har selv prøvd den og den er virkelig å anbefale! Knuser is som bare det, er kjempebra på smoothie, har 1200 watt (min har bare 800 w og den er kjempebra så denne er sikkert kraftig!) og den bråker ikke så mye som billige blendere! Anbefales!
Aurora_A Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2010 (endret) Tusen takk for tips Isis! Den så jo veldig bra ut til det jeg skal bruke den til, også er den på lager... TOPP! Endret 23. juli 2010 av Aurora_A
Isis_ Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Tusen takk for tips Isis! Den så jo veldig bra ut til det jeg skal bruke den til, også er den på lager... TOPP! Værsågod! Alltid hyggelig å hjelpe!
Aurora_A Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2010 Da er ny blender i hus. Den knuser is som bare rakker`n. Såvidt fått prøvd den, men virker mye bedre enn vår gamle. Det eneste negative er at man må ha hørselsvern når den drar igang for fult
Isis_ Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Så bra! Ja, det bråker nok litt å knuse is uansett. Men det er bra at den fungerer som forventet! Gratulerer med en ny blender og gled deg til happy smoothie-days!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå