Gjest gjest Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har hatt lavt stoffskifte i et par år nå, og bruker levaxin. Er så overvektig at det er et problem for meg. Det jeg har tenkt en del på er jo at det må være en sammenheng mellom stoffskifte og maten jeg spiser! Jeg forsøker å leve sunt, trener 2-3 ganger i uken. Går ikke ned i vekt, kun opp. Er det noen der ute som kan si noe hva som er bra å spise for oss med lavt stoffskifte, og hva som man bør holde seg unna? Lurer veldig, og finner ingenting om det på nettet...kanskje noen som har en god info side om kosthold knyttet til lavt stoffskifte..
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Er du HELT sikker på at du ikke spiser for mye? Har du telt kalorier og husket på å ta med de få godteri/sjokoladebitene du pakker i deg mens du lager middag osv? (Det blir fort kalorier av sånt! Og mange spiser for store middagsporsjoner osv. også!) Er du riktig medisinert?
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Hva ligger tsh på hos deg? Føler du deg bra med den dosen du tar i dag? Jeg gikk opp 10 kg i løpet av få måneder. Nå er stoffskiftet mitt nesten ok og gradvis så forsvinner det en kilo pr. 2. måned. Anbefaler deg Sonjas stoffskifteforum. Google og du finner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå