Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har mellomrom oppe mellom fortennene + at de står litt ut. Har hatt regulering der tidligere, og så brukte jeg gom et par år etterpå. Nå har jeg fått igjen det problemet, og vil fikse på det, men vil ikke ha regulering som synes... Jeg beatlte bare 5000kr sist, men regner med at det blir en del dyrere nå. Noen som har gjort det som kan fortelle med om pris og sånn?
Avalon Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Det kommer vel an på hvor gammel du er, er du øver 18 så dekker ikke staten halvparten lenger. Om jeg ikke husker helt feil er det skikkelig dyrt, 30-45 000.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 hvis du er mellom 19 og 21 år får du 75 % avslag på tannbehandling, men er litt usikker på om det gjelder tannregulering og siden du ikke har fått dekker det før, så regner jeg med at du nok på betale full pris. Vet ikke hvor mye det vil koste. Det kommer an på hvor lenge du har den på og hvor mye som skal rettes på. Det koster også litt mer hvis du skal ha en hvit eller blank regulering, og ofte er tannlegene litt reserverte med å bruke slike reguleringer, da disse visst ikke er like gode som reguleringer av metall. Jeg vil ikke anslå noen pris, men tviler på at det er så dyrt som Avalon her sier. Men som sagt, jeg vet ikke og det er mange faktorer som spiller inn. Det lureste er nok å forhøre seg med tannlegen selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå