Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. juli 2010 #21 Del Skrevet 23. juli 2010 Jepp har nevnt 7-setere her selv. SmallTalk - jepp har en haug med hester og trenger derfor en OK bil. Den ene brukes til barn og familie (ikke min familie - jeg kjører bare hestene) og må derfor være komfortabel. Så da ble det en XC90. Men jeg kjører en del hest med en Land Rover Discovery og. Den er gull og jeg elsker den. Det er en traktor med komfort. Men ikke akkurat noen familiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 23. juli 2010 #22 Del Skrevet 23. juli 2010 Touran kommer forresten med firehjulsdrift og da heter den Touran Cross . Tror modellen ble lansert i 2008 eller noe sånt , så før den tid var det ikke firehjulsdrift på Touran . Nei. Touran cross har ikke 4hjulstrekk. Akkurat som at Polo Cross heller ikke har 4hjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack The Ripper Skrevet 23. juli 2010 #23 Del Skrevet 23. juli 2010 Skranglekasse full av feil. Størrelse og rom er bra på denne, men kvaliteten har vært helt elendig. Den tåler tydligvis ikke norske veier og detter ifra hverandre. Ikke får du solgt den igjen etterpå heller. Hva med Peugoet 3008? VW Touran? Opel Zafira? Hyundai Santa Fe? Fra en massemorder til en annen: enig i konklusjonen din, Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. juli 2010 #24 Del Skrevet 23. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 23. juli 2010 #25 Del Skrevet 23. juli 2010 Fra en massemorder til en annen: enig i konklusjonen din, Belle! Som fagfolk på området burde dere vite at dere er seriemordere, ikke massemordere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack The Ripper Skrevet 24. juli 2010 #26 Del Skrevet 24. juli 2010 Som fagfolk på området burde dere vite at dere er seriemordere, ikke massemordere. Næh... same shit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 24. juli 2010 #27 Del Skrevet 24. juli 2010 Man er uskylding intill det motsatte er bevist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 24. juli 2010 #28 Del Skrevet 24. juli 2010 Næh... same shit Nei. Massemorder: En som tar livet av flere gjennom ett angrep, uten nedkjølingsperiode mellom drapene. Selvmordsbombere som tar livet av flere i ett smell er det mest innlysende, men også f.eks. guttene på Columbine som tok livet av mange i løpet av samme dag er massemordere. Seriemorder: En som tar livet av flere gjennom flere angrep, med nedkjølingsperiode mellom. Arnfinn Nesset, Harold Shipman og deres brukernavn er eksempler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack The Ripper Skrevet 25. juli 2010 #29 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Nei. Massemorder: En som tar livet av flere gjennom ett angrep, uten nedkjølingsperiode mellom drapene. Selvmordsbombere som tar livet av flere i ett smell er det mest innlysende, men også f.eks. guttene på Columbine som tok livet av mange i løpet av samme dag er massemordere. Seriemorder: En som tar livet av flere gjennom flere angrep, med nedkjølingsperiode mellom. Arnfinn Nesset, Harold Shipman og deres brukernavn er eksempler. Nåh!...OK. Det at jeg blander begrepene betyr vel bare at jeg er uskyldig... Endret 25. juli 2010 av Jack The Ripper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå