Lmsk Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Hei! Jeg spør ikke "er jeg gravid?" for det kan jo ingen her vite. Men det jeg lurer på er om det er mulig å bli gravid ved bruk av ppiller OG kondom? I det siste har jeg vært ganske slapp, hatt veldig god matlyst. Vet ikke om jeg var reisesyk eller hva det var, men jeg grudde meg ikke eller noe til å reise, men jeg ble kvalm og spydde, nesten på flyplassen og med det samme jeg kom i flyet. Jeg spydde også en morgen, jeg våknet kvalm, så spiste jeg ett kokt egg(skjønner ikke at jeg ville ha det når jeg var kvalm), så etter en stund måtte jeg spy. Er egentlig litt kvalm hele tiden. Blir ofte svimmel og får ofte hodepine. Spiser alt mulig, spiser fisk, og har lyst på det. Så har jeg ofte mensensmerter, tror hele tiden at nå får jeg mensen men så kommer den aldri. Fordøyingen min er veldig bra, før så gikk jeg på do 1-2 ganger i uken (ja jeg vet, lite), nå er jo det opptil 2 gangen hver dag. Dessuten har puppene mine vokst og jeg har gått opp snart 2kg. Jeg er også veldig hard helt nederst i magen.. veldig rotete dette, beklager! Vi brukte både kondom og ppiller fremtil den 25 juni, og etter det skippa vi kondomen. Dette startet før det, ca uke 22-23.. Så, er det mulig at man blir gravid når man bruker både ppiller og kondom?
Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Det ER mulig, men såfremt dere ikke har rotet med tingene er det svært usannsynlig.
Gjest lolita___ Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 ja det er mulig å bli gravid med p piller med kondom er det mindre sjanse hvis den ikke har sprukket eller noe.Har du slurva med p piller?Hvis jeg var deg hadde jeg tatt en test for å være helt sikker.Dette kan også være en reaksjon på at du har startet med pillen,vet ikke hvor lenge du har brukt den.
Gjest lolita___ Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Og en ting til når du spyr eller har diare så virker ikke pillen din og du må ta en ny.
Lmsk Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2010 Vi har aldri "rotet med tingene", og jeg tar ppillen hver dag. Har aldri rotet med ppillen eller glemt den. Jeg spyr bare på morgenen, har bare avføring mellom 14:00 og 23:00, haha, det er sant. Tar ppillen før jeg legger meg. Det kan være at jeg har nettopp starta på nye ppiller, gikk på mercilon før, men bytta pga tørrhet i skjeden. Nå går jeg på Yasminelle. Husker ikke når jeg byttet men er ihvertfall på det 3 brettet.
malmklang Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Det er mulig, men selvsagt sykt usannsynlig og sjeldent. Ei venninne av meg ble skapt (lol) mens p-piller og kondom var med i skapelsen (...), men sjansene er prosentvis veldigveldig lave, det sier seg jo selv.
Gjest lolita___ Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Vi har aldri "rotet med tingene", og jeg tar ppillen hver dag. Har aldri rotet med ppillen eller glemt den. Jeg spyr bare på morgenen, har bare avføring mellom 14:00 og 23:00, haha, det er sant. Tar ppillen før jeg legger meg. Det kan være at jeg har nettopp starta på nye ppiller, gikk på mercilon før, men bytta pga tørrhet i skjeden. Nå går jeg på Yasminelle. Husker ikke når jeg byttet men er ihvertfall på det 3 brettet. Da er det nok bivirkningene og alle de er veldig vanlige når du starter på p piller.Tviler på at du er gravid,men ta en test for å være sikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå